Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
26-11-10, 16:35
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 437
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
p.s. muieti ti-s posmagii? fmm lui de Ion Creanga, ce bine le zicea..
e bine ca esti filozof,ca la capitolul inginer,nu prea iti dau aptitudini.......
|
|
|
26-11-10, 21:04
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 591
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by bmwu
p.s. muieti ti-s posmagii? fmm lui de Ion Creanga, ce bine le zicea..
e bine ca esti filozof,ca la capitolul inginer,nu prea iti dau aptitudini.......
|
|
|
|
03-12-10, 23:44
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,269
Member of: [LANCIA] [VW] [Shadows Racing Team]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
cam cati bani trebuie investiti intr-un E36 325 sa se duca puterea motorului undeva la 300 de cai ?un pret aproximativ daca se poate.
|
|
|
05-12-10, 00:36
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by florynvl (X29 ZMT)
cam cati bani trebuie investiti intr-un E36 325 sa se duca puterea motorului undeva la 300 de cai ?un pret aproximativ daca se poate.
|
Depinde pentru cat timp vrei...de la chinezie si un chip ci ceva injectaore pana la un sistem cu potential e drum lung de parcurs. De la 1500e pana in 5000 e mare diferenta.
Cu 8-10.000 merge pana in 500+ cai, de acolo in sus incepe sa fie scump joaca...si inca nu sa schimbat transmisia si restul ca sa pui jos puterea, in schimb sub 40-50.000 nu cumperi masina de 500+ cai care in multe privinte sa fie nou nouti.
|
|
|
05-12-10, 12:49
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,269
Member of: [LANCIA] [VW] [Shadows Racing Team]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by Hexer
Depinde pentru cat timp vrei...de la chinezie si un chip ci ceva injectaore pana la un sistem cu potential e drum lung de parcurs. De la 1500e pana in 5000 e mare diferenta.
Cu 8-10.000 merge pana in 500+ cai, de acolo in sus incepe sa fie scump joaca...si inca nu sa schimbat transmisia si restul ca sa pui jos puterea, in schimb sub 40-50.000 nu cumperi masina de 500+ cai care in multe privinte sa fie nou nouti.
|
ma intereseaza sa fac masina pentru mine,pentru distractie.momentan sa ma obisnuiesc cu 2.5 aspirat ca de la diesel de 70 80 de cai tractiune fata,la 192 tractiune spate e o diferenta foarte mare.zici ca in 2500 3000 euro se poate face sa tina la joaca un timp.cum am zis,ma intereseaza ca puterea sa fie undeva la 300 de cai la motor,rezista internele ?
|
|
|
05-12-10, 12:54
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by florynvl (X29 ZMT)
ma intereseaza sa fac masina pentru mine,pentru distractie.momentan sa ma obisnuiesc cu 2.5 aspirat ca de la diesel de 70 80 de cai tractiune fata,la 192 tractiune spate e o diferenta foarte mare.zici ca in 2500 3000 euro se poate face sa tina la joaca un timp.cum am zis,ma intereseaza ca puterea sa fie undeva la 300 de cai la motor,rezista internele ?
|
La 300 tine daca era in stare buna, si ales ce trebue, diferenta la pret in prncipiu e daca vrei upgrade de acolo in sus sau vrei sa ramai pe 300.
|
|
|
05-12-10, 13:36
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,269
Member of: [LANCIA] [VW] [Shadows Racing Team]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by Hexer
La 300 tine daca era in stare buna, si ales ce trebue, diferenta la pret in prncipiu e daca vrei upgrade de acolo in sus sau vrei sa ramai pe 300.
|
sa raman la puterea asta,oricum upgrade-ul asta vreau sa il fac prin primavara,sau poate chiar mai tarziu putin.deocamdata pe vremea asta ma pot juca frumos si cu aspirat.
|
|
|
18-02-11, 21:58
|
#83
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 32
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
imi cer scuze k nu am mai raspuns la topicul inceput de mine dar nu stiu ce s-a intamplat cu contul meu...mu-mi mai mergea si nici altul nu puteam sa-mi fac ca-mi zicea ca mail-ul e deja inregistrat.....revenind la topic, de cand nu am mai raspuns mi-au trecut 2x e30 prin mana nu am reusit sa pun turbo la nici unul dar sper ca in vara sa-mi iau unul din germania de la un mos , tinut in garaj si sa fie cat mai tipla ca sa-l pastrez si sa nu-l mai tin doar de forja. inca nu stiu ce sa fac sa raman pe tractiune spate sau sa-mi iau unul 4x4( la drumurile noastre si mai ales iarna ar fi perfect) si de vre-o 4-5 luni nu-mi pot scoate din cap ideea de e30 cu motor v8, imi place foarte mult sunetul dar la ce taxe sunt in tara asta...in concluzie ori imi iau tractiune spate si-i arunc un 4.0 v8 ori imi iau 4x4 (inca ma documentez dar sunt foarte putine pe goagle, daca merge pusa cutia 4x4 pe motor de 2.0). daca exclud varianta v8 orice e30 mi-as lua va avea ulterior si turbo. am vazut ca am fost intrebat pentru ce il vreau cat vreau sa bag etc... vreau sa fie masina mea de suflet fara sa o mai rup, doar o linituta foarte rar cu prietenii si un driftulet in parcare la carrefour , vreau sa fie fiabila si nu vreau sa depasesc 400bhp( cu 300-350 ma multumesc si sunt perfect fericit) ideea e ca muti am vazut ca mi-au zis sa pun motor de nissan sau sa dau bani sa-mi puna cineva turbo....
1. nu voi pune niciodata motorul de la alta marca de masina chit k imi da gratis cineva un motor de gtr(il vand si-mi pun turbo pe motor de bmw)
2. ideea e ca vreau sa fac motorul cu mana mea!(cu ajutorul prietenilor) adica sa fie pe masina pus de mine! iar cand va fi acolo sigur ca voi plati un "guru al motoarelor turbate" pentru a-mi face toate reglajele si tot ce tine de electrica (stand alone etc)
multumesc celor care au raspuns
|
|
|
19-02-11, 20:15
|
#84
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
350 de cai nu sunt usor de scos , ai ceva de lucru indiferent de motor, si ceva bine facut la 350 cp este destul de expensive , gandestete si ca nu totul se rezuma la motor
__________________
WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
|
|
|
23-02-11, 21:51
|
#85
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 32
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
stiu ca o sa fie mult de munca si multi bani bagati dar nu o sa zic maine gata pun motorul cu turo si asta e , ma dau de 2 ori si-mi iau alta masina... asta va fi masina de suflet o sa lucrez la ea, mai pun cate un surub , o suspensi, o saiba, etc. ideaa e ca vreau un e30 m(si nu ma refer la varianta de italia) care e foarte foarte scump .... iar cum nu o sa imi permit sa cumpar asa ceva , o sa incerc incet incet sa-l fac sa ajunga asa ..... http://26.media.tumblr.com/tumblr_ko...fu0uo1_500.jpg asta cat o sa-mi reuseasca( norocul meu este ca parintii stau in germania si probabil ca o sa gasesc piesele acolo...cred..sper)
astept un raspuns cu compatibilitatea intre cutie 4x4 si motor de 2.0
|
|
|
23-02-11, 23:00
|
#86
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by Hexer
Acum vine partea de colbutori si axa...care dupa cateva mii de cm se cam dispar...am vazut axa dupa 50.000km sa deschide cu 1mm mai putin si colbutorii eraut cacao...axa 350e + setul de colbutori 300e...
.
|
Crezi ca asta ar fi motivul deteriorarii culbutorilor si al axelor cu came? Nu cred ca are vreo relevanta suflarea unui motor gen m20 , care are o tehnologie relativ veche, cu uzura axei cu came respectiv al culbutorilor. Parerea ma este ca uleiurile din ziua de azi, nu mai au continutul de zinc-fosfor care il aveau odinioara , substanta care este foarte rezistenta la presiunile mecanice/frictiune, care a fost inlaturata treptat din uleiuri pentru ca daunau catalizatorului. Exista uleiuri racing, sau cu continut ridicat de zddp, ca Valvoline VR1 Racing, Brad Penn, etc., care nu sunt indicate pt. masinile mai noi cu catalizator, ci pentru masinile de curse, sau cele fara catalizator de tehnologie mai veche.
Iar daca tot se vorbea mai devreme pe thread despre cel mai bun motor de BMW pe care poate fi montat un kit turbo, si cu o investitie cat mai mica dupa parerea mea este m20b27, cu chiuloasa de 2.5i, standalone ECU, raport compresie 8.3/1, si 400hp limita tolerata de interne.
|
|
|
29-11-11, 20:46
|
#87
|
Stage 1
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Nu vreau sa supar pe nimeni,dar cred ca majoritatea posesorilor de motoare N/A au facut alegerea gresita la cumpararea masinii ; altfel nu imi explic dorinta acuta de-a le transforma in motoare turbo cu riscul de a baga mai multi bani decat ar costa unul turbo, de la mama lui, din fabrica cu soft,injectoare,pompa,directie si cate si mai cate pregatite de fabricant. Ganditi-va doar ca majoritatea nu respecta nici indicele de greutate sau viteza cand isi cumpara anvelopele ci doar ideea de NFS. Totusi cred ca exista undeva adormita ca o inflamatie dorinta de inventie cu riscul producerii accidentelor pe cararile patriei. Daca totul ar fi atit de simplu ....
Exista totusi vreun caz concret de conversie turbo a unui motor N/A care,vorba aia, sa domine timpul fara probleme majore si fara sa fii costat o avere?! Daca DA, tot respectul.
(Prefer o masina de 170HP si 1000kg decat una de 300HP si 2tone)
|
|
|
06-12-11, 20:08
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,680
Member of: [Moderators]
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
pe un motor de 2000 16v-ecotec 136cp de Opel,modelul x20xev se poate monta turbo?credeti ca e bataie de cap aiurea sau merita? este cineva in masura sa-mi zica si mie la cat se ridica costurile si care este castigul de putere?
Am scris despre motorul asta ca pe acesta il am,nu vreau eemple ca mai bine iau c20xe,sau c20let
Va salut
__________________
-Calibra 1993 2.0 xxxcp-inca exista
-Opel Astra F Caravan-1993-1.6-70cp Gpl-inca exista
-Bmw E60-520i-2004-2.2-170cp-inca exista
-Bmw E39-540i-2001-4.4-xxxcp-inca exista
-Bmw E39-528i-2000-inca exista-se pregateste de dezmembrat
-Bmw E39-540i-1998-USA-4.4 6+1-xxx cp-nou venita
-Bmw E36 Cabrio-3xx-1995-inca exista
-Bmw E36 Coupe-320-1995-inca exista
-Bmw E36 Cabrio-320-1996-inca exista
|
|
|
10-03-12, 21:23
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 543
|
Re: ALEGERE MOTOR PENTRU MONTAT TURBO
Quote:
Originally Posted by matiu13
pe un motor de 2000 16v-ecotec 136cp de Opel,modelul x20xev se poate monta turbo?credeti ca e bataie de cap aiurea sau merita? este cineva in masura sa-mi zica si mie la cat se ridica costurile si care este castigul de putere?
Am scris despre motorul asta ca pe acesta il am,nu vreau eemple ca mai bine iau c20xe,sau c20let
Va salut
|
sall bro...chiar ca la xev' nu ai ce sa-i faci... nu are rost sa t legi la cap cu asa ceva...xev'u e bun pt.consum ... si eu daca nu o faceam pt.o liniuta' ceva ... ma gandeam sa-mi pun un xev 'pe cali...asa ca am renuntat la nemuritor'(ft.multumit de el) si mi-am pus sfi'... e altceva acu nu stiu ce vrei sa faci tu cu masina...app nici eu nu is de acord cu motoare de pe alte masini...dar totusi am vazut p net o gramada de e30 cu sfi sau cu c20let... mai bine zis M3Let un ex . e30+c20let 725 hp... am dat ex.cu motoarele astea ca sunt pasionat de ele dar imi place si e30'u... https://www.youtube.com/watch?v=Zt-xp...eature=related
__________________
,,Pe strazi zboara masini tunate-n fiecare noapte,
De pe fiecare strada poti sa cumperi moarte.
Si curve bete-n discoteci pe mese
D-aia strainii spun c-avem cele mai frumoase fete'' by Si$u
|
|
|
|
|