Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 05-10-04, 09:16   #16
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Inca nu e hotarat cum vom face cu grupele dar se pare ca va fi cam asa:
subgrupa A 75cp
grupa A 100cp
grupa B 130cp
grupa C 150cp sau tot 160cp
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-10-04, 10:16   #17
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

pana nu se pune la punct un sistem bun de cronometrare, grupele de putere sunt cele mai bune.....

mai tre schimbata si mentalitatea de \"tot ce vreau e sa'l fac p'ala, ma doare undeva ce timp scot\"

dupa ce aceste 2 lucruri sunt schimbate si oamenii n-o sa mai aibe ca prim scop sa-si castige grupa, ci sa conteze pt ei mai mult sa se autodepaseasca sau sa-i ajunge pe altii cu masini aparent mai tari

atunci cele mai bune grupe sunt cele pe clasa de timpi, acolo sunt cele mai mici dezavantaje.....


dar sa nu uitam: nici o clasificare nu e perfecta
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 05-10-04, 11:29   #18
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Clasificarea de mai sus pare ceva mai aproape de realitate...
  Reply With Quote
Old 06-10-04, 11:23   #19
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

e corect si asa, dar la inscriere, dar ridicati nene capota la fiecare sa vedeti daca au in realitate ce scrie in certificat.
Bubu_021 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 10:41   #20
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default SEBASTIAN


Mai punete la punct cu regulamentul .
Nu ma intereseaza ce are trecut in talon.
Se verifica acolo unde exista dubii.
Da-mi exemple de fraude .
Aici se pleaca de la prezuntia de om de buna credinta noi avem contact cu pasionati auto nu cu infractori si doar cand planeaza incertitudinea se face un control riguros.
Ce a-ti vrea sa fac revizia tehnica la sange vor mai fi pe pista 10 masini.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 13:18   #21
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re: SEBASTIAN

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Da-mi exemple de fraude .
La Saturn anul asta au intrat doua Astra 1.8 16V 125CP (B-XX-GSI si B-XX-DOD) la grupa B (90-115CP). La Craiova era un Kadett 2.0 16V 150CP inscris tot la B, noroc ca a fost dezordine si s-a dat care cu cine a apucat. Mai avea si instalatie N2O dryport, nedeclarat, desi butelia era goala (instalatia de pe Corrado ala din VL, unii stiu despre care e vorba). Exemplele astea mi-au venit in minte acum ...
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 13:26   #22
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

eu zic sa faca fiecare un dyno-test si sa vina cu foaia
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 14:22   #23
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ffocus\"
eu zic sa faca fiecare un dyno-test si sa vina cu foaia
da-mi bani si ma duc acuma

si cu dyno se poate trisa, pai crezi ca unuia care are tuning facut ii e greu sa-si limiteze masian in timpul testului si dupa test sa o aduca la normal ....
200SX is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 14:44   #24
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"ffocus\"
eu zic sa faca fiecare un dyno-test si sa vina cu foaia
da-mi bani si ma duc acuma

si cu dyno se poate trisa, pai crezi ca unuia care are tuning facut ii e greu sa-si limiteze masian in timpul testului si dupa test sa o aduca la normal ....
ba da frate da cand pa ambele foi scrie 150 cp si in cursa ala pleaca din prastie de langa tine nu ii spargi kapu?...si oricum se pleca da la premisa ca oamenii sunt cinstitzi

eu am 100cp...ce sanse crezi ca am eu intr-o grupa de la 100-125/150 cp?
oricum nu la mine ma refer ci la aia cu calutzi multi unde orgoliile sunt mari ca au bagat ceva bani in mashinile lor
__________________
Hell is empty. All the Devils are here.
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 14:56   #25
[T3m]b3||
Midnight Racers Member

Stage 5
 
[T3m]b3||'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,570
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
[2 Roti]
Default

Nu prea e nik de cajtigat...nu...sau ce,orgoliul k ai facut o Dacia...ji tu ai un car de 150hp ?!?
Nu intzeleg care mai e farmecu dak te inscrii la grupe mici...
Yo unu nu m-aj da cu majini care jtu k le fac...aj incerka sa lovesc cat mai sus [cu o limita bineintzeles...],sa am de ce sa ma bucur kand fac pe freunu...nu sa bag nu jtu' catzi bani in caru meu ji sa ma bucur k am facut o majina mult mai slaba!
Respect...sal!
__________________
BMW E36 340Ci BMW E30 328CTi VW Golf I 1.3CD Ducati 996S Honda 600RR
[T3m]b3|| is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 15:25   #26
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ffocus\"
ba da frate da cand pa ambele foi scrie 150 cp si in cursa ala pleaca din prastie de langa tine nu ii spargi kapu?...si oricum se pleca da la premisa ca oamenii sunt cinstitzi
ha ha ha ma faci sa rad, conteaza foarte mult si raportul cp/kg
eu zic ca faza cu talonul momentan e foarte buna, si astfel sa se incurajeze tuningul


adica eu am in talon 169CP, deci intru la 160CP-200CP, si sunt undeva la coada grupei (ca 169 aveam cand era masian noua acuam poate am mai pierdut din ei),
si vreau sa ies primul, la mine in grupa pai ce fac ma apuc de tuning, un chip, 2 axe cu came, o volanta usurata, presiunea un pic marita .... si ajung la 202 CP (pe dyno) pai tu ma muti la 200CP+ ca sa fiu iar la coada grupei, lasa-ma si pe mine sa am o satisfactie sa castig la grupa mea si apoi ma mut eu o grupa mai sus, singur, daca vad ca de la grupa de unde am pornit nu mai am cu cine discuta

ce ai zis tu cu faza cu dyno ar incuraja un tuning un pic diferit, adica eu m-as chinuii sa am 199CP dar sa-i valorific cat mai bine, sa aleg cauciucurile optime, cutia de viteze si diferentialul optim (dar sa raman cu cei 199 de cai - ca nu cumva sa fiu trecut in grupa urmatoare)

in ideea asta eu propuneam sa intre fiecare la grupa scrisa in talon, si daca iese de 2-3 ori consecutiv pe locul 1 (daca castiga mai mereu grupa) sa fie mutat automat intr-o grupa superioara.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 16:00   #27
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING

daca ai masina de 160cp si ai duso pe bank la 289 vei participa tot la grupa de 160.
grupele reprezinta un etalon de plecare nu puterea reala.
Spor la treaba.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 16:01   #28
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING

oricine poate cere de buna voie trecerea intr-o grupa superioara.Inferioara nu prea dar pt cca 5cp se mai admite daca masina nu e cu turbo sau compresor sau f usoara...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 18:17   #29
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Un alt exemplu de intrat la o grupa gresita este seatu verde de la Craiova care a castigat. Daca ridica cineva capota la masina aia scrie pe motor \"system porsche\". Asta din fabrica nu modificata.
Asta zice unii care cica au reparat asa ceva la un moment dat.

Parerea mea
COObra is offline   Reply With Quote
Old 20-10-04, 20:24   #30
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Masina aia are motor de 1.5, carburatie, 90CP in cap. Motorul e facut de Seat in colaborare cu Porsche, cand ii cumparasera. Intr-adevar scrie \"System Porsche\" pe capacul de la distributie, dar tot 90CP are (aici vorbesc de standard, pentru ca nu stiu ce ar avea modificat). Pui o masina cu puterea maxima admisa in grupa si 800Kg, si ai un invingator ... e o reteta simpla, parerea mea e ca persoana respectiva nu a trisat cu nimic.
GSi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -