15-06-05, 15:10
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
stiu ca era vorba de un v6 diesel in comparatie cu un 1.8t 20vt si stiu ca si asta are 5 valve / cilindru doh...am un amic are are o cupra r urcata cam la 270 cai si consum in oras in ultimii 1300km alergata cat de cat, surprise : 14 ... mi se pare mai mult decat satisfacator acest consum...in fine...eu am facut dyno la autovit (care tind sa cred ca este cel mai bine calibrat asa zice si lumea,acolo la alte masini si masini noi le da la cal puterea...deci marja de eroare enorm de mica) si pe langa dyno care mi nu mi se pare extrem de concludent si nu prea am mare incredere in el,imi simt masina si stiu ce poate pe strada in comparatie cu alte masini de cai apropiati + / -
iar chestia ca tot dai 80.000-100.000euro pe o masina sa-ti iei diesel e cam de prost gust...sau poate unii vor diesel pe masini scumpe ca era un topic interesant daca poti sa pui GPL la ML430 LOL!!!!!
si crede-ma ca un diesel alearga rau rau din pacate exista turbo lag destul de mare...
|
|
|
15-06-05, 15:19
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
apropo exagerezi putin cu senzatii de TIR...si inca o chestie G-tech sux big time...poate unu de 10.000 de coco ar face treaba...am testat cu g-tech si mi-a iesit 0-100km/h cat scoate 330ci si calibrat calumea cu nr de cilindrii greutatea masinii redline si tot ce e pe acolo...deci 6.6 0-100 si vreo 110 cai mi-a dat pe g-tech...tare nu?
|
|
|
15-06-05, 19:12
|
#33
|
Stage 2
Join Date: Nov 2004
Posts: 62
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"LEXUS\"
Soichiro
AI VAZUT VREUN JETFIGHTER alimentat cu diesel???nu prea cred...
nu mai pune in balanta competitiile sportive..
iar in SUA..multi constructori nici nu au variante diesel disponibile..
daca ai sa te uiti la oferta BMW..pe seria 7 si inca cateva nu exista D...
|
Vorbesti prostii.
Ai vazut tu vreun JetFighter alimentat cu benzina?!?!
si oricum america nu prea exista ca referinta in masini.
|
|
|
16-06-05, 10:39
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Asta e replica celebra a tuturor fanilor Diesel.Tehnologia common-rail si presiunea marita a turbinei le-a facut utilizabile si pe masini pentru zgarciti nu doar pe camioane,insa atat.Daca sunt asa extraordinare,de ce benzinarele sunt mai rapide ? Si costa si mai putin ? Cu ce te-ar incanta mai mult un 400CDI cand un 430 e mai rapid si mai ieftin ?
|
|
|
16-06-05, 11:55
|
#35
|
Guest
|
Adica cu un S 400 CDI esti mai \"sarantoc\" in ochii oamenilor de rand? Si cine e nebun sa foloseasca un S sau un CL in Germania drept masina de servici sau de facut treaba? Iti spun eu, in Germania gasesti mai putine Mercedes-uri decat in Romania. Diesel-uri folosite pe masini de treaba gen Golf, Astra, Focus, Mondeo, Passat, A3, etc. gasesti destule insa. Despre asta era vorba, motoare diesel-uri pe super luxoase sau supercar-uri, nu pe masini banale, de zi cu zi. Ce rost au ele? Ca rostul lor pe masini de \"lucru\" il stim.
|
|
|
16-06-05, 12:20
|
#36
|
Guest
|
Te inteleg, la varsta ta e normal sa ai o asemenea logica. Un \"benzinar\" nu-l iei in primul rand pentru \"pt curse , si figuri\", ci si pentru comoditate si rentabilitate in timp. Un diesel are costurile de intretinere mai mari si consumabilele se schimba ceva mai des. Iar cat priveste fiabilitatea, un diesel are o durata mai mica de viata decat un Otto, iar daca il mai si chinui, durata scade implicit cu o rata mai accelerata decat la Otto, pentru simplul motiv ca nu e un motor de putere si turatie, ci de cuplu.
Cat priveste afirmatia mea cu Benz-urile si Germania, daca nu ai fost acolo, nu ai de unde sa stii, asa ca degeaba razi. Daca crezi ca Mercedes-ul este la ei pe strazi cum e Berlina la noi, te inseli amarnic. Ei sunt foarte chibzuiti si rationali cand fac o alegere si rar se arunca la masini opulente. Iar daca e sa te intalnesti cu un S-klasse, obligatoriu va avea indicativul, 600, 500 sau cel putin 430, si nicidecum CDI. E o chestiune de imagine. Ar rade si vecinul Gunter, care conduce o rabla de Opel Kadett, de el daca si-ar lua un S-klasse CDI.
Iar salariul, daca esti necasatorit, ti-l decimeaza statul cu ~60% taxe. Nu degeaba a fost invinuit Michael Schumacher de evaziune. Daca tu crezi ca in germania e raiul de pe lume si cresc banii in pom, te inseli amarnic. Se munceste pe rupte, inzecit fata de Romania, si jumatate din bani ii dai la stat prin taxe directe sau indirecte.
|
|
|
16-06-05, 18:11
|
#37
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Mai oamenilor voi parca ati fi batuti in cap.
Care dracu' de rentabilitate la Diesel cand am facut calculul intr-un post anterior si a iesit ca iti trebuie 150.000 km sa iti recuprezi banii ? Adica in momentul ala nu ai nici macar un eurocent castigat ! Asta fara a lua in calcul reviziile.Poate ca pe ideea \"imi ia tata masina da' banii de benzina ii dau eu din banii de buzunar\" merge si asa.Vorbiti de parca cei 6.000 EURO dati in plus la cumparare ar pica din cer.
Si putere mai mare nu inseamna figuri.Sunt oameni pentru care condusul e o placere...cum ar trebui sa fie majoritatea de pe forumul asta.Doar faptul ca ati pus in discutie A8 4.0 TDI si S400CDI in loc de 3.0 TDI si 320 CDI arata asta.O masina trebuie sa faca mai mult decat sa se miste din loc...
Quote:
sunt oameni care cumpara masini nu numai ca sa se dea ei mari smecheri prin satul lor
|
Pai tocmai asta arati luand Diesel.Trebuie sa aiba sigla de Mercedes si sa scrie S pe el sa ma vada lumea ca-s bastan.In rest,Diesel tata ca benzina e scumpa ! Daca arata bine e suficient,nu trebuie sa si mearga.
|
|
|
12-08-05, 20:59
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
ma nu vreau sa supar pe nimeni... dar s-a demonstrat de mai multe ori k motoarele diesel de ultima generatie, sunt mult mai perfofrmante decat alea pe benzina... iar cand un PRODUCATOR spune performante... se refera la noxe, fiabilitate, etc si apoi la CP si N/m...
__________________
'06 Skoda Octavia 2 vRS 2.0TFSI 250CP++ > ex '04 Renault Megane Sedan 1.9DCI Privilege >ex '04 Smart Fortwo 0.7 Turbo
'02 Renault Laguna 2 Grand Tour 1.9d Ci > ex '79 Dacia 1300 Old School
'99 Daewoo Nubira 1 1.6 16v Automata + GPL > ex '12 First Bike Curier > ex '10 Moto Bike 48cc
|
|
|
15-08-05, 01:37
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
principalul avantaj al dieselurilor, fie ele noi sau vechi, e consumul de combustibl. cu cat acestea sunt mai mari cu atat ele sunt mai eficiente. un tir/camion/etc. ar avea performante la fel de bune si cu motoare pe benzina de dimensiuni mai reduse insa consumul ar fi probabil mult mai mare.
la motoarele diesel noi de cilindree comparabila cu cele pe benzina nu prea are rost o dezbatere gen \"care-i mai tare\" pentru ca diferentele sunt relativ mici, totul depinzand de gusturile fiecaruia.
...insa e o chestie total lipsita de gust e sa-ti iei masina sport diesel, care se vrea sport, mai bine zis. vezi opel speedster (parca asa se numea treaba aia) sau decapotabilele de la audi.
__________________
"it's of bad taste not to mod your evo"
|
|
|
15-08-05, 07:30
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"wtcvictim\"
Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Iti spun eu, in Germania gasesti mai putine Mercedes-uri decat in Romania.
|
LOL asta ii buna ... sa fim realisti
In Germania salariul mediu este pe la 5000 de euro din care isi poate permite sa plateasca leasingul si la un S600.
Au avansat mult motoarele disel , ultimele modele au performante foarte bune.
Depinde pt ce itzi iei o masina ... daca vrei pt curse , si figuri atunci iei un benzinar de peste 300 de cai si esti sef , daca vrei o masina buna , fiabila , iei un mercedes pe diesel
|
5000 de euro salariul mediu . Mai documenteaza-te
|
|
|
16-08-05, 22:23
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Spuneti-mi va rog o singura competitie internationala de anvergura in care sunt prezente diesel-uri. Diesel-ul a fost conceput ca un caraus destoinic fara prea mari pretentii de performanta si asa a ramas, in ciuda dezvoltarii tehnologice. Comparand un diesel supraalimentat cu un motor pe benzina supraalimentat, altfel sunt datele problemei. Europeanul a facut o pasiune extrema pentru diesel datorita costurilor mici ale carburantului, avantaj care se pierde usor-usor, motorina chiar depasind pretul benzinei in unele tari europene. Unde mai pui ca dintr-un litru de petrol obtii 2-300 ml de motorina si aproape 600ml de benzina, iar pretul mic al motorinei in Europa a fost mentinut asa de taxele mici pe acest carburant, el fiind folosit de toate camioanele si utilajele agricole.
Sa nu ma intelegeti gresit, eu nu urasc diesel-ul, chiar am unul ca masina de servici, si chiar destul de potent, de 2.0 L si 140cp. Dar chiar si asa senzatia de sportivitate e nula, cu acel zgomot specific, turatiile mici si cadere brusca de putere aproape de 4000 rpm. La drum intins, atinge viteze mari cu mai multa usurinta, datorita cuplului mare, insa acceleratia pana aproape de 130 este jalnica fata de un turbo pe benzina si chiar fata de unele aspirate. Plus ca avantajul consumului se cunoaste doar la drum intins, in oras atingand usor valori de 10-11 litri la suta de km intr-un regim mai sportiv de condus. Iar de revizii nu mai zic, scumpe si dese. Am noroc cu motorina de calitate de afara, dar cand am treaba in Romania, se cunoaste imediat ca masina si-a schimbat regimul de mers la unul lent si mare consumator. Prin urmare, consider ca diesel-ul nu prea se impaca cu conceptul de sportivitate si rolul lui este cu totul si cu totul altul.
Revenind la subiectul topicului, Mercedes a procedat asa din cauza pasiuneii mai sus mentionate fata de diesel-uri a consumatorului european. Viitorul, cum am zis, sta in motoare hibride pe benzina care consuma un maximum de 4 l la suta in regim urban si 1,5-2 extraurban la puteri de ~100cp. Exista chiar si modele perfromante, de genul Honda Accord Hybrid, dotat cu un V6 de 255cp -> http://automobiles.honda.com/models/...rDetected=True . Gandirea care a adus la conceptia acestor bijuterii a fost faptul ca, in regim normal, nu se foloseste decat ~15-20% din puterea reala a motorului, in aceste conditii putand fi cu succes inlocuit de un motor electric care se incarca la franare sau in regim de mers mai lejer. Cele doua motoare pot merge in tandem, separat sau se pot opri la semafor, fara sa afecteze plecarea de pe loc.
|
Paris Dakar BMW X5 diesel!
|
|
|
16-08-05, 22:25
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Featuring the BMW Variable Twin Turbo Diesel Motor
Technical Data
Engine: 3 litres Bi-turbo-diesel
6 cylinders, 24-valve, DOHC
Bi-turbo with intercooler
Displacement: 2926 cc
199 kW / 270 HP at 4000 rpm
Body: Kevlar and carbon compound
Space frame with subframe in the front and back
Tyres: 235/85 R16
Rims: Magnesium
Spare Wheels: 3+1
Tank capacity: 360 litres
Instruments: Motec, GPS – ERTF / Easy Trip
Dimensions:
Overall length: 4,750 mm
Overall width: 1,960 mm
Height: 1,907 mm
Weight: 1,900 kg
|
|
|
16-08-05, 22:27
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
bmw
poza
|
|
|
16-08-05, 23:53
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
|
acel cabrio seama foarte mult cu bmw z8 la forma
|
|
|
17-08-05, 00:09
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
mda, corect. masina de competitie cu motor diesel.
ce cuplu are?
|
|
|
|
|