Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
29-03-07, 19:08
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Compresor vs. Turbina
Quote:
Originally Posted by liwiu_evo
da, intradevar, un compresor se monteaza mult mai ushor decat o turbina. da am citit ca un compresor se preteaza motoarelor mai puternice, nu pe o nova.
|
uite motorul G40 (polo) sau G60, nu sunt asa de puternice...(fara compresor nu scot mai mult de 80-10cai)
Ambele cu compresor, la fel si mercedesul.
|
|
|
04-07-07, 14:53
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 281
|
Re: Compresor vs. Turbina
am mai scris am un e30 vreau sa pun turbo am motor de 2300 dar mar interesa ce merge mai bine turbo sau compresor asta referinduma la costuri si performante
|
|
|
09-07-07, 11:42
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
|
Re: Compresor vs. Turbina
Daca stam sa ne gandim la noi in tzara, banii mei ar fi pe turbo. mana de lucru e ieftina deci evacuarea se poate face la un atelier de esapamente relativ usor, pt exhaust manifold se poate adapta cea existenta. Cea mai mare problema la compresor o vad a fi noua roata care va trebui pusa pe arbore si care va trebui sa invarta compresorul... si care trebuie centrata perfect. In plus mai trebuie bracket pentru montare s.a..... la turbo il pui "in linie" si gata. Cel mai mare avantaj pe care il are turbo in instalare e pretul. Poate ma insel, dar nu am vazut compresoare mai ieftine de 1200-1300. Un turbo pentru Civic incepe de la 170$ (tot kitul in stage 1 e vreo 600). Daca nu vrei castiguri foarte mari, ECU-ul remapat poate fi pacalit printr-un RRFPR, care creste presiunea in injectoare la acceleratie maxima. Cei cu E30 cu motor M20 au pus de sute de ori turbo si nu au avut nevoie de alt sistem de management decat la cresteri mai serioase, care in general depaseau 1/3 din stock.
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
|
|
|
09-07-07, 11:43
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
|
Re: Compresor vs. Turbina
cat despre performante... nu exista comparatie intre turbo si comp
|
|
|
09-07-07, 12:21
|
#20
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 281
|
Re: Compresor vs. Turbina
deci sa anteleg ca torbo este mai eftin si se monteaza mai usor?am anteles de la mai multi care au asa ceva ca tre modificat motoru si alte chestii. astea cam cat ar costa la un turbo pret final sa zicem? pt e30 mot 2300
|
|
|
10-07-07, 22:17
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Compresor vs. Turbina
Quote:
Originally Posted by E31
Cea mai mare problema la compresor o vad a fi noua roata care va trebui pusa pe arbore si care va trebui sa invarta compresorul... si care trebuie centrata perfect. In plus mai trebuie bracket pentru montare s.a..... la turbo il pui "in linie" si gata.
|
haha
O fulie si un suport de otel/aluminiu se fac si se monteaza cu costuri minime in mai putin de o zi. La nevoie se poate folosi un "bracket" de alternator. Daca ai vazut ceva masini de epoca la care sistemul electric era pe 6 volti cu dinam si a fost inlocuit cu unul pe 12V si cu alternator de fabricatie romaneasca montat separat, ai fi stiut despre ce vorbesc
In comparatie cu schimbarea injectoarelor, montarea de injectoare suplimentare, reprogramarea ECU, instalare de intercooler etc montajul compresorului in sine e joaca
~Nautilus
PS cand ai pus ultima data mana pe surubelnita?...
|
|
|
10-07-07, 22:40
|
#22
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 281
|
Re: Compresor vs. Turbina
pana la urma se monteaza mai usor dar cu ce cost?si cine face an bucuresti?
|
|
|
11-07-07, 12:35
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Compresor vs. Turbina
Mastertuner
~Nautilus
|
|
|
18-07-07, 10:44
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Compresor vs. Turbina
e mai comod de pus compresorul de 10000xori fata de turbo la care numai traseul de admisie ma face sa vb singur. dar si castigul e mai mic, zic eu pana in 30% maxim. si asta ptr. ca e tare greu sa inventezi un intercooler ptr. compresor-doar sa-l cumperi-avand in vedere ca e racit cu apa.
-eu vb. din punctul de vedere al unui compresor ptr. motoare in V
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
19-07-07, 11:41
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Compresor vs. Turbina
Intercoolerul e la fel pentru compresor si turbo, un radiator in care intra aer printr-un tub si iese prin altul.
Intercoolerele cu apa sunt mai greu de construit fiindca au nevoie de pompa+radiator+trasee proprii, de asta nu se folosesc prea des, cel putin nu pentru vehicule de strada
~Nautilus
|
|
|
25-07-07, 15:50
|
#26
|
Stage 4
Join Date: Nov 2006
Posts: 269
|
Re: Compresor vs. Turbina
as vrea si eu sa/mi cumpar un compresor sau un turbo pt un r laguna 1.8 de unde se poate cump din ro ms
|
|
|
26-08-07, 12:43
|
#27
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 40
|
Re: Compresor vs. Turbina
daca vreau sa imi pun si eu un compresor pe renault 19 motor 1.9 diesel cat ma ajunge ziceti si mie va rog pretul
|
|
|
27-08-07, 14:02
|
#28
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Compresor vs. Turbina
Quote:
Originally Posted by leone17
daca vreau sa imi pun si eu un compresor pe renault 19 motor 1.9 diesel cat ma ajunge ziceti si mie va rog pretul
|
nu este deja turbo motorul tau ?
|
|
|
27-08-07, 17:52
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: Compresor vs. Turbina
Exista si cu F8q aspirat, cel de pe papuc,
|
|
|
27-08-07, 21:05
|
#30
|
4Wheels Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 708
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [Opel] [4Wheels]
|
Re: Compresor vs. Turbina
vreau sa cumpar un compresor mic pentru motorul meu, daca stiti magazine sau persoane care vand spuneti-mi si mie
|
|
|
|
|