Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Mercedes tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 13-06-05, 19:59   #16
paulica

Stock
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3
Default

Actualul motro 4.0 TDI de pe audi A8 are 275 cai. consum mediu 9,6 l/100 km, in afara pe pilot automat 6,5 .------- demaraj 0-100 6,7 sec !!!!!!!!!!!!!!

Voi astia care blamati dieselul intelegeti ce inseamna datele de mai sus ?

Am fost cu un A8 4.0 TDI si iti zic ca nu iti vine sa crezi ca e pe motorina.
Fac comparatie cu BMW seria 7 :

735i, 272cp consum mediu 12 in oras 17(chiar si 20) (asta sunt datele reale pe cale le-am luat de la un prieten care are masina) . Datele de catalog 10l in afara si 15 in oras.
DEMARAJ 0-100km 7,5secunde !!!!!!!!!!! (pe benzina fata de 6,7 audi pe motorina)

745i. 333cp 0-100km 6,3

Si asta inca nu e tot in viitorul foarte apropiat (anul asta) A8-ul va avea un nou motor 4,2TDI peste 310 cp , consum mai mic decat actualul (sub 9,5l/100km) DEMARAJ 0-100km 5,9 sec!!!!!!!!!!! repet 5,9 secunde

Pentru cei care nu stiu ce inseamna cifrele astea dau cateva ca sa poata face comparatie (pe langa comparatia cu seria 7 de mai sus)

0-100km
Mercedes Sl500 (modelul nou) : 6,3 sec
Porsche boxster S tiptronic : 6 sec
paulica is offline   Reply With Quote
Old 13-06-05, 21:47   #17
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default

da ma ce vrei acuma...motoare facute cu cap. dar orcum puterea litrica e destul de mica, chiar si cu turbo.

concluzia e cea pe care a zis-o cineva mai sus: daca vrei masina buna la toate iti iei diesel, dar daca vrei una de suflet... se stie restu.
__________________
"it's of bad taste not to mod your evo"
tre is offline   Reply With Quote
Old 14-06-05, 15:40   #18
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

Soichiro


AI VAZUT VREUN JETFIGHTER alimentat cu diesel???nu prea cred...
nu mai pune in balanta competitiile sportive..

iar in SUA..multi constructori nici nu au variante diesel disponibile..
daca ai sa te uiti la oferta BMW..pe seria 7 si inca cateva nu exista D...
__________________
Is it \'cause they like my gangsta walk..Is it \'cause they like my gangsta talk...Is it cause they like my handsome face...Is it cause they like my gangsta way...PICTURE ME ROLLIN\'
LEXUS is offline   Reply With Quote
Old 14-06-05, 17:31   #19
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

SL Diesel
Daca o sa-l produca vreodata renunt la a mai fii fan Mercedes si devin fan Dacia...macar pe Dacie are sens un Diesel.
E una sa pui Diesel pe 206 CC,pentru cei cu probleme de personalitate care cred ca un cabrio ii face staruri hollywoodiene,dar sunt zgarciti si nu au nici un fel de cultura automobilistica...insa SL DIESEL ?
In curand o sa vedem M5d...si o sa fie foarte apreciat,ca doar e la moda.
Acum nu am chef sa caut,dar o sa revin cu date.Intre timp uitati-va la threadul 7vsSvsA8,am facut un calcul cat de rantabil e Dieselul.Situatia e similara si la A8 4.0 TDI.Voi astia care sunteti fani ai Dieselului intelegeti ca nu tii masina 3-400.000 km cat sa recuperezi banii din consum ? Si ca intre timp mergi cu tractor nu cu masina ?
Race is offline   Reply With Quote
Old 14-06-05, 17:37   #20
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

nu stiu ce calcul ai facut tu..dar iti spun eu sigur..
eu daca as fi avut diesel as fi facut o economie de cel putin 40% in oras...la stilul meu de mers..in afara..iar o economie mult mai mare..si totul pana la urma se traduce cu un nr mai mare de km parcursi cu diesel..
nu stiu la tine cat de mult inseamna 4-5000 euro difenta la un motor diesel..dar iti spun sigur ca-s persoane k-re-s scot banii astia si-n juma de an


intr-adevar un SL diesel...e cam nebinevenit
dar si opelul speedster tdi ...a aparut..asa ca nimic surprinzator la ora actuala..
LEXUS is offline   Reply With Quote
Old 14-06-05, 20:20   #21
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Audi A8
Informatii de pe www.audi.ro
Preturile sunt EURO DDP

-----------Pret------Putere---Masa---Demaraj---Consum
4.0 TDI--86.549---272------1940----6,7----------13,4/7,5/9,6
4.2-------80.528---335------1780----6,3----------17,5/8,7/12
In primul rand,observati ca diferenta de masa dintre un motor de autoturism si unul de tractor este destul de mare.
Acum,consumul:nici un proprietar de A8 nu merge exclusiv in oras,dar nici consumul dat de producator nu e realizabil in viata reala,deci sa luam diferenta de consum de 4 l/100 km.Asta inseamna 4 EURO/100 km.Diferenta de pret e de 6.000 EURO,deci dupa 150.000 km abia vei recupera investitia.Cine face 150.000 km in jumatate de an sunt chiar curios...insa daca ii face sigur nu sunt in oras,deci diferenta va fi de 2,4 l/100 km.
Concluzie:daca optezi pentru TDI,dupa 150.000 km,adica 3 ani de mers sanatos,timp in care ai condus un tractor care te-a privat de minima placere pe care o poti avea conducand o masina din clasa de lux,vei ajunge sa au imensul avantaj financiar de ....0 (Z E R O) EURO ! Extraordinar !
Intr-adevar,e o optiune pentru cei care vor sa lase masina fiului in scutece desi are multi kilometri la bord...
Trecand peste asta,daca un posesor de Megane de 13.000 EURO are bani de consum 12 l/100 km sa zicem,un posesor de A8 de 80.000 EURO,adica de 6 ori mai scump,ar trebui sa aiba bani pentru un consum de 24 l/100 km,care inseamna doar dublul consumului de Megane.Nu cred ca la 80.000 EURO tocmai benzina este stresul financiar cel mai mare.
Race is offline   Reply With Quote
Old 14-06-05, 23:00   #22
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

tare-ti place sa ai tu ultimul cuvant
insa , normal k dk-ti permiti un A8..sau S sau seria 7 nu prea esti tentat sa pui in balanta consumul...insa sunt f multe masini scumpe TDI...
insa omul obijnuit..care n-are Sklass..altfel simte cand face plinul la 800km nu la 500...si baga tot de 1.5mil
oricum cu tine n-o scoate niciodata omul la capat..si la vorba ta..ca te plimbi cu tractorul)))
SA TE VAD EU INTR_UN SKLASS LA STOP..400cdi 4matic..si o sa rad de tine))K NU TIAI PERMIS UN 600

sau mai bine zis sa vezi pe cineva intr-un S sau altceva diesel tu intr-o dacie amarata...si sa razi de el......
LEXUS is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 00:19   #23
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Sunt intru totul de acord cu Race. Am citit si eu aceste genuri de calcule de rentabilitate, ba chiar am si facut unul la sange pentru cineva, bazat pe rulajul unui diesel ajuns pe la 150.000 km, un 2.5 TDI. Rezultatul a fost ca s-a iesit aproape pe pierdere chiar, deoarece efectuarea reviziilor s-a facut la numarul de km specificati in cartea de service si au costat mai mult decat la un automobil cu benzina consumabilele, iar cu respectivul automobil s-a mers in regim destul de sportiv, fiind folosit la multe deplasari lungi pe autostrada.
Un soc pentru mine a fost cand am constatat ca diesel-ul consuma mai mult pe autostrada decat in oras. Explicatia mi-a venit insa aproape imediat, dat fiind faptul ca masina mergea in turatii inalte la vitezele mari de pe autostrada.
Concluzia, insa, a fost faptul ca nu a constituit aproape nici un avantaj fata de benzina. Doar unul psihologic de moment, cand alimentai cu ceva mai putini bani (asta acum vreo 4 ani, deoarce acum pretul motorinei este egal cu cel al benzinei). Cand este insa sa tragi linie la sfarsit de an, toate bucuriile acumulate la statiile de benzina se risipesc ca fumul de tigara.
Iar un diesel pe o super luxoasa sau supersportiva este culmea avarismului si o blasfemie totodata. Cum am zis, Benz nu face decat sa le faca pe plac avarilor amatori de avantaje pishologice la pompa.
  Reply With Quote
Old 15-06-05, 03:42   #24
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Un soc pentru mine a fost cand am constatat ca diesel-ul consuma mai mult pe autostrada decat in oras. Explicatia mi-a venit insa aproape imediat, dat fiind faptul ca masina mergea in turatii inalte la vitezele mari de pe autostrada.
Nu vreau sa intru in polemici cu tine de genul benzina vs motorina (am tdi si sunt f constient ca benzina>motorina) dar nu stiu pe ce te bazezi cand afirmi asa ceva...depinde de la masina la masina...tatal meu are un focus ghia tdci 115 cai...am mers bucuresti-buzau la blana adica 210 cu a/c si peste 4000rpm si mi-a iesit consum 8%...nu e vorba ca dieselul consuma mai mult afara decat in oras...cu orice masina daca mergi in afara in blana e destul de logic sa consume nu? doar esti in ture mari...golful meu imi ia la ora actuala 10 in oras mers mediu alergat si mers normal (1.9 tdi 130 original cu flash 180 la roti) iar afara pot sa scot si consum 4.5 daca vreau (a 6-a 100-110km/h)...iar daca alerg intre 7-10 depinde de viteza (170-230)
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 09:58   #25
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Problema nu se pune S400CDI vs S600,diferenta de pret e enorma si nu-si are sens comparatia.O comparatie normala e S400CDI vs S430...si e acelasi lucru ca la Audi.Ideea nu e ca ti-ai permis sau nu,nu e nici o rusine sa nu ai 140.000 EURO pentru o masina.Modelele pe benzina sunt mai ieftine si mai performante,iar din consum n-o sa scoti diferenta de bani.
Faza cu Dacia e intr-adevar inteligenta.Deci daca un om are bani de S si il vopseste roz,nici un altul cu masina mai ieftina nu are dreptul sa-l critice pentru asta...genial,n-am ce zice !
Inca o data:ii inteleg pe cei care isi cumpara masini ieftine Diesel.La 700 EURO diferenta,poti fi avantajat de consum.Insa si acolo sens au doar motoarele slabe.
Race is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 10:01   #26
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Abia acum am vazut,scuze pentru doua posturi...
130 CP normal la volanta si cu flash 180 CP la roti ? Pai firma la care ai facut-o e geniala,au revolutionat mecanica si electronica auto ! S-o tina tot asa !
Race is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 13:04   #27
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default

producatorul declara 130 cai la roti...exista pe net puterea reala a masinilor din grupul VAG si BMW si Mertz si altele...motorul meu dezvolta din fabrica 149-150...deci in acest moment peste 185-190...eu vorbeam de diesel mai de Doamne ajuta...daca iti iei un S sau un 7 sau un A8 trebuie sa fii putin idiot sa-ti iei diesel...
zGb is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 13:48   #28
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

De obicei, puterea declarata este ceva mai mare decat cea reala, nu invers. Mai ales ca, din cauza pierderilor in transmisie, la roti ajung cu 10-15% mai putini cai putere. Asta e valabil pentru orice motor, fie el Otto, Diesel, Wankel sau Hybrid. Puterea mentionata in talon este cea la volanta, testata de producator in anumite conditii.
In legatura cu consumul, era vorba in enuntul meu de un 2.5 V6 Tdi care in turatii mari are un consum instantaneu comparabil cu un 1.8 T de 150cp. Consumul mediu afisat de calculatorul de bord nu este prea elocvent deoarece ia in considerare si valorile mai joase de consum atinse la un mers mai lejer.
  Reply With Quote
Old 15-06-05, 14:19   #29
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default

am inteles deci tu te miri ca un motor de 2.5 v6 consuma mai mult decat un 1.8 4 linie, amandoua supraalimentate....nice...crede-ma ca ceea ce am spus mai sus nu sunt vorbe in vant ca am auzit eu de la gigi sau de la vasile...puterea motorului de fabrica este de 150 cai si 130 la roti (declarata in talon) am facut o groaza de teste si nu sunt singurul...masina a fost si pe dyno dupa flash (am 3 versiuni...am fost cu cea mai slaba)
zGb is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 14:42   #30
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

E vorba de un V6 diesel de 163cp, iar 1.8 T are 5 valve pe cilindru, 3 pentru admisie si 2 pentru evacuare, si este cunoscut faptul ca este un mare consumator comparabil cu potenta lui. Unui diesel in general ii prieste o cilindree mare.
Cat priveste treaba cu puterea reala, nu te mai contrazic. Tu stii ceva, eu altceva (am fost martor la cateva dyno-teste bune), ramane cum o fi. Una e sa incerci masina pe role, pe loc, alta e sa ai parte de rezistenta la aer, de anumite tipuri de cauciuc, de o anumita calitate a carburantului sau de alti factori decisivi. Si acestia trebuie luati in seama si dinamometrul trebuie calibrat bine. Dar, cum am zis, fiecare cu ce stie si ce crede. Ar trebui sa incerci sa testezi si cu un aparat de masurat performante tip G-Tech si o sa ramai cam socat cand o sa vezi cam care e puterea reala in conditii reale.

Dar pana la urma, nu am inteles, e bine ce a facut Mercedes sau nu? Merita sa te zgarcesti la pompa chiar daca iti permiti sa dai ~100.000 E pe o masina sau nu? Merita sa iti sacrifici starea de bine intr-o masina doar de dragul unei linistiri aparente la benzinarie sau nu? Merita sa traiesti senzatii de TIR tocmai cand iti doreai senzatii de sportivitate doar ca sa umblii cu mai putini bani in portofel, bani care oricum nu constituie o problema cand iti cumperi asa o masina, sau nu?
  Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -