Quote:
Originally Posted by \"ffocus\"
ba da frate da cand pa ambele foi scrie 150 cp si in cursa ala pleaca din prastie de langa tine nu ii spargi kapu?...si oricum se pleca da la premisa ca oamenii sunt cinstitzi 
|
ha ha ha ma faci sa rad, conteaza foarte mult si raportul cp/kg
eu zic ca faza cu talonul momentan e foarte buna, si astfel sa se incurajeze tuningul
adica eu am in talon 169CP, deci intru la 160CP-200CP, si sunt undeva la coada grupei (ca 169 aveam cand era masian noua acuam poate am mai pierdut din ei),
si vreau sa ies primul, la mine in grupa pai ce fac ma apuc de tuning, un chip, 2 axe cu came, o volanta usurata, presiunea un pic marita .... si ajung la 202 CP (pe dyno) pai tu ma muti la 200CP+ ca sa fiu iar la coada grupei, lasa-ma si pe mine sa am o satisfactie sa castig la grupa mea si apoi ma mut eu o grupa mai sus, singur, daca vad ca de la grupa de unde am pornit nu mai am cu cine discuta
ce ai zis tu cu faza cu dyno ar incuraja un tuning un pic diferit, adica eu m-as chinuii sa am 199CP dar sa-i valorific cat mai bine, sa aleg cauciucurile optime, cutia de viteze si diferentialul optim (dar sa raman cu cei 199 de cai - ca nu cumva sa fiu trecut in grupa urmatoare)
in ideea asta eu propuneam sa intre fiecare la grupa scrisa in talon, si daca iese de 2-3 ori consecutiv pe locul 1 (daca castiga mai mereu grupa) sa fie mutat automat intr-o grupa superioara.