Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 13-03-05, 03:58   #61
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

ideea acestui topic era alta decat aceea de a gasi \"bube\" in sistemul de incadrare a masinilor in grupe.
sebastian are dreptate cand spune ca la o cursa vrea sa aiba grija de cu totul altceva decat de facut politie cu participantii si/sau cu spectatorii.
ma voi \"lega\" de participanti in continuare si anume, tot el a gasit o modalitate buna si amiabila de a scapa de o mare parte a acestor probleme - si a cerut liste cu masinile de la fiecare club care participa la cursa. cluburile ar trebui sa isi ia in serios atributiile si atunci daca se comite vreo infractiune care este detectata, clubul are de pierdut mai ales in planul imaginii sale, cat si sanctiuni pe moment sau la curse viitoare.
probleme nu au avut niciodata cei care au fost corecti si cinstiti ci decat cei care au vrut sa triseze, iar de acestia din urma nu prea are nimeni nevoie, inclusiv cluburile din care ei fac parte.
multumesc.
Bubu_021 is offline   Reply With Quote
Old 13-03-05, 04:19   #62
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

mai raman independentii, adica cei care nu fac parte din nici un club.
pt ei am inteles ca se face o verificare cu cateva zile inainte a masinii pt cei din bucuresti, iar pt ceilalti din alte orase se va face o verificare in ziua cursei.
SEBASTIAN - acum ca esti moderatorul sectiunii, corecteaza-ma daca am gresit in ce am afirmat in aceste 2 posturi legat de masurile pe care le vei lua pt cursele urmatoare, iar apoi inchide te rog topicul pt ca eu am gasit raspunsul la intrebarea topicului.

Sunt corect organizate grupele de concurs la legale ?

Se pare ca sunt, pt ca in ideea in care am deschis acest topic si am propus sistemul in fct de capacitatea cilindrica nu este un caz tocmai fericit, pentru ca masinile ar trebui impartite in prea multe grupe, pentru a oferi cat mai multa corectitudine, iar asta ar diminua gradul de spectaculozitate al cursei, sa fie 1 castigator din 15-20 participanti la aceeasi grupa, nu din 5 si sa fie 20 de grupe.

CONCLUZIE : 1 - DA, cel mai bine, masinile sunt impartite dupa putere.
2 - Respectul fata de organizator ar trebui sa creasca - sa nu mai existe incalcari ale regulamentului concursului si \"taceri\" din partea celor care stiu de aceste incalcari.
3 - TOPIC INCHIS din partea mea.
Bubu_021 is offline   Reply With Quote
Old 13-03-05, 10:58   #63
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default L E G A L R A C I N G


Un fapt este cert.
Sistemul de formare a grupelor nu e perfect si prea putine sunt perfecte pe lumea asta, dar credem ca mai bine nici nu se poate.
Referitor la furt, e greu sa prindem tot mai ales ca au reusit unii sa sparga banci mari in lume, furturi ale secolului.
Noi nu cerem decat bun simt si atat.
Sper ca discutile de aici au fost bune si au lamarit majoritatea aspectelor.
am sa inchid topicul daca e ceva important un pm si-l redeschid.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-05, 00:09   #64
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default


Corecte sau nu grupele se pare ca au succes in forma care sunt majoritatea celor care au luat modelul curselor LEGAL RACING au pastrat si organizarea pe grupe similare doar poate cu f mici interventii singura exceptie facandu-se in trecut la Arad-Oradea.
Attached Files
File Type: doc grupe_de_participare2_836.doc (19.5 KB, 18 views)
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -