14-11-10, 16:11
|
#271
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 564
Member of: [SEAT]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Intotdeauna vor fi "cunoscatorii" de pe margine si perlele lor...nu ar avea farmec fara ei
|
|
|
14-11-10, 16:11
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
ceva filme? poze?.....felicitari propietarului cu ursul alb turbo...LKS pt locul 1...a fost masina mea pana mai acum...1 sapt...sa o stapanesti sanatos si la cat mai multe cupe castigate cu ea...
|
|
|
14-11-10, 16:16
|
#273
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by luci4n_vl
ceva filme? poze?.....felicitari propietarului cu ursul alb turbo...LKS pt locul 1...a fost masina mea pana mai acum...1 sapt...sa o stapanesti sanatos si la cat mai multe cupe castigate cu ea...
|
lks a avut niste plecari superbe
|
|
|
14-11-10, 16:17
|
#274
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: POZE - 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
cateva poze de la eveniment (cam de la distanta)
|
|
|
14-11-10, 16:19
|
#275
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 62
Member of: [DACIA]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
=)) Doamne . Aici aveti dreptate, ei mai animeaza un pic atmosefera. Daca toti de acolo ar vorbi in termeni tehnici ar fi plictisitor. Dar totusi ti se face scarba la un moment dat. Erau unii prin spate care ziceau ca Yli e defapt SGM dar si-a schimbat numaru.
Altu spunea ca Dacia PVA e turbo (masina fiind aspirata) si are 200 de cai dar din cauza caroseriei slabe nu ii poate da forja. Si multe alte exemple de care nu imi aduc aminte.
|
|
|
14-11-10, 16:19
|
#276
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
poate se poate afisa o lista cu,castigatorii de la fiecare grupa.a fost destul de ok dar multi care nu ce cauta acolo gen ia uite ba ursu ala nare bare(bobi MOM)sau alte tampenii!
|
|
|
14-11-10, 16:22
|
#277
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 62
Member of: [DACIA]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Apropo, azi am auzit notiunea de "frane pe gaz" .
|
|
|
14-11-10, 16:27
|
#278
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
2 filmulete am atat
Last edited by Kiki; 14-11-10 at 16:38.
|
|
|
14-11-10, 16:30
|
#279
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 166
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Evenimentul a fost cat de cat bine organizat.S-a scos cat s-a putut dintr-o cursa pe strada.Ca minusuri as trece distanta mai mica de 400 m,distanta de franare (erau cateva masini care se puteau face praf,mai ales ca franarea era pe curba) si incadrarea anevoioasa pe grupe (dupa cum stiti uni alearga sa isi rupa gatul dupa vaze,nestiind ca le pot cumpara si de la carrefour ))).Dar per total evenimentul a fost in regula , iar vremea a fost super.
Felicitari organizatorilor pt efortul depus si concurentilor care sunt la start de fiecare data
|
|
|
14-11-10, 16:31
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by CrisKGS
Apropo, azi am auzit notiunea de "frane pe gaz" .
|
Da sigur ca am auzit.
Frane pneumatice si cam orice camion modern e dotat cu astea.
|
|
|
14-11-10, 16:32
|
#281
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
CONTINUARE + LIBERE + PREMIERE
|
|
|
14-11-10, 16:33
|
#282
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 62
Member of: [DACIA]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Aflu si eu lucruri noi
|
|
|
14-11-10, 16:36
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Suzuki Swift, daca are 100 CP, e la A, nu la A1.
Prima masina de la A, acel "P 136 CP", daca are tractiune fata e la B, daca nu, e chiar mai sus.
Honda CRX de la grupa B, intra la C, de fapt.
De la grupa C, Fiesta de 136CP, Lancerul de 136CP si Fiatul Punto de 133CP, daca au tractiune fata, pot sa intre la B, daca vor. Opelul Speedster, daca are motor central, intra la D.
La grupa D e corect.
De la grupa E, Opelul Kadett C20LET si Golful 3 VR6 pot sa intre la D, daca vor.
La grupa G e corect, daca primele doua BMW-uri n-au sub 306.
|
si daca la grupa c bmw2.5 24v 192 cai,a fost bagat de catre organizatori, cum se numeste organizarea?(CARE A AVUT LOC ) )......legal-racing sau ilegal-racing!!!!!!!! asa ceva se intampla pe strada.......si participantii chiar au contestat asta si nu s-au luat masuri......... acesta iesind pe locul 1 cu 13....secunde si ceva,.......binenteles ca toata cursa a fost un VTM din cauza faptului ca spatiul de franare nu exista,dar au fost foarte multi participanti KAMIKAZE eu fiind nevoit sa franez de la jumatatea pistei, scotand un timp de 13,4 secunde adik in masuratori reale in jur 13,9 secunde .....asta inseamna daca aveam cronometrarea aceasta la tulcea,in care am scos 13,5 secunde real,ar fi trebuit cu cronometrarea de la pitesti,sa scot 12,2-12,4 nu-i asa ca este tare.....binenteles sa fi avut un spatiu de franare nu la VTM.........acuma ii inteleg eu pe cei care au mai au mai participat la astfel de evenimente ca nu o sa mai vina.
|
|
|
14-11-10, 16:37
|
#284
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Organizatorii ne-au promis ca ne trimit pe fax maine listele complete cu timpii atat la mansele 1+2 cat si la libere, pentru a le publica online
Listele cu rezultatele sunt trecute pe clase, pe numar de concurs asa ca nu uitati ce numar ati avut. Doar la cele premiate s-au trecut toate datele din fisa de inscriere.
|
|
|
14-11-10, 16:41
|
#285
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Parerea mea este sa nu afisati decat castigatorii, iar timpii... nu-si au rostul.
Daca distanta de concurs nu a fost corecta 402m si cronometrarea la sfarsit s-a facut prin diferenta la mana...
Mai bine nu timpi pt etapa asta.
Castigatorii da s-au batut acolo frumos sa ajunga pe podium, iar eforturile lor trebuiesc apreciate.
Aparatura de cronometrare este foarte performanta dar depinde de modul in care s-a utilizat, tind sa cred ca nu prea corect.
Cine poate detalia aceste amanunte.
Organizatorul a facut eforturi pt a pune la dispozitie supercronometrare singura de fapt care ar putea oficializa niste timpi la noi dar...
|
|
|
|
|