un mic update,
a venit si admisia de ITR, pe care nu am puso pentru ca tre sa mut bateria in porbagaj si nu prea am avut timp.
da cam asa :
intr-o seara in parcare a parut si fosta prima mea japoneza, acum impinge cca 450 cp... duminica sper sa o vad cum merge la track
am montat slick-urile pe jante 7j , 205 pe fata si 185 pe spate, sunt cam tari cele de pe spate, au 1.5 ani de cand au stat in garaj..sper sa nu am probleme cu ele la track
ceva impresii dupa o scurta (15min) intrare pe pista : dupa ce cu o seara inainte de iesire a trebuit sa imi ajut un prieten sa-si termine k20-ul sau riscam sa merg singur la track, sambata nu am mai avut timp de nimic odata ajuns acolo pe la 10.30...
trebuia sa gasesc pe cineva cu probleme care sa isi vanda restul sau o parte din iesirile pe pista, era foarte devreme, totul incepuse de abia de 30 min, in paralel au aparut ceva probleme cu pompa de benzina la k20 care tocmai se pregatea sa intre la timeattack.
pana la urma am luat 2 buc x 15 min ...la prima nu am ajuns pentru ca nu aveam asigurarea de pista platita din graba sa-mi montez gumele, am iesit a 2-a oara printre stropi, cu 1.7 bari in slick-uri, cred ca a fost prima data cand reglajul suspensiei a fost ok, iar franele spate si-au facut datoria blocand odata dreapta spate la finalul liniei drepte, ... placutele OEM si-au spus cuvantul pompa de frana la fel, pentru strada is ok pentru track mai putin, .... trebuia sa ajung si acasa pe roti si sa ma duca la servici a doua zi , nu am mai stat, am plecat in graba sa ajung la meci si la o aniversare...ajung acasa cu code 43 in bord afisat foarte scurt.
intre timp circulam cu inspectia expirtata din iulie, am agatat o amenda ce m-a determinat sa ma chinui iar sa fac masina road legal ...noroc ca aveam ¨ceva ¨ prin portofel
am rezolvat problema cu fuel sistem supply, prin schimbarea filtrului de benzina, aveam 30k cu el si era o porcarie de la UNIX parca, acum am pus OEM...cu ocazia asta am schimbat si luleaua la delco si am verificat bujiile.
sambata am ajuns pe la un dyno, modificarile ar fi astea:
filtru conic 10€ in gura clapetei
B pipe ITR fara final
partea de 2-1 galerie evacuare de 2.5¨
si o harta de 2 lei/ 1h cu crome
mai trebuie lucrata partea 4000-6000rpm