Quote:
Nu rezista ai alta temp si alt flux de gase.
S-a incercat au incercat multi.
Nu se pune decat poate in caz special cu alte tratamente care costa de 10 ori mobra.
|
Se poate.Ti-am zis inca nu am pus ca sa stiu.
Flux de gaze nu e problema.
Un motor diesel are raport de compresie mult mai mare decat unul pe benzina.
Temperatura ar fii ceva nasol.
Totusi ar merge incercat.
NU de el pe motocicleta ci pe o masina.
Turbina de 1,5 dci e scumpa si nu gasesti asa sa o iei la un pret bun inca.
PS: si Golf 5 GTI are turbina cu geometrie variabila.
CAt despre dimensiunea turbinei nu este chiar asa de grav.
Acelasi lucru care il spui si tu am crezut si noi.
Ca o turbina mare va face presiune foarte sus.
Si pe R5GTT-ul Gri am pus o turbina de Alfa Romeo V8 Benzina.
O turbina foarte mare fatza de Garett-ul T2 care il are ea de fabrica.
Atunci cand am pus turbina cea mare am pus si un intercooler mai mare si un pop off.
SI facea presiune kalumea pe la 4500 de rpm !
Destul de sus.
Dar dupa mult timp am descoperit ca pop-off-ul era spart si pirdea presiune.
L-am schimbat si acum incepe sa intre pe la 3500.
Destul de rezonabil gandindu-ne la dimensiunea turbinei.
Si s-a vazut diferentele intre el si KWX-u care mergeau cam pe aceleasi presini 1,1-1,2 !!