motorul e decomprimat fix pentru turbo,iar garnitura e standard(doar ca e noua). am folosit ARP uri pentru a evita arderea garniturii,iar din chiuloasa am luat fix cat sa fie dreapta,nu am luat deloc mult,pentru ca nu era cazul,dar am vrut sa l strang si sa fie plana toata treaba
deci baietii de la asko ma cam dau in fapta,sa inteleg
cu softul...momentan trebuie sa o pornesc si sa ii fac rodajul cu un 0,1-0,2 ceva de genul. dupa care soft la master tuner (am purtat doar o discutie de principiu cu ei,urmand sa ma duc cu masina sa mi faca un pret) . . . .
daca aveti vre o cunostinta acolo,va rog sa mi face ti o recomandare...poate ajuta cu ceva
ce mai e de facut :
- oil feed line (pentru ca vine radiatorul de ulei in fata,pentru o racire optima)
- down pipe (vineri + sambata,sper)
tras teava de la intercooler pana la admisie (presupune 3 suduri in Aluminiu pe tevile cu diametru de 62...ele venind universale)
- montat regulatorul de presiune si oil catch tank (rezolv vineri)
cam atat in mare...sper sa iasa bine treaba,avand in vedere ca e facuta cu mana mea,cap coada (cu mici sfaturi din partea baietilor de la Asko International ,unde a fost cazul)
Quote:
Originally Posted by bluey
Nenea iti atarna o chestie langa motor...
Ce e?
|
mi am pus AC si ala e compresorul actionat solar
sper sa faca racoare,vedem,te tin la curent