Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-04, 03:28   #16
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
eu zic ca e foarte buna clasificarea care e acuma ... singura problema ar fi sa se verifice ca motorul din talon este cel de pe masina si ca masina respectiva nu are modificari \"neregulamentare\" pentru clasa ei (gen Turbo,Compresor,N20).
pai da dar daca vin de exemplu multe masini, se pierd cateva ore bune in care s-ar putea cursa, doar pt verificari de motoare etc......plus daca vin unii cu masini la care organizatorii nu se pricep? si n-o sa stie daca masina are sau nu motorul de pe talon........
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 03:36   #17
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

eu zic ca nu ar mai trebui sa existe clase.......sa se dea toate lumea cu toata lumea.......pt ca masini rapide pot fii si cu motoare mici si cu motoare mari, si cu turbo si fara.......in tuning totul e posibil........singura clasificare care m-as putea gandi ca ar fii mai logica ar fii raportul greutate putere........dar iarasi , intra variabila \"putere\" unde vine dilema \"cea de pe talon\" sau \"nu\"..........e prea multa confusie........eu zic ca ar trebui sa concureze oricare cu oricare, si apoi sa se faca clasamente de timpi............cei care au masini tari, se cunosc si pot sa se puna in acelasi timp cu altii cu masini tari ca sa faca cursele mai palpitante.........clasamentele sa se faca apoi pe timpi......de ex pe 1000m : peste 34 sec, 32-34, 30-32, 28-30, 26-28, sub 26.......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 13:07   #18
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

si asta e o idee buna!dar trebuie sa se faca o mansa sa se stabileasca timpii si clasele la fiecare etapa!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 21:21   #19
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Si eu normal ca o sa parcurg distanta cu vreo 2-3 secunde mai incet k de obicei, nuuuuuuuuuuuu???
Pica si asta
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 23:11   #20
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

pai stai asa mai sha!ala care are o diferenta mai mare mai mare de 1 sec intre manse,va fi descalificat,decat daca nu are motive vizibile si solide! dar noi n-ar trebui sa avem discutia asta,pt ca trebuie sa fim corecti,nu vii la curse sa trisezi!e aiurea!ce poti aia e,mai lucrezi la masina si poti mai bine,dar nu sa trisezi!pai ce dracu,noi suntem parlamentari?
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 11-01-04, 23:45   #21
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Nu suntem parlamentari dar stiu sigur si stii si tu k se triseaza...din pacate.
Zici k ma descalifici daca am diferenta de 1 secunda intre manse?? Pai dak nu intra a 2a si pierd 1-2 secunde ma descalifici? d c?
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 06:06   #22
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

mai,ai si tu drepatate cu ambele chestii,trebuie gandita bine toate astea, dar daca nu ar mai exista trisori,pe care chiar nu-i inteleg,ar fi totul ok cu actualele clase!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 08:19   #23
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

oricum, orice alta categorisire ar fi incurcat procedura dinaintea cursei si ideea este ca sa nu se limiteze sau sa se faca mai multe clase, ci doar sa existe bun simtz atunci cand declari motorul, ca putere bineinteles, si asta, ca ce este declarat de fabricantul motorului, ca in lipsa unui dyno nu sunt decat speculatzii. De exemplu, la ce categorie atzi baga dacia aia cu turbo de diesel si cu carburi 40dcoe??
yknot is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 08:23   #24
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

eu nu zic neaparat cu manse eliminatorii......cu toate ca competitile aici asa sunt, n-ai bagat bine in 1 2-a si ai pierdut, asta e, nu se mai dau sanse.......dar acolo, din moment ce nu sunt locuri amenajate unde lumea se poate antrena calumea inainte de concurs, deci sansa de eroare e mai mare.......se pot face mai multe ture, si sa se ia cel mai bun timp al zilei de concurs pt fiecare concurent si apoi sa se stabileasca clasamentele fara sa fie nimeni eliminat....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 08:25   #25
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
oricum, orice alta categorisire ar fi incurcat procedura dinaintea cursei si ideea este ca sa nu se limiteze sau sa se faca mai multe clase, ci doar sa existe bun simtz atunci cand declari motorul, ca putere bineinteles, si asta, ca ce este declarat de fabricantul motorului, ca in lipsa unui dyno nu sunt decat speculatzii. De exemplu, la ce categorie atzi baga dacia aia cu turbo de diesel si cu carburi 40dcoe??
d-aia zic ca trebuie abolita tipul de categorii bazata pe putere sau litraj....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 08:31   #26
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu stiu daca e bine sa se renunte la clase...s-ar creea multe dezavantaje pentru unii, iar altii ar fi avantajati din start....iar treaba cu mansele pregatitoare cursei propriu-zise nu mi se pare practica si atractiva.
yknot is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 09:52   #27
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

avantaje si dezavantaje sunt si acum,o diferenta de 50 cp conteaza enorm.trebuie gasit ceva bun,dar trebuie si corectitudine din partea participantilor(am mai zis).Deci pe putere nu merge,pe cilindree nu,pe timpi nu,cum altfel atunci?
TNos is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 15:55   #28
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
nu stiu daca e bine sa se renunte la clase...s-ar creea multe dezavantaje pentru unii, iar altii ar fi avantajati din start....iar treaba cu mansele pregatitoare cursei propriu-zise nu mi se pare practica si atractiva.
ce dezavantaje s-ar crea? adica lumea nu merge la curse ca sa scoata un timp cat mai bun? sincer eu nu vad nici un dezavantaj la a clasa masinile dupa timpul obtinut.......mi se pare chiar normal.......se poate face un clasament general pt toti si pt Premii, sa zicem se pot face clase de timpi, ca sa aiba si cei cu masini mai slabe oportunitatea sa castige ceva....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 17:47   #29
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Nu merge treaba cu timpii, intr-adevar cei mai buni or sa iasa in fata, dar nu poti imparti corect ... daca unul cu o masina tare rateaza o treapta si cade intr-o clasa mai slaba de timp, ce o sa faca, sa castige ? desi a mers mai prost decat poate masina ?
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 12-01-04, 19:00   #30
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ma refeream la dezavantajele de ordin organizatoric, eu zic ca cel mai bine trebuie sa-l cooptam in discutie pe Sebi, ca organizator, timpul pt toata cursa ar fi mult mai mare, la fel si efortul organizatoric(forte de ordine, salvare, locatia blocata mai multa vreme...nu stiu...imi dau si eu cu parerea.....
yknot is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -