Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 14-01-04, 09:20   #46
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

corect spus, ganditorule!
yknot is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 17:53   #47
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
pimp, eu am priceput ce vrei tu sa zici, tot ce vroiam sa scot in evidenta e ca daca facem asa, pur si simplu nu au sens premiile ... doar premiezi niste concurenti la intamplare, care nu sunt cu nimic mai presus decat restul (poate decat cel care a scos cel mai bun timp per total, ala e singurul care merita un premiu). Intelegi punctul meu de vedere ?
si eu am inteles perfect ce zici tu, cum ziceam mai devreme fel de clasare perfect nu exista, asta mi se pare ca are cele mai putine dezavantaje.....si ma gandesc ca daca americanii(taticii drag racingului) au ales modul asta de a face clasarea, au vazut toate posibilitatile si-au aleso pe cea mai buna.........

Clasele de timp nu tre neaparat alese la intamplare, se pot chiar lua aceleasi clase folosite la competitile oficiale de state.....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 17:58   #48
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

stii ce s-ar intampla la noi cu clasele astea pe timpi? nici unu nu ar da tot ce se poate din masina tocmai ca sa intre la o clasa mai slaba unde sa aibe sanse....
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 18:07   #49
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"th1nk3r\"
Clasele de timp nu au nici o relevanta. Sa excludem trisorii...sa zicem ca toata lumea da ce-i mai bun si faci un clasament general... clasele de timp pe un clasament general inseamna sa tragi la intamplare cateva linii pe clasament si sa dai premii primilor 3-5-N de sub fiecare linie. Total ilogic zic eu. Primii peste linie vor fi mandri sa zicem, dar nu vor primi nimic, asta e o lipsa totala de fair-play. Recompensa e in toate sporturile telul suprem, macar pentru efectul psihologic daca valoarea e simbolica...
si atunci cum e logic?

pe litraj?............pai ok, vine X cu o Honda de 1.6 turbo de 400 cai si concureaza cu Dacia lu Y de 1.6 de 62 cai.....asta ti se pare mai corect?

sau pe puterea din talon, vine Sebi cu cielo de 240 cai si concureaza cu cei de la 50-90 cai pt ca in talon scrie ca are 80 cai, asta e mai logic?

sau puterea estimata......estimata de cine? nu e nici macar un dyno in RO, si chiar daca ar fii, chiar toti crezi ca s-ar duce sa-si masoare puterea, nu, aici sunt vreo 4 dyno in tot orasul si sunt poate jumate din cei de la curse care stiu exact ce putere are masina, deci iarasi nu merge.......

pe clasa de marime......asta e cea mai irelevanta, mai ales la Compacte care sunt de la 60 cai la 2-3-400 de cai.......

atunci cum sa faci, cum ziceam mai devreme, in competitii oficiale timpii sau ales ca si mode de clasare.....ma gandesc ca americanii care au inventat \"sportul\" asta au pus ei in balanta toate optiunile si daca pe asta au aleso, are o logica......si ar putea sa puna aceleasi clase de timp si la LR care sunt in state/cdn ca sa nu fie alese la intamplare....

cat despre recompensa fiind telul suprem in sport.......da, si nu......recompensa la care te gandesti tu e materiala......dar o recompensa poate sa fie si de alta natura.......iar mai ales la Legal Racing unde din ce am inteles premiile alocate sunt relativ simbolice, nu recompensa materiala ar trebui sa caute participantii......asta face diferenta dintre cei care se duc la curse pt curse, pt a fii cat de rapid posibil, si cei care se duc la curse pt bani si ca sa ia un premiu......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 18:09   #50
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Marian20\"
stii ce s-ar intampla la noi cu clasele astea pe timpi? nici unu nu ar da tot ce se poate din masina tocmai ca sa intre la o clasa mai slaba unde sa aibe sanse....
, asta e mentalitatea dce sa-i faci, ar fii naspa daca ar fii asa,.......stii cum e , preferi sa fii printre cei mai destepti dintr-un grup de prosti, sau printre cei mai prosti dintr-un grup de destepti.....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 18:23   #51
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

pimp_lex stiu o gramada care la cursele legale se bagau la o clasa infoerioara tocmai pt a avea o sansa.... deci de ce nu ar incerca ceva si la timpi? ar fi cred cel mai usor lucru posibil care nu are putea fi verificat.... a scartait prea mult la inceput.... nu a schimbat viteza la timp.... nu ar avea motivatie sa dea tot ce poate din masina ... poate doar sa se faca o obsrevare a masinilor timp de 2-3 etape ... se face o clasificare a timpilor si atunci cand vine la curse stie clar in ce grupa trebuie sa intre pentru ca acolo i se spune.... nu pentru ca acolo declara ci pentru ca acolo ar trebui ... sau.... se fac intai libere la care se noteaza timpi.... si abia pe urma se fac grupele de catre organizatori in baza timpilor ... nu stiu ceva in genul asta.... sa fie motivat sa faca cursa pentru timp cat mai buna si poate pe urma ar merge dar altfel.... nu prea cred... sper sa intelegeti ce vreau sa spun ca eu m-am pierdut in idei
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-04, 20:49   #52
aicad

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 719
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default

din cate am inteles eu se poate calcula puterea une masinii stiindu-se o anumita distanta si un timp si o viteza la un moment dat. deci propun sa se faca o sesiune de calcul al puterii motorului si apoi sa se incadreze in grupele respective. o sa ma documentez si o scriu un post ceva mai elaborat avand la baza niste calcule matematice
__________________

Inconstienta ucide oameni nevinovati! Jos Gaina!
aicad is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 01:33   #53
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

daca toti ar veni la curse pt curse,nu am mai avea discutia asta si totul ar merge ok,oricare ar fi clasele si orice criteriu de a le alege s-ar stabili pt toti ar fi corecti!Dar atata timp cat exista trisori,orice fel de clase vor fi de neajuns!corectitudinea este singurul lucru care ar putea rezolva totul!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 05:00   #54
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Eu ma repet: la stadiul actual, impartirea care se face acum e buna: Sebi e organizator si nu ia premiu, iar ceilalti(care triseaza) sunt putini.
Si eu (sincer sa fiu), ca sa am un parcurs cat mai bun m-am gandit (si nu o data) la \"...foaia aia pe care scrie 1, 2 sau 3...\". Asta nu inseamna ca trisez sau as vrea s-o fac. Inseamna k am ambitie

parerea mea
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 08:22   #55
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Eu cred ca o alta clasare diferita fata de actuala nu ar fi potrivita, doar ca fair play-ul ar trebui sa primeze, verificarea motoarelor inainte de cursa, daca masina are alt motor trebuie sa fie in talon sau propietarul sa declare singur ca are alt motor si si sa se verifice dupa cod motor ce putere a declarat fabricantul. O alta clasare inca nu vad cel putin acum, una care sa nu ingreuneze desfasurarea cursei.
yknot is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 11:20   #56
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

Mie mi se pare foarte in regula clasificarea care se face in momentul de fata ... ce as dori insa sa se modifice este ca as vrea sa se verifice ca motorul de pe masina corespunde cu cel din talon ... adica mie unul mi se pare cam aberant sa iti tragi motor de R5GTT pe Dacia si sa intri la <90 cai ...
In rest ... mi se pare bine asa pentru ca se incearca incurajarea tuningului ... adica intri la clasa ta dar daca ai modificari esti avantajat ...
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 17:27   #57
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

programul curselor Legale 2004 https://www.4tuning.ro/Legal.htm
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 18:58   #58
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
Mie mi se pare foarte in regula clasificarea care se face in momentul de fata ... ce as dori insa sa se modifice este ca as vrea sa se verifice ca motorul de pe masina corespunde cu cel din talon ... adica mie unul mi se pare cam aberant sa iti tragi motor de R5GTT pe Dacia si sa intri la <90 cai ...
Pai daca schimbi motorul trebuie sa-l treci in talon p-ala nou, sa-l omologhezi la RAR etc.

Cat despre calendarul curselor, se pare ca chiar e ala pe care il gasisem eu . Nu pot decat sa ma bucur, ca intru la fix in categoria de 115CP, abia astept 21 feb .
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 21:28   #59
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

Quote:
Pai daca schimbi motorul trebuie sa-l treci in talon p-ala nou, sa-l omologhezi la RAR etc.
vino pe la curse si vei avea surprize cel putin la clasa <90 cai ... si cred ca intelege cam toata lumea la cine ma refer.
Morro is offline   Reply With Quote
Old 31-01-04, 02:29   #60
CrazyMind

Stage 2
 
CrazyMind's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 43
Default

Ce nu inteleg eu este ce se poate modifica la motor si ce nu.Am inteles ca daca pe un motor aspirat pui turbina sari automat la alta clasa ca se inmulteste puterea motorului cu un coeficient.De exemplu se poate schimba chiuloasa,carburatorul etc?Am intrebat in dreapta si in stanga si nimeni nu stie sa imi spuna nimic concret.poate ar fi bine sa se elaboreze un regulament cu modificarile care pot fi aduse masinii care sa nu mai lase loc la interpretari.
CrazyMind is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -