Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 21-10-04, 03:57   #31
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Consideram discutile despre etapele trecute tardive si mai mult sunteti complici cunoscand situatia fara sa ne instintati.
Pot spune clar de seat cu inj porsche-90 iar DOD astra 1816v 115cp, daca pt un motor fabricantul a declarat doua puteri se ia in calcul cea mai mica.DOD are 85kw in carte.
Corrado poate nu a avut portbagajul ridicat dar daca era prins chiar dupa participare era scos din concurs.
Nu uitati va rog revizia tehnica la auto pt concursurile viitoare.
Va multumesc!
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 11:36   #32
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default Re: SEBASTIAN

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Ce a-ti vrea sa fac revizia tehnica la sange vor mai fi pe pista 10 masini.
...nu ar strica, altfel tot un fel de ilegale sunt.
Eu nu vroiam sa critic pe nimeni doar imi spuneam parerile. M-am uitat pe o groaza de site-uri si forum-uri de afara si sistemul de organizare al grupelor este in functie de puterea reala a masinilor (timp scos, dyno), nu in functie de ce declara fiecare sau ce scrie in talon. Cred ca asa se incurajeaza tuning-ul. Si nu inteleg de ce orice discutie contradictorie trebuie sa genereze un ton agresiv.
__________________
Hell is empty. All the Devils are here.
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 11:39   #33
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

pentru ca un ton agresiv descurajeaza o discutie contradictorie!
n0namee is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 13:18   #34
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re: LEGAL RACING

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Consideram discutile despre etapele trecute tardive si mai mult sunteti complici cunoscand situatia fara sa ne instintati.
Pot spune clar de seat cu inj porsche-90 iar DOD astra 1816v 115cp, daca pt un motor fabricantul a declarat doua puteri se ia in calcul cea mai mica.DOD are 85kw in carte.
Corrado poate nu a avut portbagajul ridicat dar daca era prins chiar dupa participare era scos din concurs.
Nu uitati va rog revizia tehnica la auto pt concursurile viitoare.
Va multumesc!
Pentru DOD nu bag mana in foc, desi toata lumea stie ca are motorul de 125CP, nu am vazut talonul sau cartea asa ca nu ma pot pronunta. Dar pentru cealalta Astra, la fel ca a lui, cu GSi la numar, stiu sigur ca are 125CP ca l-am pus la sfarsitul cursei (m-am dat cu el la Saturn) sa imi arate talonul si avea 92KW.
In fine, tot la Craiova a fost si un BMW 318IS rosu inscris la grupa B, si a fost descalificat.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 13:26   #35
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

era un 318 in 6 pistoane
oricum si sa se dea seatul ala (sau orice masina) de 90 de cai cu o dacie de 56 (parca).....eu personal nu as fi foarte incantat ca am castigat.
DAR il asteptam sa se dea cu SGM sa vedem ce se intampla
COObra is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 15:27   #36
polifem

Vicepresedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 543
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
Default

ffocus ... problema e ... ca nu multi au 100 de euroi ... sa dea pe dyno ... asa ca nu prea se poate!!!
polifem is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 15:32   #37
mara

Stage 4
 
mara's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
Default

BMW-ul de la Craiova a fost la A.Am zis in stinga si in dreapta despre el dar nu prea eram luat inseama.Pina la urma Emil,cred,la pus sa ridice capota si afara! El zicea ca are 90cp.
mara is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 15:43   #38
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"polifem\"
ffocus ... problema e ... ca nu multi au 100 de euroi ... sa dea pe dyno ... asa ca nu prea se poate!!!
daca se strang multi pretul scade...
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 16:30   #39
polifem

Vicepresedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 543
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
Default

sa scada ... DRASTIC chiar!!!
polifem is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 19:34   #40
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Sunteti putin copii si nu vreau sa va jignesc cand spun asta.
Cel mai putin testul de masurat puterea este 50euro.
Exista un singur stand de masurare si nu e cel mai bum mai ales ca nu masoara 4x4.
Cand se face testul masina poate fi setata sa dea performante minime iar la cursa se impinge mult mai mult.
Totul ar fi subiectiv.
Solutia oferita de noi nu e perfecta dar o considram cea mai adecvata momentan.
Poate cineva sa scoata periodic doua milioane din buzunarul unui proprietar de Dacia , Oltcit, Skoda or Lada?Ma tem ca nu.
Bancul ca sa fie obiectiv ar trebui pus in fata liniei de start.
Nimeni nu a fost , nu este si nu fa fi vrodata perfect.
Va multumesc pt intelegere!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 19:57   #41
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default Re: LEGAL RACING

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Sunteti putin copii si nu vreau sa va jignesc cand spun asta.
Cel mai putin testul de masurat puterea este 50euro.
Exista un singur stand de masurare si nu e cel mai bum mai ales ca nu masoara 4x4.
Cand se face testul masina poate fi setata sa dea performante minime iar la cursa se impinge mult mai mult.
Totul ar fi subiectiv.
Solutia oferita de noi nu e perfecta dar o considram cea mai adecvata momentan.
Poate cineva sa scoata periodic doua milioane din buzunarul unui proprietar de Dacia , Oltcit, Skoda or Lada?Ma tem ca nu.
Bancul ca sa fie obiectiv ar trebui pus in fata liniei de start.
Nimeni nu a fost , nu este si nu fa fi vrodata perfect.
Va multumesc pt intelegere!
ok poate ca ai dreptate...non taken
stiu ca-mi fac dusmani dar poate ca e timpul ca participantii sa dea mai multi bani, cursele sa fie organizate mai bine (nu am zis ca acum sunt organizate prost) si sa nu mai vina la curse lumea cu jafuri de masini.

PS sa nu dati prea tare
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 20:02   #42
Adrian

Stage 1
 
Adrian's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 17
Default

sunt de acord ca trebuie gasit un nod on papura pentru orice nu ne convine!! nu cumva ar trebui facute si pe 400m cursele?ca poate asa apare si vectra 4x4pe acolo!!!! si daca tot vorbim de capacitate poate se da cu un subaru sti de 2000cmc turbo cam aceasi capacitate cu c20let de pe vectra.... ar fi foarte interesant nu?!?!?!
Adrian is offline   Reply With Quote
Old 23-10-04, 02:29   #43
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING-Romanian Power Drive

Aveti posibilitatea sa vedeti noile grupe de participare. Grupe de participare

A1 75cp
A 100cp
B 130cp
C 150cp
D 200cp
E 250cp
F 300cp
G 350cp
H VIP
Attached Files
File Type: doc grupe_de_participare2.doc (19.5 KB, 24 views)
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-11-04, 12:19   #44
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

scuze sebi ca ma bag in seama, dar nu ar trebui luata in seama si problema rotilor motrice? ...... pt ca e o diferenta enorma intre o integrala si una cu 2 roti motrice... avem exemplu elocvent seatul galben...
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 24-11-04, 14:18   #45
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

O integrala e dezavantajata fata de una cu doua roti motrice la linute, gandeste-te la cat e complexa si masiva e transmisia; are pierderi de aproximativ doua ori mai mari. Castiga o lungime-doua la start si apoi pierde mai mult pe distanta. Iar cat despre Seat-ul galben iti spun sigur ca sunt alte chestii mult mai importante sub capota care l-au ajutat .
GSi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -