Quote:
Originally Posted by nk_12321
Bun eu nu intzeleg un lucru din ce spui... de ce unele mashini merita si altele nu??? de ex daca am o mashina mai amarata da vreau "sa o fac a mea" de ce nu sa nu pun turmo??? sa fac eu shtiu dintr'o lada.. etc un mancator de shosea cu care sa fac de ras mertzu sau bmw??? (bine recunosc am exagerat un pic)....
|
Nu merita sa te chinui cu un motor mic, cand in aceasi caroseria era motor mai mare, eventual din cauza taxelor (sub 3000ccm nu prea conteaza), din cauza curselor (in romania inca nu e cazul, cam nimeni nu face masina numai pentru "liniute"). Alte motive nu prea sunt de ce sa nu pui un alt motor, mai mare cu potentiala marit.
Numa atuncea pui turbo sa ucompresor cand esti la limita capacitatii cm3 a motorulu, Ex la dacia numai la 1,6ccm, la BMW sub 2.0 nici cum nu merita (ex 1,8is), VW sub 1,8 nu merita (era G60...ai pistoane ieftin), Honda ori la 2,0 ori la 1,5-1,6 v-tech.
Idea e ca sunt motoare la care merita sa te investesti ca o sa ai rezultat pe masura, si sunt cele care e bine sa schimbi...asa e, de ce nu ai luat una cu potential din start...
Ia un exemplu de lada cu bloc, chiulasa, arbore original, deci fara schimbare de motor...cu peste 200 cai din 1,6...