asaaaaa.... nu am mai scris de ceva timp pe aici, deocamdata ma confrunt cu o mica problema de tablarie
intre timp am facut swap-ul la ceasurile de EK4 si respectiva legatura la VSS, tre sa mai schimb niste becuri ca is cam chioare, galerie de evacuare 4-2-1 OEM ITR JDM spec de 2.5¨ B pipe de ITR adaptat fara final, cu ocazia asta am scapat si de ceva kg.
am rezolvat problema cu eroarea 43 (fuel system supply) am montat wide band si am alergat masina in toate stilurile apoi am modificat cu Crome, aveam 11.2 afr la ralanti cu masina calda , pana spre 4000 mergea foarte bogat (aici aparea eroarea) dupa 4000 am vazut valori si de 16-16.5 , dupa vreo 1h 1/2 masina merge si consuma mult mai bine.
la interior am montat un prelungitor la tija schimbatorului, acum mestec vitezele la inaltime gen autobuz
in alte ordine de idei , masinutza merge brici, lista de¨victime¨ continua : mini cooper S, E320, A3 care se tinea bine pe un vand spurcat si ~ 240km/h ...toate astea intalniri din trafic
am schimbat de la 0 setup-ul suspensiei, mai trebuie ridicata putintel de fund , pe spate a primit ceva toe out, nu stiu cat in grade dar se simte pe viraje ca si cum spatele urmeaza fata nu ca inainte cand aveam impresia ca se rupe pe undeva pe la mijloc.
dupa o urcare la munte si ceva vibratii adunate in timp, a trebuit sa restrang un colier de la radiator, si cam atat, am ceva ulei prelins prin coltul blocului, urmeaza sa-i pun camele de ITR si sa strang un pic suruburile de la chiulasa ...problema e ca nu prea am timp ....asta pe deoparte, pe de alta parte cred ca in scurt timp cere ambreiaj, am ceva vibratii serioase la plecare si la coborat trepte la viteza mica, paradele nu stiu cat o sa ma mai tina ....pfffff