Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-04, 16:43   #76
KLM-ul

Stage 2
 
KLM-ul's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 20
Default

la intrebarea ta cu 75 de cp = inca 15 el ramane in grupa A doar daca acei 15 cai nu sunt prin sistem turbo sau nos.
Stai tu linistit ca nici din CNR nu au calculatoare sa verifice puterea motoarelor , ca pt o asemenea aparatura nu exista banii.

\"\"\"\"Poate ca ar trebui sa scoatetzi un regulament aprobat si omologat de FRA \"\"\"\"
cine e acest Fra? poate vrei sa spui FRAK ,ei nu se baga. nu vor sa aibe de aface cu acest sport.

Faza cu inmultitul cred ca provine de la urmatoarea faza. Nu cred ca ar fi corect ca unul cu o dacie de 75 care baga niste banuti in ea si o face de 100 cp pe motor aspirat ( intra in grupa A ) sa vina unul cu acelasi motor de 115 cp dar turbo, ca e clar ca nu ar ce sa-i faca. tie ti s-ar parea corect.
KLM-ul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 19:21   #77
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

mey aici este o mica problema.... eu unul daca imi modific ceva la motor nu o fac pentru a face curse cu aceleasi masini cu care faceam inainte si cu care poate puteam castiga.... fac asta pentru a fi sigur ca masinile alea nu imi mai pun nici o problema si pentru a putea incerca sa fac cu altele care altadata nici nu visam sa ma intrec... corect? asta presupune sa intri in alta grupa de putere unde incerci sa faci exact ceea ce ai vrut atata timp .... hai sa spuneam ca as intelege daca ar veni unu cu o dacie de peste 90 cp o etapa la grupa A sa vada omul cum merge si sa arate la lume dar cel putin etapa urmatoare sa aibe bunul simt sa se inscrie la B pt ca primul obiectiv a fost atins si acum trebuie sa vezi daca si al doilea este realizabil ... corect? dar cat timp daca ti-ai facut daccie cu reactor de rollr royce de pe boeing sau pe ce avion era asta si tu stai la grupa A deja devii nesimtit si oricum cursele nu mai au nici un farmec asa ca te prezinti degeaba la curse ... doar ca sa mai accelerezi si tu o data pana aproape de vit max in prezenta politiei dar alta satisfactie nu o sa mai ai pana nu intri la alta grupa unde poti castiga dar in acelasi timp poti sa si pierzi asta depinzand de stilul tau de condus.... concluzii puteti sa mai trageti si voi dar eu atat am avut de spus
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 20:10   #78
CrazyMind

Stage 2
 
CrazyMind's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 43
Default

Parerea mea este ca ar trebui sa se stranga si sa discute problema sa se analizeze si sa scoata un regulament exact care sa nu mai dea dreptul la interpretari.M-am mai gandit la o chestie nu stiu cat e de buna:sa existe filiale in tara acolo unde lumea este interesata.Nu stiu ce sa zic eu consider ca un regulament si niste filiale ar fi ok.Voi ce parere aveti?
CrazyMind is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 20:48   #79
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

da......discutia asta contune si tot nu se ajunge la nici o concluzie......numai vazand o astfel de discutie se vede clar de ce nu sunt bune (in opinia mea) aceste clasari pe putere....

chestie cu inmultitul daca ai turbo mi e se pare total aiurea......vine unu plin de bani care a scos din motor NA (ca pt NA iti trebuie bani grei ca sa scoti cai multi) 100 cai in plus sa zicem si participa tot la grupa aia la care era can motorul era stock, si unu care si-a pus si el turbo a castigat 40% putere i se inmulteste cu 1.6 si-l baga in complet alta grupa.....n-are nici un sens......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 20:57   #80
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Am pus si eu o intrebare de doua ori : afara cum se procedeaza ?
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 03-02-04, 19:06   #81
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default Factor de inmultire

Pentru incadrarea in grupe ar trebuii o analiza mai atenta, chestia cu turbo *1,60 nu prea e corect (mai bine inmultiti cu *1,40 - nu luati in seama remarca asta) si oricum daca masina mea are deja turbina, turbina pe care o schimb cu una mai performanta cu care castig cativa caluti buni in plus nu o sa remarce nimeni (ma refer la regulament). Pt un regulament calumea trebui si specialisti care sa inspecteze motoarele, io zic ca cel mai important e sa ne bazam pe soriciul subtire al fiecaruia si fiecare sa participe acolo unde ii e locul.
Cel mai frumos e la liber care cu cine vrea (poate) si acolo chiar ca nu are rost sa minti cat poate masina ata dai.
Mai e o chestie Kg/Cp v-ati gandit la asta? vine unu cu un cadilac de 2 tone si ceva cu bartai mai motoru si vezi ca nu face nici macar o dacie
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 03-02-04, 19:20   #82
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Am pus si eu o intrebare de doua ori : afara cum se procedeaza ?

am dat informatii despre cum se procedeaza aici de mai multe ori, mai devreme in threadul asta si in alte threaduri cu subiecte similare.....

Grupele se fac pe TIMPI!
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 03-02-04, 19:21   #83
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Factor de inmultire

Quote:
Originally Posted by \"Pasionat\"
Pentru incadrarea in grupe ar trebuii o analiza mai atenta, chestia cu turbo *1,60 nu prea e corect (mai bine inmultiti cu *1,40 - nu luati in seama remarca asta) si oricum daca masina mea are deja turbina, turbina pe care o schimb cu una mai performanta cu care castig cativa caluti buni in plus nu o sa remarce nimeni (ma refer la regulament). Pt un regulament calumea trebui si specialisti care sa inspecteze motoarele, io zic ca cel mai important e sa ne bazam pe soriciul subtire al fiecaruia si fiecare sa participe acolo unde ii e locul.
Cel mai frumos e la liber care cu cine vrea (poate) si acolo chiar ca nu are rost sa minti cat poate masina ata dai.
Mai e o chestie Kg/Cp v-ati gandit la asta? vine unu cu un cadilac de 2 tone si ceva cu bartai mai motoru si vezi ca nu face nici macar o dacie
s-a discutat pe tema asta de N ori si am pus problema si cu kg/cp si toate celelalte lucruri.......oricum, decid cei de la Legal Racing...........eu mi-am dat deja verdictul clar si argumentele pro......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 03-02-04, 19:42   #84
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

Daca in alte parti sau la alte concursuri s-au ales cc3 ca mod de departajare a masinilor noi acum un an am gandit sa facem acele grupe care au fost anul trecut.In acest an vo-m folosi acelasi mod dar cu un control mai atent al motoarelor.Stiu ca anul trecut s-au strecurat si greseli si obraji mai putin subtiri dar vo-m incerca ca sa evitam aparitia lor pe intervale! Va doresc numai de bine!!!
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
F_L_R is offline   Reply With Quote
Old 21-05-06, 16:47   #85
dinodish

Stage 2
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 68
Default Re: Informatii si lamuriri despre Legal Racing

prin Tg Mures cand mai organizati candva ceva pe aeroport sau undeva ? Am fi un grup de oameni care am veni si am participa din tg mures (preteni cu care iesim la o liniuta la o distractie cu masinile..) Ar iesi frumos ... mai ales ca de obicei vara se cam organizeaza ... aproape in fiecare an a fost ceva la aeroport din cate stiu eu ...frumos ... masini ,motoare.. Si parerea mea ca asa in Transilvania e acceptabila distanta ... fiind aproape la mijloc aproape de Brasov , CJ , Oradea ,Arad ,Timisoara (unele distante mai mari ca altele dar nu exagerat de departe) singura problema e Bucurestiul... o sa faceti in jur de 5-6 ore pana aici ... drum lung ,obositor ... benzina/motorina multa doar pt drum.. Si Pitestiul care e putin mai aproape dar tot destul de departe. In plus si cu aviara asta sau inundatii poate trebuie rute ocolitoare. Ce ziceti,ar fi ceva realizabil ?
dinodish is offline   Reply With Quote
Old 22-05-06, 15:17   #86
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Informatii si lamuriri despre Legal Racing

LEGAL RACING - este un brand, MARCA INREGITRATA aflata in propietatea A.C.S.Legal Racing din Romania
LEGAL RACING - NU TREBUE SA SE CONFNDE CU TOATE COMPETITLE PENTRU AMATORI SI NUNUMAI.
Am sa va rog sa purtati discutile unde trebuie sau sa deschideti topicuri adecvate.
LEGAL RACING - se preprezinta doar prin membri sai si orice alta persoana care-si da cu parerea o face in mod arbitrar fara sa reprezinte punctul oficial al LEGAL RACING.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-05-06, 15:28   #87
dinodish

Stage 2
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 68
Default Re: Informatii si lamuriri despre Legal Racing

deci ...organizati ceva sau nu la vara in Tg mures ?
dinodish is offline   Reply With Quote
Old 22-05-06, 22:13   #88
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Informatii si lamuriri despre Legal Racing

In functie de ce se doreste local si forta celor de acolo.
A tot dusdin bani sponsorilor de la Bucuresti bani prin tara sa organizam cur acum asteptam sa se descurce financar si daca vor o cursa buna putem consili macar 3-4 etape fara preteti materiale.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-06-06, 07:26   #89
maria_gti

Stock
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2
Default Re: Informatii si lamuriri despre Legal Racing

In primul rand va rog sa nu faceti misto de mine pt ca sunt fata.
Urmaresc de ceva timp forum-ul, dar abia acum m-am hotarat sa postez pt ca ma roade o intrebare: am un Golf II 2.0 16v cu 85 kw in talon (am omologat schimbul de motor - masina a fost gti 16v). La ce grupa de concurs ma incadrez ???
maria_gti is offline   Reply With Quote
Old 05-06-06, 12:06   #90
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Informatii si lamuriri despre Legal Racing

la grupa b
yknot is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -