Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Sunteti de acord cu acest sistem de Grupe?
DA ,mi se par cele mai echilibrate grupe! 47 64.38%
NU ,incercam sa gasim alta solutie! 26 35.62%
Voters: 73. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 25-02-09, 01:11   #76
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

A 101-140

B 141-180

C 181-220

D 221-260

E 261-300

F 301-340

G 341-380

H Grupa Monster 381+

Mai bine ar fi sa se scoata grupa A1 -100 CP pt ca asa evitam inghesuiala, economisim mai mult timp si e cam riscan...poate sa vina toti din orasul respectiv cu daciile si sa stai 3-4 ore numai la prima grupa sa ii vezi pe ei cum isi dau in petic!Daca esti un participant al curselor ar trebui sa ai o masina cu cel putin 100CP!Asta ar trebui sa fie o lege la cursele legale(fara suparare)!Venim la curse legale sa vedem spectacol!Intreceri intre masinile sub 100 de cai vad zi de zi la semafor!Iti dai seama ce senzatie am eu ca spectator cand vad 2 masini de 60 de cai ca se intrec?Vin la legale sa vad spectacol nu taranism!
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 26-02-09, 14:08   #77
MaliBuGTI

Stage 4
 
MaliBuGTI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 169
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Vad pe thread-ul asta o gramada de initiatori de grupe si de sisteme, unul mai bun ca altul, care se joaca cu cifrele total aiurea, fara sa gandeasca inainte, care n-au participat pana acum la o cursa, macar sa vada cum sta treaba pe-acolo, in realitate.

Lasati parerile avizate, care argumenteaza cu experienta pe care o au in spate. Nu mai umpleti thread-ul de cifre stupide si inutile care nu au nicio baza reala.

Din cate am vazut, chiar si la grupele A1 si A sunt masini destul de performante (pentru nivelul respectiv).
Ca sa fiu mai concret, stiu cateva masini de la grupele mici care ar bate foarte rau pe multi dintre cei care au comentat aiurea pe-aici pe forum si se dau mari ca au peste 75 de Kw in talon.
MaliBuGTI is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 09:57   #78
miliady
Renault Driver

Stage 5
 
miliady's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,266
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Thumbs down Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Quote:
Originally Posted by Kiki View Post
parerea mea e daca facem si o triere pe grutate o sa pice 2-3 masini intr-o grupa, greutatea parerea mea, sa nu fie categorisita deoarece acest regulament nu interzice scoaterea banchetelor, rotii de rezerva sau alte elemente ale masinii atata timp cat nu afecteaza sistemul de siguranta, in schimb sa nu se scoata capote sau alceva...

IAR COEFICIENTUL SA RAMANA ACELAS DE TRACTIUNE 0.95 FWD, 1 RWD , AWD
1.3

acest sistem de grupe va fi votat in majoritate de cei cu motoare aspirate, iar cei cu turbo o sa voteze marea majoritate ,nu, doarece creste concurenta...

-si as mai propune ca dupa 2-3 sapt de vot, o luna....in functie de rezultat, daca iese procent castigator "DA" sa se implementeze imediat la urmatoarea legale...care ar putea fi...1 mai daca nu se mai face alta in perioada 8 martie- 1mai
treaba aia cu capota se refera la cineva anume? sau? ....

capota nu afecteaza in nici un fel siguranta ...
miliady is offline   Reply With Quote
Old 28-02-09, 23:05   #79
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Cred ca se refera la noi cu GTT-urile
Ce e Kiki, iti e frica ca intra un GTT fara capota la tine in grupa si iti amesteca visele?
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 01-03-09, 18:38   #80
OltcitPower

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 565
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

ar fi mai simplu sa se interzica masinile stock...daca tot e atata tam-tam pentru nimic. Chiar nu ma incita masini stock care se 'dau' la legale, fie ca au 40cai, fie ca au 200cai. E mai de apreciat o bomba pe roti, care din 50cai a scos pe la 100cai.... sau din 120cai a scos 180cai.

Jim: daca nu era diversitate...aveam toti masini de sute de cai putere, caci cu alea merita sa te dai la curse. Si unde era farmecul?
Nu poti sa ii bagi pe cei care din 50cai scot ceva mai mult (sa zicem un 80cai), lucru care e de apreciat la nivelul ala, nu poti sa ii bagi sa concureze cu cei care au intre 100 si 120 (140) cai care prin metode legale (chip, alta turbina, alte interne, alte modificari) probabil le-au mai crescut cu 20-30cai...
ala care porneste din 50cai nu inseamna ca nu vrea o masina mai tare, sau ca nu isi permite...e vorba si de pasiune pentru masina respectiva. Si din 50cai nu poti face 200...ca sa fie competitiv...

da...poti sa schimbi motorul, etc...sa iti faci bomba pe roti...si iti ramane doar caroseria din masina originala, dar atunci e clar ca esti in alta grupa.
OltcitPower is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 10:14   #81
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Quote:
Originally Posted by OltcitPower View Post
ar fi mai simplu sa se interzica masinile stock...daca tot e atata tam-tam pentru nimic. Chiar nu ma incita masini stock care se 'dau' la legale, fie ca au 40cai, fie ca au 200cai. E mai de apreciat o bomba pe roti, care din 50cai a scos pe la 100cai.... sau din 120cai a scos 180cai.
) asa e.. mult mai de efect un oltcit cu 4 carburi straduindu-se din rasputeri sa bata un matiz cu filtru sport decat o govie de lambo stock care's prin toate parcarile langa vreun R8 tot stock de care gem strazile. pt ca e vb de "pasiune" si masinile stock suck! :-j
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 14:16   #82
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Mistrekule, n-as fi putut s-o spun mai bine nici eu

Adevarul e ca oricat o dai intoarsa si invartita, tot discriminarea e solutia finala:
- ai nova/logan/solenza/taxi/matiz/tico/etc sub 100cp chiar si la vale, cu filtru si eleron, n-ai ce cauta la curse.
- ai Polo GTi, Megane RS, Fiesta ST, Colt CZT, stock sau modificate, e alta treaba Dau astea ca exemplu ca sunt mici si derivate din modele ieftine.

Orice incercare de a generaliza o regula pe toate clasele nu prea are logica...

Realitatea e cruda dar asta e si traim toti in ea. Unii o accepta altii devin furstrati ca nu vor sa o accepte. Asfaltul iti sparge capu cand pici de la etaju 10 fie ca vrei sa crezi sau nu.
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.

Last edited by flexus; 02-03-09 at 14:28.
flexus is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 14:40   #83
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Quote:
Originally Posted by flexus View Post
Mistrekule, n-as fi putut s-o spun mai bine nici eu

Adevarul e ca oricat o dai intoarsa si invartita, tot discriminarea e solutia finala:
- ai nova/logan/solenza/taxi/matiz/tico/etc sub 100cp chiar si la vale, cu filtru si eleron, n-ai ce cauta la curse.
- ai Polo GTi, Megane RS, Fiesta ST, Colt CZT, stock sau modificate, e alta treaba Dau astea ca exemplu ca sunt mici si derivate din modele ieftine.

Orice incercare de a generaliza o regula pe toate clasele nu prea are logica...

Realitatea e cruda dar asta e si traim toti in ea. Unii o accepta altii devin furstrati ca nu vor sa o accepte. Asfaltul iti sparge capu cand pici de la etaju 10 fie ca vrei sa crezi sau nu.
Spre uimirea ta sunt masini la grupa A care pot sa tina pasul cu un polo gti stock. Dupa cum se stie nici tu nu detii asemenea masini.....asa ca nici tu nu tre sa vii la liniute. Deasemenea sunt si nove si loganuri care nu se fac de ras.....si vad ca tu ai ceva cu taxiurile.......stiu unde bati....dar daca ai intreba in stanga si in dreapta ai vedea ca taxiul a facut spectacol la Pitesti si nu are tractiune spate ca tine si sute de cai. De ce oare? Conducatorul taxiului din greseala e cam pilot vtm ...si de bine de rau s-a dat in cateva etape .......tu vei reusi asa ceva? Nu vad de unde incercarea de marginalizare a masinilor de grupe mici....in curand vrei propune sa nu se mai dea masini cu putere mai mica de 200 de cai nu?
Le: fa un memoriu la Fras/Acr sa scoata cupa logan din competitiile de motorsport....ce dreaq......au doar 90 de cai .
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi

Last edited by bobby_gsi2; 02-03-09 at 14:44.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 15:53   #84
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Ai dreptate partial dar si eu am partial. E cam greu sa ma exprim fix pe zona gri.

1. Am fost la Pitesti si stiu ca s-a dat bine domul cu taxi la indemanare, dar noi discutam de DRAG aici. Strict! VTM, indemanare si altele sunt alta discutie my friend... Mi-e clar ca acolo e cu totul alta discutie, asa ca sa nu ne incurcam.

2. Sunt de parere ca la DRAG ar trebui sa se traga o linie totusi undeva. E prea mare ingramadeala la start si oricine a fost pe la curse a vazut ca se pierde mult timp cu curse plictisitoare. Empiric as spune ca pe la B incepe sa fie interesant, dar am propus pentru inceput sa vedem cum e macar sa scoatem sub 100cp (A1). Am mai spuns insa ca daca sunt masini suficient de performante sa intre oricum la A indiferent de talon. Regulile ar trebui sa fie mai flexibile oricum.

3. Legat de atacurile personale (care nu vad de ce ai simtit nevoia sa le faci):
- pana nu am avut masina cu 150cp+ nici nu mi-a trecut prin cap sa alerg cu masina, cu atat mai putin la curse organizate;
- am participat la VTM si am luat locul 3 general (craiova bucovat);
- masinile enumerate erau exemple de limita de jos (exagerata) pentru ce mi s-ar parea masini relevante pentru curse. Nu vad cum ai calculat tu ca m-ar exclude pe mine acel exemplu;
- la pitesti m-am dat la caterinca nu sa scot timp, cu atat mai mult cu cat traseul s-a schimbat de 3-4 ori in timpul desfasurarii si doar ei stiau pe unde ar trebui sa mergem;
- ce legatura are cupa logan cu liniutele noastre?
flexus is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 16:15   #85
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Pentru ca spre disperarea unora......un procent destul de maricel in randul pasionatilor il reprezinta si loganistii, si daciisti si alte neamuri de masini care nu sunt asa capabile din fabrica. Inteleg perfect ce vrei sa spui....dar nu mi se pare normal sa marginalizam pe unii sau altii. Mi se pare ok ca s-au unit grupele si s-a facut pana in 100 de cai...oare nu e de ajuns?
Off: eu ma refeream de vtm de profesionisti......nu bocovatzul....ala e mini vtm
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 17:28   #86
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

va rog sa incetati cu atacurile subtile si sa nu mai deviem de la subiect.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 20:32   #87
ascona78

Stage 5
 
ascona78's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 332
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

am votat nu pt ca eu am un motor de 115 cp la care am pus turbo....dc dau jos turbo raman cu max 90cp din cauza decomprimarii deci cu turbo ma apropii de un 150 max 160 cp.conform coeficientului de turbo cica as avea 184 cp(115 de baza x1,6)!!!total ireal!cine a gandit acest sistem de calcul habar nu avea de ceea ce zice....
deci as intra in grupa D dupa calculele mele,iar dupa propunerea de aici in grupa E.
aberant....nu am cum sa ma pun cu un c20let chiar si stock....am pana la urma un amarat de 8valve cu un turbo la 0,5 barceea ce nu-mi da mai mult de 160 cp!!!sunt cat de cat la egalitate cu un 325i stock la cei 168 cp ai lui....
ascona78 is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 20:42   #88
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

nu stiu daca ai gandit si invers.... de ex sunt unele masini care dupa turbo dubleaza puterea... iar coeficientul de 1.6 iar e gresit .... ex ar fi un 2.524v cu pistoane tot tacamu' 400hp sa zicem .... trece de 192x1.6 nu?
acum spune-mi si mie cum ar trebui reformulata incadrarea ca sa impace ambele parti ... u care esti real sub grupa in care ai fost incadrat si "X" care cu 2.5 lui e cu puterea reala peste grupa la care a fost bagat LEGAL.
eu nu vad o solutie care sa-i impace pe toti ..... dar regulile existente sunt undeva la mijloc... si sunt destul de bune dupa parerea mea.
leonard is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 19:28   #89
ascona78

Stage 5
 
ascona78's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 332
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

cel mai echitabil ar fi cu fisa de dyno in mana...
dar nu toti isi permit un astfel de test...desi daca ma gandesc asa poate ar mai aerisi grupele..
ascona78 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 19:31   #90
ascona78

Stage 5
 
ascona78's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 332
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

intre noi fie vb....de ce la legale rar vedem rezultate f apropiate...pe cand la ilegale nimeni nu se da cu cineva care ar avea cu mult peste puterea lui.
odata iti iei sa zicem tzeapa asta....dar pe urma se stie fiecare cum sta cu fiecare si rezultatele sunt mult mai echilibrate...
ascona78 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -