09-05-12, 01:05
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
rasnita este iar pe drumuri, cam bandajata ca inca nu mi-au ajuns niste clips-uri care le-am rupt la demontare, nu a iesit 100% cum vroiam eu dar e pe aproape.... de vreo 2 zile o calaresc de numa, urmeaza un schimb de gume o curatenie la sange si ceva poze, poate si ceva sunet dupa 5600rpm.
__________________
|
|
|
13-05-12, 02:19
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
pana la urma am mers pe mana la hankook k110 v12 evo, pentru track tre sa gasesc alta solutie, am 2 slick-uri uitate prin garaj, sper sa le pun pe 2 jenti pana in iunie cand am de gand sa nu ratez Ascari .
am reglat un pic si unghiurile, pe fata am caderi negative de cca -3º , iar pe spate de -1.3º cu D-ul erau la -2,3º in fata , B-ul e nitel mai greu cred.
convergenta pe fata a trecut pe +0.07 iar cea pe spate la -00.2 ... o vroiam ceva mai agresiva pe fata cat si pe spate, dar am zis sa las deocamdata asa.
dupa 50 km directia e mult mai moale, parca am servo acum, e normal pana se aseaza putin guma pe janta si mananca muchia de interior putin, peretii laterali mai moi, = un pic mai mult confort, dar sper sa nu fie prea moi pentru curbe ceva mai stranse, tractionam bine, inca mai trebuiesc rodate ca sa le pot proba la maxim.
azi am alergato mai bine, va trebui sa mai deschid un pic rotile spate, pe coborare, in franare, este un pic instabila pe spate propabil pentru ca este destul de usoara.
ceva poze
stiu imi pliseste o piulita,... se mai intampla cand lucrezi cu pneumatice si cu multa graba .
|
|
|
13-05-12, 14:51
|
#78
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
Quote:
Originally Posted by Toyboy
pana la urma am mers pe mana la hankook k110 v12 evo, pentru track tre sa gasesc alta solutie, am 2 slick-uri uitate prin garaj, sper sa le pun pe 2 jenti pana in iunie cand am de gand sa nu ratez Ascari .
am reglat un pic si unghiurile, pe fata am caderi negative de cca -3º , iar pe spate de -1.3º cu D-ul erau la -2,3º in fata , B-ul e nitel mai greu cred.
convergenta pe fata a trecut pe +0.07 iar cea pe spate la -00.2 ... o vroiam ceva mai agresiva pe fata cat si pe spate, dar am zis sa las deocamdata asa.
dupa 50 km directia e mult mai moale, parca am servo acum, e normal pana se aseaza putin guma pe janta si mananca muchia de interior putin, peretii laterali mai moi, = un pic mai mult confort, dar sper sa nu fie prea moi pentru curbe ceva mai stranse, tractionam bine, inca mai trebuiesc rodate ca sa le pot proba la maxim.
azi am alergato mai bine, va trebui sa mai deschid un pic rotile spate, pe coborare, in franare, este un pic instabila pe spate propabil pentru ca este destul de usoara.
ceva poze
stiu imi pliseste o piulita,... se mai intampla cand lucrezi cu pneumatice si cu multa graba .
|
Sta bine si cu culoarea asta. Chiar ok. Sincer nu prea am inteles multe din acele unghiuri la roti dar stiu ca te pricepi asa ca nu zic nimic. Felicitari si sper cat de curand sa ajung pe la tine sa o vad in realitate. Succesuri
|
|
|
22-05-12, 14:53
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
iti povestesc eu mai multe cand dai pe aici
week end-ul asta am iesit cu ea la drum ...700 km de zgomot si zduncinaturi, cu mici exceptii pe bucatile care nu erau in lucru, in viteze legale si cu o harta provizorie, la care nu s-a lucrat mai mult de 2h, am vazut si un consum afara, undeva la 6l rotunjiti
poze nu am decupat inca .....
|
|
|
29-05-12, 00:13
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
deocamdata arata cam asa
|
|
|
29-05-12, 00:59
|
#81
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 283
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
Cam asa-ul asta se traduce Foarte bine !
|
|
|
29-05-12, 05:16
|
#82
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
Arata bestial. Clean. Felicitari.
|
|
|
29-05-12, 11:00
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
mai sunt ceva mici retusuri de facut, dar in general a iesit bine, urmeaza zilele astea sa ma uit la sitele de la selenoid, sa schimb lichidul de frana cu ceva mai calitativ si eventual o sesiune de wide band .
Last edited by Toyboy; 29-05-12 at 11:23.
|
|
|
29-05-12, 17:28
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
Arata bine in culoare tunetului
|
|
|
29-05-12, 18:23
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
foarte frumoasa. felicitari.
|
|
|
06-08-12, 10:44
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
nu merg link-urile.
|
|
|
06-08-12, 14:51
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
Quote:
Originally Posted by fanete
nu merg link-urile.
|
capacul de tabla a volantei si suportii dintre bloc(langa baia de ulei) si cutie ( marginea inferioara)
|
|
|
30-08-12, 08:24
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
montat respectivii suporti, schimbarea treptelor s-a imbunatatit simtitor , chiar daca schimb cu un rest de short rupt din cauza extensiei de la tegiwa.
schimbat ulei si filtru, reaerisita instalatia de racire si cam atat.
|
|
|
30-08-12, 09:44
|
#90
|
Stage 4
Join Date: May 2008
Posts: 200
|
Re: ´89 CRX 1.6i VTEC (B16A2)
Ai promis un sunet.....
|
|
|
|
|