Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 27-05-03, 09:55   #1
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Informatii si lamuriri despre Legal Racing

Aici ne vom stradui sa raspundem la toate intrebarile voastre legate de aspectul curselor legale. Intrebati orice gasim noi un raspuns. Daca subiectul e chiar mai important o sa devina un siect separat pe forum, asa ca scrieti.
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 31-05-03, 23:25   #2
OVI

Stage 5
 
OVI's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 602
Default

Cursele legale vor ajunge si prin Cluj? Si daca ati auzit ceva despre asta , cam pe cand???
OVI is offline   Reply With Quote
Old 02-06-03, 11:34   #3
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Iti voi da un raspuns dar nu sunt sigur de el. Din cate am inteles eu nu se vor mai tine etapele din provincie din motive financiare, adica costuri prea mari cu drumul si cazarea. Dar poate totusi se remediaza problema si se vor tine. Posibil sa aiba loc sezonul viitor in Tg Mures daca se rezolva problema costurilor
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 28-06-03, 15:27   #4
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Cursa pe 5 Iulie in Bucuresti
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 28-07-03, 17:59   #5
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

va anuntam cu tristete ca in lumea curselor se asterne linistea pana in data de 24 August cand se va desfasura prima cursa in Timisoara!
Acest comunicat a venit din partea organizatorilor, si nu din zvonuri!
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 01-01-04, 16:18   #6
woff-woff

Stage 2
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 59
Default

ce tre sa fac sa pot devenii shi yo membru cu dreptuli intr-una din asociatziile astea ?
woff-woff is offline   Reply With Quote
Old 03-01-04, 17:03   #7
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

daca va intereseaza cu adevarat s-ar putea si mai devreme,dar sa ia legatura cu mine cineva care chiar poate sa faca ceva si chiar vrea,ca m-am saturat sa aud doar \"hai sa ne vedem vb\" si apoi p**a!ca ma faceti sa vb si urat!vrea cineva care e serios si are un cuvant greu de spus?
Telefonul meu este 0744531069.
Astept sa vad daca nu sunt doar vb din partea celor care organizeaza!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 10:35   #8
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default legal racing

Am vazut in multe topicuri nelamuriri in privinta claselor de la legal racing si am vazut ca multi inca sunt nelamuriti la ce clasa intra o masina in functie de puterea ei. Eu cred ca puterea luata in calcul trebuie sa fie cea care este trecuta in talon pentru motorul respectiv asa cum l-a facut fabrica(bineinteles dupa o confruntare a seriei de pe motor), si nu este relevanta puterea la care a ajuns acea masina in urma modificarilor (bravo celor care au facut modificarile). Nu este nici o competitie ale masinilor de curse dar nici una pentru masini de serie(nu ca nu ar putea cineva cu o masina de serie sa participe si chiar sa castige) si treaba asta da un oarecare avantaj celor care se implica in fenomenul tunning, lucru demn de luat in seama. E posibil ca fraude sa existe(sa ai pe dacie motor de cine stie ce, la peste suta de cai si sa te dai cu nevoiasii de la \"grupa mica\", din motiv ca e dacie, nu se uita nimeni sub capota si nu se baga de seama.... asta a fost un exemplu) dar nu trebuie sa plecam cu idei preconcepute vis a vis de fair-play. De fapt cred ca asa gandesc si organizatorii, pe mine m-a surprins faptul ca multi sunt in ceatza cu privire la ce-am scris mai sus.
yknot is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 10:58   #9
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

pai nu e corect asa,daca nu se iau in considerare modificarile,ar trebui sa se faca clase dupa cilindreea reala a motorului de pe masina,si asa n-ar mai exista nelamuriri!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 08:25   #10
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
pai nu e corect asa,daca nu se iau in considerare modificarile,ar trebui sa se faca clase dupa cilindreea reala a motorului de pe masina,si asa n-ar mai exista nelamuriri!
stai linistit ca si in varianta ta exista nelamuriri, ar trebui sa faci prea multe clase, de ex. pana in 1.4 l 8 valve, pana in 1.4 16 valve....1.4 turbo unde il bagam.....si asa mai departe.... iar modificarile, cel putin din punct de vedere al puterii nu se pot lua in calcul in lipsa posibilitatii de masurare a ei.
yknot is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 14:59   #11
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

eu ma gandeam ceva de genul:
1. <1,8 l
2.1,8 l-2,2 l
3.2,2 l -2,5 l
4.>2,5 l
Nici asa nu ar fi prea corect,dar era doar o idee!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 16:52   #12
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default

eu zic ca ar trebui facuta si o clasa pt mashinile diesel .. nu?
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 17:13   #13
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Se discuta aici despre organizarea unei legale la Ploiesti :

http://www.autoshow.ro/forum/viewthr...id=4196&page=1

... poate e cineva interesat. Conditii sunt, vointa e, mai ramane sa vedem.

PS: cu nick-ul Micutzu acolo sunt eu, n-am legatura cu Micutzu de la NSL.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 09:34   #14
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

eu zic ca e foarte buna clasificarea care e acuma ... singura problema ar fi sa se verifice ca motorul din talon este cel de pe masina si ca masina respectiva nu are modificari \"neregulamentare\" pentru clasa ei (gen Turbo,Compresor,N20).
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 13:00   #15
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
eu ma gandeam ceva de genul:
1. <1,8 l
2.1,8 l-2,2 l
3.2,2 l -2,5 l
4.>2,5 l
Nici asa nu ar fi prea corect,dar era doar o idee!
Mie mi-ar conveni asa...Pe 1ooom as da clasa.
b99sha is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -