Quote:
Originally Posted by da_joint
Nu vreau sa mi-o iei in nume de rau...dar ai mers cu vreuna din masinile mentionate mai sus?
adica 1,8is turbo si 2,5 24 v turbo? nu spun ca nu are potential si 1,8 is-ul...dar pentru o putere de peste 300cp ,is-ul deja este in presiune cam mare...
|
Da am mers! si cu una si cu alta si cu un m106(m30b35 turbo) si toate in e30! si cu cai putere mai multi de 300...
Da 2.5 24v are mai mult potential! 2.8 24v si mai mult! dar vreiau sa subliniez incva odata problema greutatii pe axa din fata a masinii!ca are mare importanta!
Eu am vazut masini cu motoare 2.0t 4cilindri cu doar 300-320 cp si greutatea repartizata 50/50 si 3.5t 6cilindri cu fata masinii ingrelata mult de tot care nu putea face fata in fata unui 2.0t!
1.8 is poate fi modificat in 2.1 litri cu chiulasa stage 3 axe modificate,injectoare marite,pistoane forjate cu 12:1 cr,resoftat si e.t.c adus la putere de 350 cp fara turbou!Si la fel doar cu turbou si pistoane 8.5:1 cr poate fi adus si la 600+
Si chiar daca il aduci numai la 300 cp cu turbou motorul poate fi foarte fiabil daca investesti niste bani buni in el!