Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 22-02-06, 07:29   #46
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
La sistemul de supraalimentare cu carburatorul pus inainte de tubina poti folosii orice carburator.
Aici nu este nevoie de PopOFF sau BOV etc. deoarece nu are nici un efect negativ nemontarea acestuia.

LA sistemul carburatorului dupa turbina(Suflat) este necesara BOV deoarece in momentul cand iei piciorul din gaz clapeta de acceleratie de inchide si aerul ramas se va intoarce si va lovii in paletele turbinei cauzandu-i in timp si va duce la uzura acesteia mult mai repede.

VAd in pozele puse de tine si un intercooler.
Aici o sa ai un LAG mai mare si va trebuii ca totul sa fie perfect etans deoarece circuala amestec de aer cu benzina
Oricum traseul nu este deloc mare la motocicleata fatza de ce ar insemna sa pui un intercooler la masina folosind aceasta metoda cu carb inainte de turbo.
De accea la masini se rekomanda folosirea Suflarii cu aer in carburator pentru a putea folosii si Intercooler-ul.
Si aici trebuie carburator pentru Turbo sau modificari al un Carb. de aspirat.

Deci nu ai nevoie de BOV deoarece clapeta de acceleratie este deasupra turbinei si nu o va afecta nu nimika.

SGM-ul are asa montat pe Dacie si cel mai bine el iti poate spune.


Quote:
Farta suparare dart la ce vorbiti voi aici nu va merge deloc.
Trebuie gandit mai bine.
Merge si fara blow-off valve, dar de prefeinta cu.
Recomand carburator de r5 turbo, dublul corp e o pacoste si nu are camerele egale ca alimentare avand doar pe una circuit de ralanti.
De sus pare lafel dublulcorpul dar e total diferit trebuie alimentare comuna altfel iti iei mercedes de bani pt modificari.
Blow-off valve (BOV) / Dump Valve / Vent valve este acelasi lucru nu mai zapaciti omul. Pot fi cu sau fara recirculare.
Nu cred ca o sa ai susiciente gaze sa antrenezi bine turbina, in special jos, va trage putin sus dar nu prea mult, oricum cred ca suficient.
Biturbo pe motorul asta nici nu invartea un cilindru o turbina.

Cauta o schema de motor cu turbo si faci exact ca acolo toate legaturile, recomand ca la R5 turbo e pe carburator si usor de lucrat, daihatsu avea injectie sau tot carb, daca era carb poti folosi tot de la el.
Daca nu stii sigur de ce derutezi omul ???
Si il faci sa creada ca nu se poate ceea ce a vazut in poze ??

CE este acolo este functional si merge.
Habar nu ai ce spui!
In primul rand SGM nu ca are asa, asa se faceau motoarele lui are o configuratie de serie.
Carburatorul chiar daca trage prin el este unul special vacumul la modelele cu turbo este altul decat la aspirat.
Sa-ti mai spun ceva simplu, ce masina ai tu ce ai modificat la ea si cum merge? Ce am eu si ce am modificat stie toata lumea si am o configuratie in care bov nu exista.
Cel mai bine folosesti o configuratie existenta in viata reala pe care o adaptezi pentru ca daca faci un proiect perfect studiat bine odata ajuns la teste o sa fie infernal de greu.
Daca alegi ca turbina sa traga prin carburator foloseste carcuratorul de R5Alpine Turbo sau se Renault 18 si/sau Fuego turbo, ori ceva similar.
Nu incerca cu un carburator simplu pt ca nu v fi ce vrei.
BOV are alt rol decat a proteja clapeta de acceleratie.
Foarte important e reglajul si comanda wastegateului, poate distruge tot si face neregularitati la mers.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 07:42   #47
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Blow Off Valve maximizesthe function of your vehicle’s turbo system by venting excess, hot compressed air into the atmosphere, thereby reducing your intake air temperature.
Cam asta e rolul, altfel se poate merge si fara.
Un wastegate actionat inteligent pnumo-vacumatic te scoate din orice incurcatura.

