Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-06, 23:11   #61
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"mertan\"
scuzati-ma ca ma bag si eu. dar ash vrea sa stiu si eu ce inseamna bov(adica blow off valve) am auzit ca e o piesa care tine presiunea turbinei constanta cand schimbi treapta de viteza. acuma nu stiu daca cel care mio zis are drepatate. vreau sa imi spuneti si voi acuma. si cica piesa asta face sunetul ala frumos.
Cum a zis si Seby e mult de spus.
Tre sa ai o idee cum functioneaza turbo.
Nu are nici o treba cu presiunea constanta.
Tocmai ai zis de sunet.
Sunetul se aude cand iese aerul afara.
Deci presine cam 0.

Sistemul de tine presiunea constanta este mult mai complex si se numeste ALS=Anti Lag System.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 10:25   #62
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Originally Posted by \"mertan\"
scuzati-ma ca ma bag si eu. dar ash vrea sa stiu si eu ce inseamna bov(adica blow off valve) am auzit ca e o piesa care tine presiunea turbinei constanta cand schimbi treapta de viteza. acuma nu stiu daca cel care mio zis are drepatate. vreau sa imi spuneti si voi acuma. si cica piesa asta face sunetul ala frumos.
Cum a zis si Seby e mult de spus.
Tre sa ai o idee cum functioneaza turbo.
Nu are nici o treba cu presiunea constanta.
Tocmai ai zis de sunet.
Sunetul se aude cand iese aerul afara.
Deci presine cam 0.

Sistemul de tine presiunea constanta este mult mai complex si se numeste ALS=Anti Lag System.
Ba tu iar vorbesti din auzite.
Ala este antilag sistem iti asigura presiune imediata nu constanta domnu.
Zgomotul de la blow off valve exte sub zgomotul oarecum similar oferit de external wstegate + flacari sub masina.
Presiunea constanta se tine f greu si la masini cu multa electronica, la una cu r\\carburator o ti pe o plaja constanta sau faci sa bage mult si eliberezi pe poarta de iesire wastegate.
ALS e daunator motorului petru ca face ciudatenii sa tina presiune ccand acceleratia e sus sa masina nu are sarcina, oricum dupa accelerare se scapa de als si se merge pe regim normal.
Cand ai als ai prea putina frana nu ai vacum la servo...
__________________
fan \\\"LEGAL RACING\\\"
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 10:32   #63
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Nu rezista ai alta temp si alt flux de gase.
S-a incercat au incercat multi.
Nu se pune decat poate in caz special cu alte tratamente care costa de 10 ori mobra.
Se poate.Ti-am zis inca nu am pus ca sa stiu.
Flux de gaze nu e problema.
Un motor diesel are raport de compresie mult mai mare decat unul pe benzina.
Temperatura ar fii ceva nasol.
Totusi ar merge incercat.
NU de el pe motocicleta ci pe o masina.
Turbina de 1,5 dci e scumpa si nu gasesti asa sa o iei la un pret bun inca.

PS: si Golf 5 GTI are turbina cu geometrie variabila.

CAt despre dimensiunea turbinei nu este chiar asa de grav.
Acelasi lucru care il spui si tu am crezut si noi.
Ca o turbina mare va face presiune foarte sus.
Si pe R5GTT-ul Gri am pus o turbina de Alfa Romeo V8 Benzina.
O turbina foarte mare fatza de Garett-ul T2 care il are ea de fabrica.
Atunci cand am pus turbina cea mare am pus si un intercooler mai mare si un pop off.
SI facea presiune kalumea pe la 4500 de rpm !
Destul de sus.
Dar dupa mult timp am descoperit ca pop-off-ul era spart si pirdea presiune.
L-am schimbat si acum incepe sa intre pe la 3500.
Destul de rezonabil gandindu-ne la dimensiunea turbinei.
Si s-a vazut diferentele intre el si KWX-u care mergeau cam pe aceleasi presini 1,1-1,2 !!
Unde ai invata tu mecanica si ai desfacut turbo de GTI, ori ai citit o traducere gresita.
Admisie cu geometrie variabila nu e egal cu turbo cu geom variabila.
Sebastian a spus corect dar tie pe semne ca-ti place sa vorbesti in plus.
Gazele de evacuare de la benzina au temperatura f ridicata si distrug sistemul de geometrie variabila altfel mai poti imperechea ceva turbine insa un producator spune la ce se foloseste turbo si-l trateaza pe masura.
benzina antreneaza altfel turbo spre deosebire de diesel.
Benzina are si clapeta sau clapete de aceleratie pe cand diesel are lipsa.
Mult de scris, cred ca mult prea mult de sris e pe tema asta insa multi spun ce le trece prin cap fara sa aiba posibilitatea de discernamant tehnic.
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 22:52   #64
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Quote:
Sebastian a spus corect dar tie pe semne ca-ti place sa vorbesti in plus
Da Ba Sebastian a spus foarte corect.Si eu am spus ca nu am vazut inca pus.
Eu recunsosc spre deosebire de altii

Nu ma chinui sa iti raspund ca nu are rost.
Daca vrei sa faci pe desteptul du-te in alta parte !!
Pana acum nu ai postat aici.Asa dintr-o data un interes deosebit.

Gaseste pe altcineva si vorbeste-i de sus.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 23:52   #65
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Sebastian a spus corect dar tie pe semne ca-ti place sa vorbesti in plus
Da Ba Sebastian a spus foarte corect.Si eu am spus ca nu am vazut inca pus.
Eu recunsosc spre deosebire de altii

Nu ma chinui sa iti raspund ca nu are rost.
Daca vrei sa faci pe desteptul du-te in alta parte !!
Pana acum nu ai postat aici.Asa dintr-o data un interes deosebit.

Gaseste pe altcineva si vorbeste-i de sus.
Cred ca de fapt sigur spun ca tu gresesti si discutile te depasesc.
Sti ceva dar prea putin si faci mari confuzii amestecand diverse ...
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-06, 08:40   #66
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Si cand credam ca te-ai vindecat !!!
DAr vad ca nu !
M-am convins cat de multe stii tu
De n ori.
Diferenta dintre noi este ca eu nu ma dau rotund ca le stiu pe toate.
In schimb tu asta faci si de cele mai multe ori o dai in bara !!

0-100-0 in 12 sec. e forte mult nu ????
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 25-02-06, 17:59   #67
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Si cand credam ca te-ai vindecat !!!
DAr vad ca nu !
M-am convins cat de multe stii tu
De n ori.
Diferenta dintre noi este ca eu nu ma dau rotund ca le stiu pe toate.
In schimb tu asta faci si de cele mai multe ori o dai in bara !!

0-100-0 in 12 sec. e forte mult nu ????
Auzi mai baiatule, dute si te plimba.
Diferenta intre noi doi e ca nu avem nimic in comun si eu nu ma compar cu tine, in general nu-mi place sa copar oameni pentru ca le respect personalitatea si individualitatea. Invata sa faci asta!
Ce stiu eu se vede pe pista in felul cum e pregatita masina nu in felul care ma exprim.
Pentru mine personal si pot eu in acest moment e mult 12 in conditile in care am frane normale, dar cu alta aderenta.(mph)Vipper!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-06, 18:02   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Pentru acest model de motor si cunoscand rezistenta lui mecanica&fiabilitatea recomand sa nu se faca interventii majore iar daca e cazul un motor boxer de 800 de bmw este alegerea maxima, pretul nu cred ca depaseste montarea corecta si functionala a unui turbo.
Daca vrei si te tine la motorul BMW poti pune NOS.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -