Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 24-11-04, 15:03   #46
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Dimpotriva, daca are cuplu imens, n-are ce sa piarda pe parcurs...plus 6 trepte...
  Reply With Quote
Old 24-11-04, 15:39   #47
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Pierde fata de aceeasi masina cu acelasi motor dar doar cu tractiune fata de exemplu. Pierderile in transmisie la tractiune fata sunt de 9-10% iar la integrala de vreo 20%. Asta e o chestie general valabila si nu conteaza cati CP sau cat cuplu are motorul. Daca il prinzi pe proprietarul Seat-ului galben intreaba-l cum e cu pierderile astea in transmisie la 2WD si 4WD, cred ca e cel mai in masura sa explice .
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 24-11-04, 17:47   #48
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Nu ma contrazic cu tine, pt ca stiu ca stii mai bine...asa sa fie...
  Reply With Quote
Old 25-11-04, 08:21   #49
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ai dreptate GSI, daca e vorba de cursa pe 1000 m, dar pe 400 iti trebuie enorm sa recuperezi ce ai pierdut .... vezi cielo-ul lui sebi care are putere mai mare si cutie facuta speciala pt liniute...
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 25-11-04, 09:58   #50
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Grupele sun corect facute, dar competitorii nu sunt corecti deloc. Se baga in grupe mai mici, pentru a castiga. Nu este corect.

Sa dau cateva exemple de masini din aceeasi grupa de la ultima etapa:

Civic de 125 cp vs. Astra de peste 150 cp
Cielo de 80 cp vs. 205 GTi de 130 cp

Grupele sunt bune, dar e plin de hotzi care se inscriu unde nu trebuie. Trebuie facuta o comisie din 2-3 persoane autorizate pentru a face o verificare a motoarelor inainte de cursa. Nu cred ca dureaza mai mult de 20-25 de secunde sa-si dea seama daca acolo exista port de NOS, o turbina sau compresor... Sau, alta chiulasa, depinde de regulament.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 07:35   #51
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
ai dreptate GSI, daca e vorba de cursa pe 1000 m, dar pe 400 iti trebuie enorm sa recuperezi ce ai pierdut .... vezi cielo-ul lui sebi care are putere mai mare si cutie facuta speciala pt liniute...
inca nu am cutie de liniuta la Cielo dr e face acum una in 6 trepte.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 07:37   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Grupele sun corect facute, dar competitorii nu sunt corecti deloc. Se baga in grupe mai mici, pentru a castiga. Nu este corect.

Sa dau cateva exemple de masini din aceeasi grupa de la ultima etapa:

Civic de 125 cp vs. Astra de peste 150 cp
Cielo de 80 cp vs. 205 GTi de 130 cp

Grupele sunt bune, dar e plin de hotzi care se inscriu unde nu trebuie. Trebuie facuta o comisie din 2-3 persoane autorizate pentru a face o verificare a motoarelor inainte de cursa. Nu cred ca dureaza mai mult de 20-25 de secunde sa-si dea seama daca acolo exista port de NOS, o turbina sau compresor... Sau, alta chiulasa, depinde de regulament.

Nu poti verifica totul la sange oricum ai putea avea scapari.
Respectul intre participanti ar trebui sa fie mai mare si sa nu se fure, noi ca organizatori ce putem face sa-i eliminam cand ii prindem sa stabilim intentia si sa-i sanctionam prin interzicerea participarii.
Ce probleme o r sa fie cand vor fi premii mari.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-02-05, 12:46   #53
bogdanRS

Stage 2
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 42
Member of:
[Insomnia]
Default

Sebastiane ,eu cred ca ar cam trebui schimbate grupele doar in ceea ce priveste masinile cu motoare turbo-cei cu motor aspirat sunt total dezavantajati si in plus in toate campionatele de RUN sunt separati...
Practic in grupa pana in 300cp nu mai aveti nici o concurenta cu Subaru iar asta nu cred ca ajuta la nimic...
bogdanRS is offline   Reply With Quote
Old 27-02-05, 16:24   #54
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"bogdanRS\"
Sebastiane ,eu cred ca ar cam trebui schimbate grupele doar in ceea ce priveste masinile cu motoare turbo-cei cu motor aspirat sunt total dezavantajati si in plus in toate campionatele de RUN sunt separati...
Practic in grupa pana in 300cp nu mai aveti nici o concurenta cu Subaru iar asta nu cred ca ajuta la nimic...
Si la biturbo se cresc doua grupe?
Nu cred ca Sebastian s-ar opune dar marea masa ce parere vor avea?
Consultati Insomnia o sa sara in aer de la atatea turbo.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 27-02-05, 17:30   #55
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

la aceiasi putere un motor NA fata de unul turbo are de obicei un cuplu mai mare, deci nu cred ca sunt chiar asa dezavantajate
200SX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-05, 00:41   #56
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Deci ... In Polonia e facut putin altfel si parerea mea este, ca e facut mai bine ... PEntru ca takes into considiration: motor, tractuine si turbo/nitro.

Este asa:

) Mini - motor pana la 1550 cm, N/A, orice tractuine
b) Mini Plus - motor pana la 1550 cm cu Turbo sau Nitro, orice tractuine,
c) Diesel – Cu Turbo sau fara, orice tractuine,
d) Profi – FWD (tractuine fata), N/A, motor de la 1550 cm,
e) Profi Plus - RWD (tractuine spate) lub AWD (4x4), N/A , motor de la 1550 cm, rotary engine,
f) Turbo – FWD cu Turbo sau Nitro.
g) Turbo Plus - RWD lub AWD max. 5 cilindru cu Turbo sau Nitrp, rotary engine cu turbo sau nitro,
h) Maxi - minimum 6 cilindri cu Turbo sau Nitro RWD sau AWD,
i) Outlaw - care nu respect regulament, adica masinile preparate la maxim.

Parerea mea este ca dupa mici modificari ar putea sa fie folosit si in Romania.

Pentru ca acest regulament cu numai CP nu \"takes into considiration\" tractiune si Turbo/Nitro ... Adica Masina cu 4x4 Turbo, poate sa concura cu FWD N/A ... Atunci N/A FWD nu are sanse de la inceput.
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 28-02-05, 00:42   #57
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

http://www.sss.org.pl

E in limba engleza gasiti mai multe detalii.
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 28-02-05, 01:42   #58
Dark_Skyrider

Stage 2
 
Dark_Skyrider's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 29
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Nu poti verifica totul la sange oricum ai putea avea scapari.
Respectul intre participanti ar trebui sa fie mai mare si sa nu se fure, noi ca organizatori ce putem face sa-i eliminam cand ii prindem sa stabilim intentia si sa-i sanctionam prin interzicerea participarii.
Ce probleme o r sa fie cand vor fi premii mari.[/b]
Oricum, cred ca o verificare la sange prin sondaj i-ar descuraja pe cei care sunt lipsiti de acest respect.
Dark_Skyrider is offline   Reply With Quote
Old 28-02-05, 08:36   #59
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Dark_Skyrider\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Nu poti verifica totul la sange oricum ai putea avea scapari.
Respectul intre participanti ar trebui sa fie mai mare si sa nu se fure, noi ca organizatori ce putem face sa-i eliminam cand ii prindem sa stabilim intentia si sa-i sanctionam prin interzicerea participarii.
Ce probleme o r sa fie cand vor fi premii mari.[/b]
Oricum, cred ca o verificare la sange prin sondaj i-ar descuraja pe cei care sunt lipsiti de acest respect.

Fratilor noi vrem sa facem curse nu politie cu participantii.
Oricum in timp cei ce mint se vor exclude singuri, chiar cunoscutii ii vor detesta pt marsavia lor.
Fizic nu putem controla chiar tot, iar unii care cunosc nereguli nu le declara de la inceput lasandu-i pe altii sa cada in pacat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-03-05, 14:04   #60
Ovidiu

Stage 4
 
Ovidiu's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
Default

clasificarile de mai sus mi se par corecte; dar conteaza foarte mult si participantii cum sunt; motorul meu spre exemplu e de 1.6 si merge bucsat pana la 2,2; ganditi-va ce erou a-si fi daca mi l-as face de 2,2 (nimeni nu isi da seama decat daca se ia compresia); prin urmare, nu se pot face mari controale

Cu un singur lucru nu sunt de acord: la indemanare cred ca ar merge mai degraba clasificari dupa tractiune, decat dupa puterea motoarelor (fata, spate, integrala); eu spre exemplu cu tractiune spate nu voi putea niciodata sa scot un timp mai bun decat unul cu tr fata, mai ales integrala
__________________
Tractari auto non stop
Ovidiu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -