Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-04, 15:20   #61
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Ce-i cu atatea interpretari? Tu fa-o si intri in grupa pentru ce ai tu in talon. Si o sa-ti placa. Asa k fa-o si vezi dupa cum si-n ce fel
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 13:55   #62
CrazyMind

Stage 2
 
CrazyMind's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 43
Default

Nu am interpretat nimic.Inainte sa fac modificari la motor am sunat la Bucuresti la Legal racing.Am vrut sa imi pun motor de renault 5 alpine turbo ca am prins un motor dar nu as fi intrat la clasa corespunzatoare motorului.Asa au zis ei.trebuie inmultita puterea motorului(din talon) cu un coeficient si automat asta inseamna ca salt la alta clasa.de aia sunt in dubii.
CrazyMind is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 06:22   #63
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Astea-s povesti. Tu fa-ti masina si iti garantez k intri la ce clasa vrei...altfel \"boicotam\" cursele - stiti voi din cauza cui
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 06:31   #64
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

din ce am intelkes mai demult dinytr-un post a lui Sebi, daca ai trubo sau S/C pus pe motorul de pe talon, atunci ei inmultesc puterea de pe talon cu 1.6 si te baga in categoria corespunzatoare rezultatului
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 06:36   #65
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Si dupa ce s-or lua k sa-si dea seama k posezi un \"ajutor\" sub capota?? Adik eu daca-mi pun compresor de G6o, ma baga la \"E\" - funny
M-as cracana de ras
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 08:39   #66
KLM-ul

Stage 2
 
KLM-ul's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 20
Default

daca pe dacia pui un motor de renault 5 alpine turbo care are 150 de cp vei intra la clasa respectiva.
Nici o masina care are alt motor (Exemplu KVX) el are motor de passat de 90 de cai.deci intra la categoria respectiva.
KLM-ul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 10:25   #67
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default Modificari la motor

Momentan ar trebuii sa fie permise orice modificari la motor, inca nu sunt destui oameni dispusi sa participe, si pe deasupra fiecare se chinuie cum poate sa isi imbunatateasca masina, asa ca daca veniti cu un regulament de genul nu ai voie cu daia pe motor sau cu dailalta, chiar ca nu mai are nici un farmec, cat despre puterea motorului fiecare ar cam trebuii sa stie cam cat il duce motorul.
Astept sa ne vedem la curse.
PS: candidez pt. ultimul loc
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 11:30   #68
KLM-ul

Stage 2
 
KLM-ul's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 20
Default

Pasionat daca tu vii la legal racing cu masina ta si pe masina exista motorul cu care este echipata masina , pt ei nu conteaza ca ai pe el modificari care constau in ce te taie pe tine capu si ce se poate. Ii intereseaza doar urmatorul lucru , daca pe motor aspirat ai pus turbo sau Nos el nu mai respecta specificatia de serie. deci in concluzie poti sa fii cu nespe mii de chipuri sau axe ca tu tot la categoria in care se incadreaza motorul tau vei fii.
KLM-ul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 12:05   #69
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Eu zic ca este o diferenta. Una este sa schimbi motorul cu tot, si prin urmare este normal sa te incadrezi la categoria puterii pe care o are motorul, dar ceva chiar ca nu pricep: daca omul pastreaza motorul masinii din fabrica si ii aduce modificari de natura sa-i creasca randamentul (eu stiu, turbo, cip-uri, chiar NOS) nu este normal sa ramana la aceeasi categorie pe care o are in talon ????
Pai eu asa vad lucrurile : omul investeste ceva bani in masina lui sa fie mai rapida si il trecetzi in categorie cu aia care nu dau nici un ban si au acelasi numar de cai. Pai e corect ?Si nu este normal ca unul care si-a modificat motorul de serie sa fie mai tare ca altul cu acelasi motor dar nemodificat ?
Faza cu ridicatul capotei mai mult decat trebuie mi se pare cea mai mare prostie. Nu cred ca pe afara se face asa.
Atunci, de ce mai folosim cuvantul TUNING la motor si site-ul acesta ? Daca lumea dorea egalitate, eu zic ca se ducea la karting, la Bacau.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 12:16   #70
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

orice modificare pe motor ar trebui sa conteze nu numai turbo sau NOS,nu este nimic interzis poti sa faci ce vrei,dar sa se spuna si fiecare sa declare puterea aproximativa a masinii sale,sau sa se face grupe dupa raport greutate/putere cum a zis odata sha!actualul regulament mie unul mi se pare totusi bun atata timp cat fiecare e sincer in privinta puterii si zic asta din doua motive:1.daca te iei dupa talon intri la o anumita clasa si daca ai modificari importante la motor clar faci tot 2.de ,odoficat masina ti-o modifici sa fie mai tare pt a te trage cu altii mai tari,si atunci de ce nu sa nu fii sincer cu puterea pt a te incadra la o clasa mai puternica sa vezi ce ai reusit sa faci cu masina ta! eu unul asa voi face,cand voi termina o masina,Dacie va fi sigur si nu voi schimba motorul,dar va trece de 100 si atunci chiar si din mandrie nu voi ramane la 90 ci voi incerca la urmatoarele doua!iar chestia cu inmultirea puterii cu 1.6 la cele turbo nu e corecta pt ca un turbo nu iti aduce 60% din puterea motorului in clipa montarii!pai eu daca fac o dacie de 100 si ii pun turbo va ajunge la 160? in nici un caz,ci cam 130!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 12:17   #71
CrazyMind

Stage 2
 
CrazyMind's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 43
Default

Sicer si mie mi se pare mai corect daca ai motorul trecut in talon poti sa ii aduci orice modificari vrei(inclusiv turbo nos)si te incadrezi la grupa la care este trecut motorul standard.Eu tot am sunat la Bucuresti pe la Legal Racing pe unu si pe altul si nu am primit nimic exact.In consecinta inca mai mai aduc mari modificari la motor.Cand o sa apara un regulament exact cu modificarile care pot fi aduse putem discuta altfel.
CrazyMind is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 12:20   #72
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Pai daca e s-o luam asa, totul se rezuma la bani. Am mai spus-o.
Tu bagi o gramada de bani in masina, fie ea Dacie sau ce-o fi, ca sa te intreci cu unii care au aceeasi putere dar care au bagat in masina numai banii de benzina ?
Repet : nu mi se pare corect.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 15:56   #73
KLM-ul

Stage 2
 
KLM-ul's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 20
Default

bai baieti este extrem de simplu regulamentu.

va dau un exemplu ca sa intelegeti : deci pe o SuperNova care are 75 de cp intra in grupa A. Daca posesorul acelei Supernove face motificari la motor ( axa cu came, ia din chiuloasa si pune carburatoare, pune alta cutie...etc ) el este in continuare la grupa A doar daca vrea el .
daca pe acelasi motor pune Turbo sau Nos in intra intr-o grupa superioara de putere, per exemplu grupa B.
nu vad ce este complicat in acesta chestie.
KLM-ul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 16:02   #74
KLM-ul

Stage 2
 
KLM-ul's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 20
Default

faza cu inmultirea cu 1,6 incazul in care are pus un sistem turbo( motorul nu este prevazut cu asa ceva din fabrica) este adoptata din CNR in care capacitatea motorului turbo este inmultita cu 1,72 pt a deternima capacitatea cilindrica acolo grupele se fac dupa capacitate cilindrica.
KLM-ul is offline   Reply With Quote
Old 02-02-04, 16:10   #75
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Mda... Am inteles cate ceva. Dar sa luam acelasi exemplu cu Nova de 75 de cai. Daca omul zice ca i-a crescut puterea cu 15 cai il lasatzi tot la A ?
Pentru ca aici nu este CNR, ca sa vina arbitrul cu nu stiu ce calculatoare ca sa-ti zica sigur ce putere are mashina. Ce vreau sa pricep este cum aflatzi voi cati magari are sub capota un roman care vine la curse ? Pai pana acum nu era dupa putere, dupa cai ? Atunci care e faza cu inmultitul ?
Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu pricep nimic. Poate ca ar trebui sa scoatetzi un regulament aprobat si omologat de FRA ca altfel nu vad cum s-ar putea rezolva chestia asta.
Dar afara cum se procedeaza ???
Hondarul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -