montarea turbinei implica niste flanse, suruburi, traseu de ulei/apa pentru turbina, ceva timp liber si gata ai montat-o, nu e mare filozofie sa montezi turbina pe motor orice service ar trebuii sa poata face acesta operatie.
ceva mai complicat e daca vrei sa cresti puterea motorul prin "montarea unei turbine"
si poti incepe de la faza de "proiectare"
ce putere vreau sa obtin
ce turbina o sa folosesc... asta e una din partile grele alegerea corecta a componentelor in conformitate cu target-ul care ti l-ai propus
rezista motorul stndard la puterea aia? ce nu rezista? ce tre sa schimb? cat de fiabil vreau sa fie? oare tine transmisia? oare rezista caroseria?
de aicea o poti lua pe 3 cai
1) scoti banul din buzunar duci masina la cineva care se pricepe si ti-o iei inapoi gata facuta
2) te apuci si te documentezi la greu (aduni informatii de ici de colo) si te apuci apoi sa lucrezi la masina
3) te duci cumperi acuma o turbina o montezi, (flanse, suruburi,...) dai in masina si vezi ce crapa, schimbi ce crapa si tot asa pana cand o sa inveti din propria experientza,
nimeni nu o sa-ti ofere pe vreun forum sau in vreo carte toate informatiile despre ce presupune "montarea" unei turbine.
daca cumva ii prinzi si au timp vorbeste cu SGM sau cu NHT sa-ti explice cam cata munca a implicat montarea unei turbine pe un motor aspirat
citeste cartea asta:
https://forum.4tuning.ro/15-sisteme-turbo-nos/6717-maximum-boost-corky-bell.html
si apoi mai revin-o cu intrebari