Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
14-01-07, 13:32
|
#46
|
FullSpeed Racing Member
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of: [FullSpeed Racing]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
pai da...un amestec mai bogat...dar asta pt ca temp fiind foarte joasa...procentul de O din aer creste, ecu citeste temp din admisie, si mareste presiunea din pompa de injectie.
se compenseaza...asta daca e setat calumea.
de aceea cred ca ursii aia turbo nu erau setati calumea...
__________________
|
|
|
14-01-07, 14:10
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Quote:
Originally Posted by sco211
pai da...un amestec mai bogat...dar asta pt ca temp fiind foarte joasa...procentul de O din aer creste, ecu citeste temp din admisie, si mareste presiunea din pompa de injectie.
se compenseaza...asta daca e setat calumea.
de aceea cred ca ursii aia turbo nu erau setati calumea...
|
presiunea in rampa se creste din regulator care din fabrica este reglat la o anumita presiune si nici regulatoarele reglabile nu sunt controlate de ecu.
in rest eu unu nu cred ca poti avea aer prea rece in admisie daca totul este facut si reglat corect( dupa ce motorul a ajuns la 90 ) si oricum de cate ori mergi la -25 de grade cu masina?
banuiesc ca problema la ursii turbo este ca folosesc ecu original.
|
|
|
14-01-07, 14:28
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Ai derptata, dar motorul la ce temperatura merge? La ce temperatura functioneaza galeria de admisie si chiulasa. In general amestecul, benzina pulberizeaza la galerie sau la intrare in cilundru (postiunea din chiulasa), si asta e un lucru bun pana la o masura. De aceea ca in timpul pulberizarii scade temperatura pieselor cu care face contact benzina, dar daca ai prea multa benzina, sau inca nu e cald motorul nu pulberizeaza benzina si prin asta benzina curge pana la supape, si arde acolo...deduci ce inseamna asta...
Deci parerea mea e ca dati prea mult benzina la turatii mici in motor, adica amestecul nu e mai putin de 14.7:1.
|
|
|
14-01-07, 15:09
|
#49
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Quote:
Originally Posted by beck
presiunea in rampa se creste din regulator care din fabrica este reglat la o anumita presiune si nici regulatoarele reglabile nu sunt controlate de ecu.
in rest eu unu nu cred ca poti avea aer prea rece in admisie daca totul este facut si reglat corect( dupa ce motorul a ajuns la 90 ) si oricum de cate ori mergi la -25 de grade cu masina?
banuiesc ca problema la ursii turbo este ca folosesc ecu original.
|
Tu chiar nu vrei sa ma crezi ca la 5 grade afara cu un intercooler prea mare in fata masina intrerupea ? Si Ecu da ... era original. Softul e facut pt turbo . Si te asigur ca poti seta si injectoarele . Altfel cu injectoare de 450 ai inneca un motor la relanti .
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
14-01-07, 15:53
|
#51
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Item was a fake. No power output at all. Stop playing on ebay!!!
Reply by dontknow907: I don't know what you expected when it was listed as a CARDBOARD supercharger .
Si daca te uiti mai atent vezi ca e de fapt o teapa. Nu mai dati linkuri pe ebay aiurea ! Poate cineva cumpara si apoi va injura !
|
|
|
14-01-07, 16:06
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Ai de mine, am pus si eu ca o gluma, dar vad ca cineva a luat pe serios....
Cum sa fie bun un superchasget (compresor) din CARTON...
Dar cine le cumpara..merita pentru tampenie...
|
|
|
14-01-07, 18:06
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Quote:
Originally Posted by Lucian
Tu chiar nu vrei sa ma crezi ca la 5 grade afara cu un intercooler prea mare in fata masina intrerupea ? Si Ecu da ... era original. Softul e facut pt turbo . Si te asigur ca poti seta si injectoarele . Altfel cu injectoare de 450 ai inneca un motor la relanti .
|
eu te cred
unde am spus eu de injectoare ceva?
@eaglee ai dreptate, cine nu isi da seama merita oricum la 30$ nu e mare pierdere..
|
|
|
14-01-07, 18:13
|
#54
|
FullSpeed Racing Member
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of: [FullSpeed Racing]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
bine ca nu era scump...
si oricum, americanii merita sa cumpere
i taste, i laugh! that's a joke!
OT:
deci ursii aveau ecu schimbat sau era cel original(.schimbat in si sa fie remapat.)???
|
|
|
14-01-07, 18:15
|
#55
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Aveau alt soft dar ecu de fabrica .
|
|
|
14-01-07, 18:18
|
#56
|
FullSpeed Racing Member
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of: [FullSpeed Racing]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
:P
hm...deci era altfel decat cel original...
ins ca nu era facut bine.
acuma c au facut ca sa nu mai intrerupa?
|
|
|
14-01-07, 19:01
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Quote:
Originally Posted by sco211
:P
hm...deci era altfel decat cel original...
ins ca nu era facut bine.
acuma c au facut ca sa nu mai intrerupa?
|
nu e vb ca nu sunt bine facute hartile, doar ca ecu e pt masina aspirata si folosesc debitmetru in loc de map probabil si m20 nu au aprindere electronica..
sunt f multe chestii care pot merge prost si foarte greu sa pui un motor transformat in turbo la punct.
scria unu pe e30tech ca in 2 saptamani si cu 2 mii de $ iti pui turbo pe masina si iti ramane restul vietii sa o reglezi
|
|
|
14-01-07, 19:06
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Deci...sa fim corecti!
Daca ai facut multe modificari la motor, si nu ai modificat softul, in totalitate...ce vrei...nu o sa mearga cum trebue!!!
Scoate motorul!
Pune motorul pe banca dino!
Si uitete ca totate senzoarele sun bune sau nu! Se mai intampla ca sin cauza sondelor sa nu mearga motorul, adica ECU-nu lasa sa mearga cum tre.
Daca ai facut un program total nou atuncea mai putem vorbi despre "prea rece aerul" (toti vrem sa fie cat mai rece aerul, pentru densitate mai mare! (mai multe molecule de Oxigen))
|
|
|
14-01-07, 21:00
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Am uitat un lucru! Ce ax cu came ai?
Dace e prea mare unghiul nu e bun pentru turbo.
La turbo stiu din experienta ca axa cu came este bun intre 245-260 grade.
daca e mau mare poate face probleme despre care ai scris tu.
Poate ca programul e bun daca axa este prea mare!!!
Incercati daca pana acuma nu ati invercat-o!
|
|
|
14-01-07, 21:21
|
#60
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Ce implica montarea unei turbine?
Cred (sau nu prea) ca nu am fost eu clar. Masina nu a mai intrerupt in momentul in care s-a acoperit intercoolerul deci nu a mai racit asa mult aerul . Ce legatura are asta cu MAP-ul sau axa ? Axa de aspirat e primul upgrade care il faci la un turbo cand ai umblat la presiune . De ce nu credeti ca e mai bine sa stii ceva testat decat ideologic. Ursul de care vorbeam trage atat de bine incat a batut un speedster turbo , performanta nereusita decat de 1-2 wrx sti sau evo 9 . Deci harta o fi buna ? Cand nu e buna , sau masina nu e reglata sunt 2 variante - ori nu trage ori sparge motorul (amestec prost , avans mare , etc) . Deci masina a intrerupt doar la temperatura mica , era reglata f bine , tragea f bine si nu a cedat . Daca ma jur pe rosu ma credeti ? :P
|
|
|
|
|