Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Sunteti de acord cu acest sistem de Grupe?
DA ,mi se par cele mai echilibrate grupe! 47 64.38%
NU ,incercam sa gasim alta solutie! 26 35.62%
Voters: 73. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-09, 11:47   #1
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Exclamation Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Sunteti de acord cu aceste grupe?
ZerO_CooL a gasit,se pare, un sistem de grupe foarte bine echilibrat!
Se va elimina astfel diferenta mare dintre motoarele aspirate si cele turbo!
Rugam ca discutiile sa fie strict ontopic si sa va spuneti parerea intr-un mod civilizat!


A1 75cp - numai aspirate
A 76cp-100cp - aspirate + 0-85cp - turbo
B 101cp-130cp - aspirate + 86-115cp - turbo
C 131cp-165cp - aspirate + 116-145cp - turbo
D 166cp-200cp - aspirate + 146-180cp - turbo
E 201cp-250cp - aspirate + 181-230cp - turbo
F 251cp-300cp - aspirate + 231-280cp - turbo
G 301cp-350cp - aspirate + 281-330cp - turbo
H 351cp-420cp - aspirate + 331-400cp - turbo
J 421cp+ - aspirate + 401+ cp - turbo



Rugam un moderator sa faca acest topic Sticky!
__________________
Audi S2

Last edited by CoCaine; 12-02-09 at 11:52.
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 11:55   #2
pskint25

Stage 1
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

nu cerzi ca ar trebui sa creasca proportional si diferenta dintre turbo si aspirate cu cat sunt motoare mai puternice? ca la un motor de 100 cp turbina o face 15 caluti, dar la 400 cu turbo s-ar putea sa ai o surpiza...nu doar 5%
pskint25 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 12:01   #3
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Propuneti alte modificari,nu e nimic batut in cuie!
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 12:12   #4
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

am votat pentru , argumentele le am mai spus si pe celalalt topic inceput de sebastian, pskint25 ai dreptate ca se poate creste mai mult insa uiti un lucru si la aspirat scoti mai mult facand chip asa ca poti sta linistit ca sunt destul de echilibrate, oricum de la 400 cp+ deja sunt bolizi , nu vreau sa intru in polemici , eu unul doar mi am spus parerea
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 12:24   #5
ZyZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
ZyZ's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Pentru. Cred ca trebuie introdus si un coeficient pentru tractiune, alaturi de specificarea ca dupa schimbarea elementelor majore ale motorului (chiuloasa, bloc), sa se urce in grupa respectiva (regulamentul LR e foarte bine gandit aici).
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
ZyZ is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 12:55   #6
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Quote:
Originally Posted by ZyZ View Post
Pentru. Cred ca trebuie introdus si un coeficient pentru tractiune, alaturi de specificarea ca dupa schimbarea elementelor majore ale motorului (chiuloasa, bloc), sa se urce in grupa respectiva (regulamentul LR e foarte bine gandit aici).
A1 75cp - numai aspirate
A 76cp-100cp - aspirate + 0-85cp - turbo
B 101cp-130cp - aspirate + 86-115cp - turbo
C 131cp-165cp - aspirate + 116-145cp - turbo
D 166cp-200cp - aspirate + 146-180cp - turbo
E 201cp-250cp - aspirate + 181-230cp - turbo
F 251cp-300cp - aspirate + 231-280cp - turbo
G 301cp-350cp - aspirate + 281-330cp - turbo
H 351cp-420cp - aspirate + 331-400cp - turbo
J 421cp+ - aspirate + 401+ cp - turbo
Aici trebuie sa se ia in calcul binenteles si coeficientul de tractiune bine punctat ZyZ o mica scapare de a mea



ROG pe cei care voteza sa si argumenteze nu sa aruce la voia intamplarii votul ca asa li se pare lor, pentru ca deja vad 9 voturi si doar 4 persoane care au si argumentat

Last edited by p_vio46; 12-02-09 at 12:58.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:05   #7
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

pai argumentele snt insirate pe vreo alte 3 posturi, si deja se repeta..
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:09   #8
BiriV
Streetline-CCC Member

Stage 5
 
BiriV's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 350
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Daca tot va apucati de construit un sistem de grupe ... de ce nu includeti si raportul cp/kg?
Sau ... altfel spus ... ati putea sa il includeti doar la masinile cu motorul schimbat.
Ca si un exemplu (pur ipotetic): Am un tico de 500kg (a se intelege orice masina usoara).. si ii trantesc un c20let (ca e cunoscut) de ~200 cp.
La ce grupa il bagi? Mai ales ca e un motor foarte tunabil... deci scoate lejer 280cp fara modificari majore (si are turbo de fabrica, deci nu sare in nici un caz grupa).
Nu stiu cum s-ar putea rezolva problema asta, dar poate adaugarea unui coeficient pentru motor schimbat ar rezolva problema, coeficient obtinut din raportul de greutate intre masina de pe care a fost luat si masina pe care a fost pus ... in fine trebuie gasita o formula, ca nu poti sa aplici chiar regula de 3 simpla la cp/kg.
Toate astea in ideea obtinerii unui sistem super echilibrat adaptat momentului actual din Romania, fara legatura cu ce e afara ... in care sa conteze 99% soferul. Pana una alta ... ne descurcam cu ce avem ca nu e chiar asa de rau.
__________________
Un Volvo batranesc ....
BiriV is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:12   #9
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

pe celalalt topic sebastian doreste dezbaterea tipului de regulament propus de el model HU , nu vreau sa i stric topicul discutand de alt ceva , de aceea il apreciez pe CoCaine ca a facut separat acest topic cu posibilitate de vot
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:13   #10
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Nu cred ca are rost sa se puna restrictii si la greutatea masinii,deja se face triere prea mare
Referitor la vot,oricum fiecare isi are interesul si voteaza ce e mai bine pentru el..
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:21   #11
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Quote:
Originally Posted by CoCaine View Post
Nu cred ca are rost sa se puna restrictii si la greutatea masinii,deja se face triere prea mare
Referitor la vot,oricum fiecare isi are interesul si voteaza ce e mai bine pentru el..
nu vreau sa par mai catolic decat papa , nu incerc sa mi favorizez masina sau pe mine , am sa argumentez , cum am spus si in alt topic si eu intru sub incidenta modificarilor si pe mine ma vizeaza , eu am spus ca am un diesel turbo si implicit si la mine se va simti diferenta de cp la grupe , aici trebuie sa dati dovda de fair play cand propuneti ceva nu sa va faceti regulamentul dupa propria masina , nu vreau sa atac pe nimeni , sau sa intru in polemici cu careva , dar daca se face ceva sa se faca ceva constructiv( si eu am fost in ambele situatii si turbo si aspirat si stiu cum e)

Last edited by p_vio46; 12-02-09 at 13:29.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:45   #12
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

votez pentru acest tip de incadrare + coeficientii de tractiune si modificari specifici LR.
nu e bine nici prea incarcat gen : sa tinem cont de greutate etc... sistemul asta de grupe e perfect ... dupa parerea mea.
leonard is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 13:54   #13
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

daca incadrarea se face pentru o masina de strada, punctul de plecare fiind purerea motorului stock ce echipeaza masina, grupele actuale sunt ok. Nu cred ca trebuie sa introducem reguli pentru cei ce au masini de 3 tone, aspirate, etc... Repet, acest tip de competietie se vrea ca una pentru masini de strada, care sunt facute sa circule pe drumurile publice si au niste specificatii de putere date de producator. Daca ai un cielo, asta nu inseamna ca trebuie sa te dai cu el la curse si ca cineva trebuie sa te ajute printr-un regulament din cauza ca este aspirat si nu se poate creste facil in putere motorul.
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 14:06   #14
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

parerea mea e daca facem si o triere pe grutate o sa pice 2-3 masini intr-o grupa, greutatea parerea mea, sa nu fie categorisita deoarece acest regulament nu interzice scoaterea banchetelor, rotii de rezerva sau alte elemente ale masinii atata timp cat nu afecteaza sistemul de siguranta, in schimb sa nu se scoata capote sau alceva...

IAR COEFICIENTUL SA RAMANA ACELAS DE TRACTIUNE 0.95 FWD, 1 RWD , AWD
1.3

acest sistem de grupe va fi votat in majoritate de cei cu motoare aspirate, iar cei cu turbo o sa voteze marea majoritate ,nu, doarece creste concurenta...

-si as mai propune ca dupa 2-3 sapt de vot, o luna....in functie de rezultat, daca iese procent castigator "DA" sa se implementeze imediat la urmatoarea legale...care ar putea fi...1 mai daca nu se mai face alta in perioada 8 martie- 1mai
__________________
S-TECH
Performance chiptuning

Last edited by Kiki; 12-02-09 at 14:11.
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 14:41   #15
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Propunere GRUPE pt curse de accelerare

Auto cu modificari gen: schimbarea tractiunii, a dispunerii motorului, transformarea lui din aspirat in supra-alimentat, inlocuirea motorului, folosirea de NO2 - NU mai corespunde conceptului de auto legal d.p.d.v. al circulatiei pe drumurile publice, DECAT daca acele modificari sunt specificate si in talon. Ce nu e legal, poate fi categorisit drept Profi si gandite si acolo incadrari.
In cazul in care discutia pleaca de la aceasta premisa (respectiv doar masini de strada), atentia nu se mai concentreaza asupra coeficientilor de t/c/no2/alta chiulasa.
Trebuie acceptat raspunsul la intrebarea "care e scopul accelerarii?". Pentru a se vedea cine este mai rapid. Cum devii mai rapid? Cresti puterea, reglezi/setezi aderenta, usurezi masina. Aderenta, cu gume. Usuratul finut, arunci banchete, scaun, centuri, ce-i prin portbagaj; cel brutal, capote, aripi, fete de usi, spoilere din materiale mai usoare. Puterea... supra-alimentatul are mai multe optiuni de sporire.

Indiferent ce coeficienti, tot va ramane o incadrare relativa.
Daca se accepta ca pe un adevar general valabil ca tractiunea si supra-alimentarea sunt factori decisivi, atunci ar trebui intr-o prima faza constituite grupe pe acestia 2.
Si un al treilea ar putea tine cont de raportul masa proprie din talon si puterea din talon.
In toate cazurile, sustin ideea ca modificarile majore netrecute in talonul masinii sa "arunce" acea masina in categoria Profi, fapt care duce la eliberarea unui "loc" in formula de calcul pentru incadrare si implicarea greutatii, ca pe un factor fix, fara a ingradi insa imaginatia/posibilitatile/dorintele/legalitatea in tuningul prestat.
DragosT is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -