Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Mercedes tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 09-06-05, 22:14   #1
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default au inebunit cei de la mercedes-benz?

cateva poze vazute pe un site si cateva date despre masinile astea expuse la salonul de la Ginevra.Toate masinile de aici sunt diesel,repet toate.pana si SL-ul.Masinile din imagine sunt acestea B 200 CDI, CLK 320 CDI, ML 320 CDI, SL 400 CDI BITURBO, R 320 CDI, E 320 4MATIC CDI e SLK 320 CDI TRITURBO.Cele mai interesante sunt cel de pe SL si SLk.Motorul de pe Sl este un 8 in V de 315 cai putere cu un cuplu de 730 Nm.Cel de pe SLK este un 6 cilindri in V cu trei turbine cu o putere de 286 cai putere si un cuplu de 630 Nm.Sistemul folosit e indentic cu cel de la BMW doar ca aici sunt vorba de trei turbine,doua mai mici puse in pozitia obisnuita si una mai mare situata intre cilindri.La turatie mica si intermedie functioneaza toate cele trei turbine iar la turatie mare cele mici sunt excluse printr-un by-pass.Pentru Slk datele de acceleratie sunt urmatoare 0-100 km/h 5.3 secunde si 0-1000 m in 24.4 secunde.Viteza maxima este limitata la 250 km/h iar consumul este de 7.5 litri pentru 100 de km dupa NEFZ care nu stiu ce inseamna.Sl-ul accelereaza de la o la 100 km/h in 5.8 secunde.Eu mi-as cumpara un SLK dinasta.Voi ce parere aveti?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	img01296-05_165.jpg
Views:	811
Size:	71.4 KB
ID:	30005   Click image for larger version

Name:	img01296-01_237.jpg
Views:	723
Size:	70.1 KB
ID:	30006   Click image for larger version

Name:	img01296-15_228.jpg
Views:	863
Size:	80.8 KB
ID:	30007  

baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 00:36   #2
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

pai e carburantul viitorului... ce este atat de surprinzator?
Audi se lauda cu cel mai puternic diesel la o masina de serie (4.2L V8 322CP 0-100km/h 5.9s, vit. max: 255km/h limitata). mai este valabil?
teddy is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 08:03   #3
momo

Stage 5
 
momo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
Default

diesel? nu-mi vine sa cred!!
momo is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 10:37   #4
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

BLASFEMIE .Nu am suportat niciodata dieselurile si nici nu o sa le suport vreodata....locul lor e pe camion
Ciro_zel is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 10:49   #5
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

carburantu viitorului poate asa vreo 10 ani ca dupa cum am vaz si prin reviste...ne impinge hidrogenu de la spate...acu nush daca vreodata vom conduce mashina cu hidrogen dar toate marcile de prestigiu si-au facut cate un reprezentant la aceasta categorie...
eu zic ca motoarele pe motorila de la mercedes_benz sunt foarte fiabile si foarte rapide...
la noxe nu ma bag ca nu stiu ce sa zic...
per ansamblu pe cine am auzit ca are motorina este multzumit...
orlando is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 10:50   #6
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Cum sa fie diesel-ul carburantul viitorului ??? Adica in US e interzis in anumite state deoarece particulele emanate de diesel sunt cancerigene si provoaca smog si poluare excesiva, si noi il consideram carburantul viitorului? Hibridele pe benzina sunt alternativa viitorului, numai europenii mai administreaza morfina acestei infuzii de tehnologii depasite in speranta ca o mai tin in viata cativa ani.
S-au tampit rau de tot cei de la Benz, intr-adevar. Senzatii de camion pe supercar-uri si un nor de fum negru lasat la acceleratie. Excelent, bravo Mercedes. Tata Benz cred se rasuceste in mormant de suparare.
  Reply With Quote
Old 10-06-05, 13:34   #7
momo

Stage 5
 
momo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ciro_zel\"
BLASFEMIE .Nu am suportat niciodata dieselurile si nici nu o sa le suport vreodata....locul lor e pe camion
si jeep-uri
momo is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 14:17   #8
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,847
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ciro_zel\"
BLASFEMIE .Nu am suportat niciodata dieselurile si nici nu o sa le suport vreodata....locul lor e pe camion
presupun ca nu ai avut placerea sa mergi cu un 535 si sa simti si sa obs ca diferenta nu este prea mare , este adevarat plecarea este mai lenta la diesel , si este adevarat cum ca in America in unele state se interzice motorina pe motivele mai sus mentionate
__________________

CDTI
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 14:35   #9
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sil4tuning\"
Quote:
Originally Posted by \"Ciro_zel\"
BLASFEMIE .Nu am suportat niciodata dieselurile si nici nu o sa le suport vreodata....locul lor e pe camion
presupun ca nu ai avut placerea sa mergi cu un 535 si sa simti si sa obs ca diferenta nu este prea mare , este adevarat plecarea este mai lenta la diesel , si este adevarat cum ca in America in unele state se interzice motorina pe motivele mai sus mentionate
Recunosc nu am mers cu dieseluri din generatia noua decat cu octavia.Dar tot mi se pare lenes un diesel..si eu nu suport tacaneala aia..ma calca pe nervi
__________________
Ciro_zel is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 22:32   #10
lowrider

Stage 5
 
lowrider's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
Default

Am condus 607-ele 2.7 v6 hdi si iti zic ca iti schimbi parerea despre diesel..motor biturbo,de cuplu ce sa mai zic..si mai sunt motoare diesel 400cdi,4L tdi de la Audi de la VW de 5l de pe Phaeton,de la BMW..s-a dus vremea dieselurilor de pe VW Golf 1-2..
lowrider is offline   Reply With Quote
Old 11-06-05, 03:57   #11
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

bmw, mercedes si audi diesel de generatii noi te pot face sa-ti schimbi parerea despre genul asta de carburant. si eu aveam o parere la fel de proasta despre motorina pana sa merg cu 530d, S320 CDI... chiar si 520d!
teddy is offline   Reply With Quote
Old 11-06-05, 18:00   #12
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

In state motorina e mai proasta decat in .ro... ei neavand nici macar standardul euro2 sau ceva asemanator... avand in vedere ca 99% din masini sunt benzinare si doar camioanele folosesc asa ceva normal ca motorina e extrem de proasta...

Cat despre diesel nu uitati ca exista un AMG diesel... si dieselul dispune de un cuplu imens la turatii mici... benzinarele ating acel cuplu mai repede (in cazur fericite) deoarece urca foarte repede in turatii...

Singura problema cu dieselarele e ca sunt pretentioase... rau de tot... trebuie sa ai grija la fiecare gram de motorina bagata... daca bagi o singura data 1 litru de motorina \"agricola\" ai spus adio demarajelor in forta pe urmatoarele 2 luni... de aceea multe TDI-uri de la noi se comporta de parca ar merge cu frana de mana trasa... un diesel bine intretinut in schimb face minuni...
__________________
My car is slow but I still love it - Opel Vectra B 2.0 DTL
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 12-06-05, 08:01   #13
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default

eu am diesel si rup capu la multe masini pe benzina ce se vor a fii sportive...ce-i drept benzina este net superioara diesel-ului
zGb is offline   Reply With Quote
Old 12-06-05, 09:49   #14
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,847
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HalbaSus\"

Cat despre diesel nu uitati ca exista un AMG diesel... si dieselul dispune de un cuplu imens la turatii mici... benzinarele ating acel cuplu mai repede (in cazur fericite) deoarece urca foarte repede in turatii...
...
Mercedes_Benz GV12 Brabus W12 bi-turbo 610 cai cuplu imens 1006 Nm
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gv12_308.jpg
Views:	263
Size:	84.5 KB
ID:	30219  
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Old 13-06-05, 13:18   #15
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Spuneti-mi va rog o singura competitie internationala de anvergura in care sunt prezente diesel-uri. Diesel-ul a fost conceput ca un caraus destoinic fara prea mari pretentii de performanta si asa a ramas, in ciuda dezvoltarii tehnologice. Comparand un diesel supraalimentat cu un motor pe benzina supraalimentat, altfel sunt datele problemei. Europeanul a facut o pasiune extrema pentru diesel datorita costurilor mici ale carburantului, avantaj care se pierde usor-usor, motorina chiar depasind pretul benzinei in unele tari europene. Unde mai pui ca dintr-un litru de petrol obtii 2-300 ml de motorina si aproape 600ml de benzina, iar pretul mic al motorinei in Europa a fost mentinut asa de taxele mici pe acest carburant, el fiind folosit de toate camioanele si utilajele agricole.
Sa nu ma intelegeti gresit, eu nu urasc diesel-ul, chiar am unul ca masina de servici, si chiar destul de potent, de 2.0 L si 140cp. Dar chiar si asa senzatia de sportivitate e nula, cu acel zgomot specific, turatiile mici si cadere brusca de putere aproape de 4000 rpm. La drum intins, atinge viteze mari cu mai multa usurinta, datorita cuplului mare, insa acceleratia pana aproape de 130 este jalnica fata de un turbo pe benzina si chiar fata de unele aspirate. Plus ca avantajul consumului se cunoaste doar la drum intins, in oras atingand usor valori de 10-11 litri la suta de km intr-un regim mai sportiv de condus. Iar de revizii nu mai zic, scumpe si dese. Am noroc cu motorina de calitate de afara, dar cand am treaba in Romania, se cunoaste imediat ca masina si-a schimbat regimul de mers la unul lent si mare consumator. Prin urmare, consider ca diesel-ul nu prea se impaca cu conceptul de sportivitate si rolul lui este cu totul si cu totul altul.
Revenind la subiectul topicului, Mercedes a procedat asa din cauza pasiuneii mai sus mentionate fata de diesel-uri a consumatorului european. Viitorul, cum am zis, sta in motoare hibride pe benzina care consuma un maximum de 4 l la suta in regim urban si 1,5-2 extraurban la puteri de ~100cp. Exista chiar si modele perfromante, de genul Honda Accord Hybrid, dotat cu un V6 de 255cp -> http://automobiles.honda.com/models/...rDetected=True . Gandirea care a adus la conceptia acestor bijuterii a fost faptul ca, in regim normal, nu se foloseste decat ~15-20% din puterea reala a motorului, in aceste conditii putand fi cu succes inlocuit de un motor electric care se incarca la franare sau in regim de mers mai lejer. Cele doua motoare pot merge in tandem, separat sau se pot opri la semafor, fara sa afecteze plecarea de pe loc.
  Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -