18-03-09, 20:09
|
#121
|
 Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [SEAT]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
radare pe aeroport????
|
|
|
18-03-09, 20:36
|
#122
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Team Namo vine cu 205 Rallye 1.9 si Kadett 2.0 .
|
|
|
18-03-09, 20:52
|
#123
|
Audi Driver
  Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
 600 m?Daca,cursa are loc pe 600m,atunci    
Daca,cursa are loc pe 402m si 198m sunt pt franare,iar     Iti trebuie un minim de 400m de franare.Sau 198m pentru masinile cu <130-150cp.
A,si pentru cel care a dat exemplu Germania,TREZESTE-TE!Traiesti in Romania,nu in Germania!Romania care nu face nimic pentru cursele de masini,Romania care nu are o pista!Nu mai dati astfel de exemple.
Din punctul meu de vedere cursa va fi un mare esec:
1.Taxa pentru participanti prea mare.
2.Grupele sunt total aiurea.Sunt bune pentru competitiile rally.Ca tot am vazut ca patronul AS Tuning este pilot in CNR.
3.Trebuia sa se organizeze duminica,sambata inca are lumea treaba.
4.Suprafata de rulare cred ca e varza!Am vazut ca scrie ca,cursa se va tine pe aeroport dezafectat.
5.Acei 600m nu suna bine.Sa speram ca ziaristii nu au scris corect.
__________________
Audi S2
Last edited by CoCaine; 18-03-09 at 20:58.
|
|
|
18-03-09, 21:39
|
#124
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
mda... am vazut pe aici cativa "destepti" pe aici cu deja celebra remarca cum ca la curse ar trebui sa vina doar masinile sport... mey inteligentilor... un focus st 2.5t 225cp... este detul de sport pt voi sau nu? banuiesc ca nu odata ce ar trebui incadrata in grupa cea mai mare dupa ce se calculeaza coeficientul turbo... e normal ... prea slab in comparatie cu alte masini... si asta in special pt ca s-a mai omis cate ceva.... tractiunea... 4x4, spate, fata... ca daca nu se tine... atunci eu unu vreau sa ma dau din mers... din viteza 1 a 2-a care vreti voi dar din mers... si da clasificarile astea merg la raliu pt ca e distanta lunga... 4x4 pierde fata de tractiune fata/spate la aceeasi putere dar abia dupa 200-300m... adik cursa nu prea e de ajuns... trebuie organizat rally  asa ca eu zic ca ar fi bine sa ia cineva in calcul toate aceste nemultumiri la modul cel mai serios... in conditiile de fata eu sigur nu ma prezint... de 100 ron bag benzina pt 20 de curse de la semafor... nu pt 3 curse... asta fara sa mai pun in calcul benzina pe care ar trebui sa o bag ca sa vin pana acolo
|
|
|
18-03-09, 21:54
|
#125
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 135
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
nu prea am cum sa ajung in ungaria asa ca as veni la sibiu.. hai lume veniti sa fim multi.. plecam mai multi din buc daca vreti
|
|
|
18-03-09, 22:20
|
#126
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 101
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Nu sunt eu organizatorul cursei dar intervin pentru a lamuri cateva aspecte:
1.Pista are in total 1200 metri in care o sa fie un parc inchis pentru participanti,300 metri pentru incalzirea gumelor,402 metri de cursa si 400 metri pentru franare!
2.Fiecare concurent are la dispozitie 6 metri latime in desfasurarea cursei iar intoarcerea se va face pe un alt tronson!
3.Cursa se desfasoara sambata deoarece aeroportul este foarte ocupat duminica!
4.Organizatorul nu poate oferii poze cu spatiul de desfasurare a cursei deoarece,dupa cum cred ca stiti,este un aeroport international cu zona de maxima securitate!
5.Cheltuielile de organizare a acestei curse sunt foarte mari de aceea se percepe aceasta taxa de participare,taxa care in Sibiu se practica si la participarea la slalom paralel,un circuit inchis unde spectatorii nu platesc intrare!!!
Avand in vedere faptul ca se organizeza in premiera pentru Sibiu astfel de curse putem scuza organizatorii pentru eventualele greseli!!!
La mai mare...
|
|
|
18-03-09, 22:34
|
#127
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of: [Nissan]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Quote:
Originally Posted by Marian20
mda... am vazut pe aici cativa "destepti" pe aici cu deja celebra remarca cum ca la curse ar trebui sa vina doar masinile sport... mey inteligentilor... un focus st 2.5t 225cp... este detul de sport pt voi sau nu? banuiesc ca nu odata ce ar trebui incadrata in grupa cea mai mare dupa ce se calculeaza coeficientul turbo... e normal ... prea slab in comparatie cu alte masini... si asta in special pt ca s-a mai omis cate ceva.... tractiunea... 4x4, spate, fata... ca daca nu se tine... atunci eu unu vreau sa ma dau din mers... din viteza 1 a 2-a care vreti voi dar din mers... si da clasificarile astea merg la raliu pt ca e distanta lunga... 4x4 pierde fata de tractiune fata/spate la aceeasi putere dar abia dupa 200-300m... adik cursa nu prea e de ajuns... trebuie organizat rally  asa ca eu zic ca ar fi bine sa ia cineva in calcul toate aceste nemultumiri la modul cel mai serios... in conditiile de fata eu sigur nu ma prezint... de 100 ron bag benzina pt 20 de curse de la semafor... nu pt 3 curse... asta fara sa mai pun in calcul benzina pe care ar trebui sa o bag ca sa vin pana acolo
|
unii au impresia ca bani cresc in copac
io sunt de parere ca ar trebui taxati spectatori nu participanti care isi rup masinile pentru
deliciul publicului
sa facem un calcul simplu din Bucuresti pana la Sibiu sunt 280km x2 adik 600km cu invarteala de riguare ...+ mancare ,sucuri ,bere (fara alcol:lol) .
distractia asta duce undeva la 500 ron per msina dak se vine din Bucuresti ...
dak fiecare spectator ar plati cate 5ron in primul rand s-ar evita haousul de la craiova si melteni si tarani..... nu ar mai fi prezenti sa ne strice concursul si sa faca misto de masinile participantilor fie ele puternice sau mai putin .....
Eu unul o sa zic pass acestui eveniment
__________________
|
|
|
18-03-09, 22:45
|
#128
|
Audi Driver
  Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
BTN1 multumim pentru explicatii.Din articolul dintr-un ziar din Sibiu reiesea ca e aeroport abandonat.Deci..
Poate ne lamuresti care e treaba cu grupele totusi,total eronate.Daca stii vreun organizator,propune-i sa ia bani de la spectatori si poate face ceva si cu grupele alea,cele practicate de Legal Racing ar fi un succes pentru prima etapa.Sa le zici ca trebuie NEAPARAT sa verifice ca motorul din acte sa fie cel de pe masina.
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
|
|
|
18-03-09, 22:51
|
#129
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
foarte frumos...
da din pacate cred ca ramanem la atat
|
|
|
18-03-09, 22:54
|
#130
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 878
Member of: [FORD]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
dar tot nu inteleg, cum de nici un organizator nu a postat nimic in legatura cu nemultumirile/nelamuririle unora??? chiar asa de dezinteresati sunt sau sunt prea ocupati?
|
|
|
18-03-09, 23:34
|
#131
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 101
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Quote:
Originally Posted by MephistoBM
dar tot nu inteleg, cum de nici un organizator nu a postat nimic in legatura cu nemultumirile/nelamuririle unora??? chiar asa de dezinteresati sunt sau sunt prea ocupati?
|
...ce nemultumiri aveti?intrebati-ma pe mine!
|
|
|
18-03-09, 23:41
|
#132
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 101
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Quote:
Originally Posted by CoCaine
BTN1 multumim pentru explicatii.Din articolul dintr-un ziar din Sibiu reiesea ca e aeroport abandonat.Deci..
Poate ne lamuresti care e treaba cu grupele totusi,total eronate.Daca stii vreun organizator,propune-i sa ia bani de la spectatori si poate face ceva si cu grupele alea,cele practicate de Legal Racing ar fi un succes pentru prima etapa.Sa le zici ca trebuie NEAPARAT sa verifice ca motorul din acte sa fie cel de pe masina.
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
|
nu inteleg ce vrei sa spui prin aeroport abandonat...
cu grupele astea...cine crezi ca are timp sa stea sa verifice puterea motorului in timpul in care ti-l ofera aeroportul,de la 9 la 17???
la diesel s-ar putea(in functie de inscrieri) sa se faca alta clasa sau sa se accepte derogarea data de FIA cum ca intra la capacitatea lor chiar daca au turbo!!!nu se stie inca!!!
|
|
|
19-03-09, 01:00
|
#133
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,227
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
deci, eu daca vin cu o masina cu motor de 1.2 in acte si 1.8 pe masina...?? fac praf tot... e ok?
|
|
|
19-03-09, 01:53
|
#134
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,002
Member of: [Moderators] [4Rally] [SKODA]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Cocaine a inteles din articolul din ziar ca e pe un aeroport abandonat si a crezut ca suprafata de rulare este praf. Este doar o pista mai veche a aeroportului.
Acum sa revenim la cel mai important lucru: grupele. Nu trebuie verificata puterea motorului, trebuie doar facute grupele pe CP trecuti in talon(daca motorul nu a fost schimbat) Sunt ferm convins ca majoritatea masinilor o sa fie modificate intr-o oarecare masura dar, tot e mai bine decat pe cilindree (nu are rost sa mai comparam exemple de genul Saxo 1.6 VTS vs Logan 1.6 sau mai rau Logan 1.4, pentru ca nu are rost sa mai participi in unele cazuri). Niciun fel de grupe nu vor fi cu adevarat corecte vreodata la linii DAR grupele pe CP creeaza o departajare mai corecta intre masini decat grupele pe cilindree!!!!
Coeficientul de supraalimentare daca se pune pe o masina care asa a iesit din fabrica, atunci, dam dovada de CRETINISM. Sincer, sper sa ma insel si sa fie o neintelegere pentru ca refuz sa cred ca un pilot de raliu poate face astfel de comparatii intre masini, adica ajungi sa pui la start 2 masini cu 150+ cai diferenta intre ele.
Caline, daca poti avea un cuvant in toata treaba asta, macar incearca sa prezinti lista cu grupele pe care a scris-o Cocaine, inclusiv coeficientii de tractiune si arhitectura si coeficientii de supraalimentare suplimentara a masinii, pentru ca dupa modelul acesta au fost organizate 99% din liniile legale din Romania.
E pacat ca o organizare de genul asta poate lasa un gust amar al Sibiului pentru participantii la curse din tara.
Si neaparat taxa pentru specatori pentru a elimina redusii mintali de pe marginea pistei si taxe mai mici de participare pentru cei veniti de la distanta.
Pe scurt asta e reteta de succes, poate o sa o deprinda si Politia Rutiera odata...
__________________
|
|
|
19-03-09, 02:28
|
#135
|
Audi Driver
  Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Premiera: Curse de acceleratie organizate de Politia Romana la Sibiu - 21 martie
Quote:
Originally Posted by PaulMIG
Cocaine a inteles din articolul din ziar ca e pe un aeroport abandonat si a crezut ca suprafata de rulare este praf. Este doar o pista mai veche a aeroportului.
Acum sa revenim la cel mai important lucru: grupele. Nu trebuie verificata puterea motorului, trebuie doar facute grupele pe CP trecuti in talon(daca motorul nu a fost schimbat) Sunt ferm convins ca majoritatea masinilor o sa fie modificate intr-o oarecare masura dar, tot e mai bine decat pe cilindree (nu are rost sa mai comparam exemple de genul Saxo 1.6 VTS vs Logan 1.6 sau mai rau Logan 1.4, pentru ca nu are rost sa mai participi in unele cazuri). Niciun fel de grupe nu vor fi cu adevarat corecte vreodata la linii DAR grupele pe CP creeaza o departajare mai corecta intre masini decat grupele pe cilindree!!!!
Coeficientul de supraalimentare daca se pune pe o masina care asa a iesit din fabrica, atunci, dam dovada de CRETINISM. Sincer, sper sa ma insel si sa fie o neintelegere pentru ca refuz sa cred ca un pilot de raliu poate face astfel de comparatii intre masini, adica ajungi sa pui la start 2 masini cu 150+ cai diferenta intre ele.
Caline, daca poti avea un cuvant in toata treaba asta, macar incearca sa prezinti lista cu grupele pe care a scris-o Cocaine, inclusiv coeficientii de tractiune si arhitectura si coeficientii de supraalimentare suplimentara a masinii, pentru ca dupa modelul acesta au fost organizate 99% din liniile legale din Romania.
E pacat ca o organizare de genul asta poate lasa un gust amar al Sibiului pentru participantii la curse din tara.
Si neaparat taxa pentru specatori pentru a elimina redusii mintali de pe marginea pistei si taxe mai mici de participare pentru cei veniti de la distanta.
Pe scurt asta e reteta de succes, poate o sa o deprinda si Politia Rutiera odata...
|
Uite un om cu capul pe umeri!
Bravo!
|
|
|
|
|