Am sa-i rog pe cei care vorbesc dupa ureche sa se abtina sau sa intrebe unde nu stiu.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 09:17   #48
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Quote:
BOV are alt rol decat a proteja clapeta de acceleratie.
Asta ai inteles tu ?????????????
Bravo
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 09:26   #49
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

SGM
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sgm1_197.jpg
Views:	146
Size:	743.0 KB
ID:	70750  
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 10:33   #50
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

[quoteUn wastegate actionat inteligent pnumo-vacumatic te scoate din orice incurcatura.
[/quote]

Cum gasesti si la R5 GTT.

Pai omul asta tocmai asta facea aici - intreba
Inca o data repet in configuratia aleasa de el adika cu carburatorul inainte de turbina nu are nevoie de BOV sau de \"wastegate actionat inteligent \"
!!

Ce vrei sa iti desenez cum functioneaza ??
Sper ca Kerosen sa inteleaga ce trebuie.

Quote:
Blow Off Valve maximizesthe function of your vehicle’s turbo system by venting excess, hot compressed air into the atmosphere, thereby reducing your intake air temperature.
Cam asta e rolul, altfel se poate merge si fara.
Ce frumos raspuns.
Copy si Paste de pe un Site

Ia da jos Pop-off-u de pe STI si Mergi fara sa vezi ce se intampla !!
Si fara un westgate \"inteligent\" !!

Si apoi mai vorbim.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 15:48   #51
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Eu nu am f mult timp insa ce ai spus tu anterior...
Recomand sa nu faca inventii ci sa adapteze folosind cea mai mica turbina posibila, ca sa o poata antrena.
Sa preia intreg sistemul.
carburatoarele lui originale posibil sa nu aiba clapete cu subere.
Sa uneasca totul pa o singura alimentare cu benzina doar un carburator.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 21:37   #52
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Quote:
Eu nu am f mult timp insa ce ai spus tu anterior...
Ce am spus ??

Este totul perfect adevarat.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 21:44   #53
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

PAi el zicea ca sa puna un singur carburator.
Si normal sa puna o turbina cat mai mica.
Daca ar gasii una mica si cu geometrie variabila ar fii perfect.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-06, 22:40   #54
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Vezi ca se poate discuta si normal
Nu e chiar atat de greu.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 04:33   #55
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
PAi el zicea ca sa puna un singur carburator.
Si normal sa puna o turbina cat mai mica.
Daca ar gasii una mica si cu geometrie variabila ar fii perfect.
Nu mai spune prostii te rog.
Fara geometrie variabila, cu teoria toti stam bine insa practica ne omoara.
Turbo cu geometrie variabila pt benzina nu s-a pus inca pe scara larga, ddoar viitorul carerra turboo 997 va avea.
Gazele de la benzina ies cu temp mult mai mare si nu rezista cea cu geom variabila doar porsche si-a permis o astfel de turbina. Cea ma mica turbina cred ce e de logan 1,5 dci
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 07:42   #56
mertan

Stage 5
 
mertan's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,324
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

scuzati-ma ca ma bag si eu. dar ash vrea sa stiu si eu ce inseamna bov(adica blow off valve) am auzit ca e o piesa care tine presiunea turbinei constanta cand schimbi treapta de viteza. acuma nu stiu daca cel care mio zis are drepatate. vreau sa imi spuneti si voi acuma. si cica piesa asta face sunetul ala frumos.
__________________
Proiectare civila-industriala-zootehnica-avize-design interior-lucrari de productie publicitara-0756.558.570
mertan is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 08:39   #57
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
PAi el zicea ca sa puna un singur carburator.
Si normal sa puna o turbina cat mai mica.
Daca ar gasii una mica si cu geometrie variabila ar fii perfect.
Nu mai spune prostii te rog.
Fara geometrie variabila, cu teoria toti stam bine insa practica ne omoara.
Turbo cu geometrie variabila pt benzina nu s-a pus inca pe scara larga, ddoar viitorul carerra turboo 997 va avea.
Gazele de la benzina ies cu temp mult mai mare si nu rezista cea cu geom variabila doar porsche si-a permis o astfel de turbina. Cea ma mica turbina cred ce e de logan 1,5 dci

PAi nu ma referam la una de benzina.Ci tot una de Diesel.

Aici nu pot sa iti spun daca rezista una cu geometrie variabila Diesel pusa pe motor pe benzina pt. ca nu am vazut inca.
DAr totusi inclin sa cred ca rezista.
Cea clasica rezita !!
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 19:58   #58
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"mertan\"
scuzati-ma ca ma bag si eu. dar ash vrea sa stiu si eu ce inseamna bov(adica blow off valve) am auzit ca e o piesa care tine presiunea turbinei constanta cand schimbi treapta de viteza. acuma nu stiu daca cel care mio zis are drepatate. vreau sa imi spuneti si voi acuma. si cica piesa asta face sunetul ala frumos.


e mult de spus
bov inseamna titlul care l-ai spus dar in rest ceva legat de ce spui tu. face si zgomot dar nu numai ea la turbo.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 20:00   #59
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
PAi el zicea ca sa puna un singur carburator.
Si normal sa puna o turbina cat mai mica.
Daca ar gasii una mica si cu geometrie variabila ar fii perfect.
Nu mai spune prostii te rog.
Fara geometrie variabila, cu teoria toti stam bine insa practica ne omoara.
Turbo cu geometrie variabila pt benzina nu s-a pus inca pe scara larga, ddoar viitorul carerra turboo 997 va avea.
Gazele de la benzina ies cu temp mult mai mare si nu rezista cea cu geom variabila doar porsche si-a permis o astfel de turbina. Cea ma mica turbina cred ce e de logan 1,5 dci

PAi nu ma referam la una de benzina.Ci tot una de Diesel.

Aici nu pot sa iti spun daca rezista una cu geometrie variabila Diesel pusa pe motor pe benzina pt. ca nu am vazut inca.
DAr totusi inclin sa cred ca rezista.
Cea clasica rezita !!
Nu rezista ai alta temp si alt flux de gase.
S-a incercat au incercat multi.
Nu se pune decat poate in caz special cu alte tratamente care costa de 10 ori mobra.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 22:25   #60
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Quote:
Nu rezista ai alta temp si alt flux de gase.
S-a incercat au incercat multi.
Nu se pune decat poate in caz special cu alte tratamente care costa de 10 ori mobra.
Se poate.Ti-am zis inca nu am pus ca sa stiu.
Flux de gaze nu e problema.
Un motor diesel are raport de compresie mult mai mare decat unul pe benzina.
Temperatura ar fii ceva nasol.
Totusi ar merge incercat.
NU de el pe motocicleta ci pe o masina.
Turbina de 1,5 dci e scumpa si nu gasesti asa sa o iei la un pret bun inca.

PS: si Golf 5 GTI are turbina cu geometrie variabila.

CAt despre dimensiunea turbinei nu este chiar asa de grav.
Acelasi lucru care il spui si tu am crezut si noi.
Ca o turbina mare va face presiune foarte sus.
Si pe R5GTT-ul Gri am pus o turbina de Alfa Romeo V8 Benzina.
O turbina foarte mare fatza de Garett-ul T2 care il are ea de fabrica.
Atunci cand am pus turbina cea mare am pus si un intercooler mai mare si un pop off.
SI facea presiune kalumea pe la 4500 de rpm !
Destul de sus.
Dar dupa mult timp am descoperit ca pop-off-ul era spart si pirdea presiune.
L-am schimbat si acum incepe sa intre pe la 3500.
Destul de rezonabil gandindu-ne la dimensiunea turbinei.
Si s-a vazut diferentele intre el si KWX-u care mergeau cam pe aceleasi presini 1,1-1,2 !!
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -