Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 27-01-08, 13:25   #31
nk_12321

Stage 4
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 176
Default Re: Compresor vs. Turbina

Deci eu am ajuns la concluzia ca mai simplu cumperi un motor turbo i'l pui pe mashina ta shi dupa te joci cu el
nk_12321 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-08, 14:32   #32
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by nk_12321 View Post
Deci eu am ajuns la concluzia ca mai simplu cumperi un motor turbo i'l pui pe mashina ta shi dupa te joci cu el
Cam asta e idea...la masinile care nu este motor turbo (BMW, Honda, Mercedes) merita sa montezi turbo sau compresor, la celelalte nu neaparat.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 31-01-08, 09:33   #33
nk_12321

Stage 4
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 176
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Cam asta e idea...la masinile care nu este motor turbo (BMW, Honda, Mercedes) merita sa montezi turbo sau compresor, la celelalte nu neaparat.
Bun eu nu intzeleg un lucru din ce spui... de ce unele mashini merita si altele nu??? de ex daca am o mashina mai amarata da vreau "sa o fac a mea" de ce nu sa nu pun turmo??? sa fac eu shtiu dintr'o lada.. etc un mancator de shosea cu care sa fac de ras mertzu sau bmw??? (bine recunosc am exagerat un pic)....
nk_12321 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-08, 11:36   #34
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by nk_12321 View Post
Bun eu nu intzeleg un lucru din ce spui... de ce unele mashini merita si altele nu??? de ex daca am o mashina mai amarata da vreau "sa o fac a mea" de ce nu sa nu pun turmo??? sa fac eu shtiu dintr'o lada.. etc un mancator de shosea cu care sa fac de ras mertzu sau bmw??? (bine recunosc am exagerat un pic)....
Nu merita sa te chinui cu un motor mic, cand in aceasi caroseria era motor mai mare, eventual din cauza taxelor (sub 3000ccm nu prea conteaza), din cauza curselor (in romania inca nu e cazul, cam nimeni nu face masina numai pentru "liniute"). Alte motive nu prea sunt de ce sa nu pui un alt motor, mai mare cu potentiala marit.
Numa atuncea pui turbo sa ucompresor cand esti la limita capacitatii cm3 a motorulu, Ex la dacia numai la 1,6ccm, la BMW sub 2.0 nici cum nu merita (ex 1,8is), VW sub 1,8 nu merita (era G60...ai pistoane ieftin), Honda ori la 2,0 ori la 1,5-1,6 v-tech.
Idea e ca sunt motoare la care merita sa te investesti ca o sa ai rezultat pe masura, si sunt cele care e bine sa schimbi...asa e, de ce nu ai luat una cu potential din start...

Ia un exemplu de lada cu bloc, chiulasa, arbore original, deci fara schimbare de motor...cu peste 200 cai din 1,6...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 31-01-08, 14:57   #35
nk_12321

Stage 4
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 176
Talking Re: Compresor vs. Turbina

stai linistit am mashina cu potentzial (zic eu) motor 2.5 benzina 170 cp da mi'se pare mai ushor sa cumparun motor T5 tot de pe un Volvo 850 shi sa'l montez pe mashinutza mea la care am sh mai schimba turbina cu ceva mai maricel... ca de la ~250 sa ajung lpe la 400 CP mai simplu mai sigur shi chiar cu buget mai mic
nk_12321 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-08, 15:26   #36
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by nk_12321 View Post
stai linistit am mashina cu potentzial (zic eu) motor 2.5 benzina 170 cp da mi'se pare mai ushor sa cumparun motor T5 tot de pe un Volvo 850 shi sa'l montez pe mashinutza mea la care am sh mai schimba turbina cu ceva mai maricel... ca de la ~250 sa ajung lpe la 400 CP mai simplu mai sigur shi chiar cu buget mai mic
Exact asta spun si eu.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 13-02-08, 14:15   #37
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Compresor vs. Turbina

dar pe un nissan sunny 91, motor 1.6 16V ar merita pus asa ceva? ce ziceti?
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 13-02-08, 14:16   #38
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Compresor vs. Turbina

90 de caluti amarati.....
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 14-02-08, 10:10   #39
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by angelsh View Post
dar pe un nissan sunny 91, motor 1.6 16V ar merita pus asa ceva? ce ziceti?
La nisan e sr20det...aia da motor turbo, daca vrei ceva pune pe aia.
Mai bine zis pui un sr20de (aspirat) dar numai blocul, ca aia o poti omologat, interior de turbo si poti scoare multe sute de cai...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 20:37   #40
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default

Turbo rulles, talking about BOV... PFFFFF

Poti sa pui o turbina dar nu cu presiune prea mare, daca vrei boost tree sa dchimbi si interoru motorului

Last edited by 200SX; 22-02-08 at 23:10.
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 21:47   #41
ct02ypv

Stage 3
 
ct02ypv's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 83
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by liwiu_evo View Post
da, intradevar, un compresor se monteaza mult mai ushor decat o turbina. da am citit ca un compresor se preteaza motoarelor mai puternice, nu pe o nova.
da da un compresor se monteaza pe un motor cu peste 200 cp stock
ct02ypv is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 23:37   #42
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by ct02ypv View Post
da da un compresor se monteaza pe un motor cu peste 200 cp stock
mercedes are motor 2.0 cu compresor, care original are 129 cai...dupa montarea acesteia 163 cai ...
la fel si in cazul G40 (1.6) G60 (1.8 )
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 09-12-08, 21:10   #43
B-11-AYG
Renault Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: Compresor vs. Turbina

pot sa pun un compresor pe un motor cu carburatie? si cum se leaga?
B-11-AYG is offline   Reply With Quote
Old 11-12-09, 04:20   #44
karvasanu
VW Driver

Stage 2
 
karvasanu's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 68
Member of:
[VW]
Default Re: Compresor vs. Turbina

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
mercedes are motor 2.0 cu compresor, care original are 129 cai...dupa montarea acesteia 163 cai ...
la fel si in cazul G40 (1.6) G60 (1.8 )
G40 e 1.3, mai exact e 1275 sau 1272 daca nu gresesc ...

Last edited by karvasanu; 11-12-09 at 04:24.
karvasanu is offline   Reply With Quote
Old 18-12-09, 23:16   #45
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Compresor vs. Turbina

corect..my bad (72)
Hexer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -