Quote:
Originally Posted by shadowro
cred ca ai undeva la 130-140 pentru ca mergi si la presiune mica.
dupa ce o sa ai curaj sa dai din boost o sa vezi ca o sa ramana mai in spate
|
Eu nu inteleg de unde pana unde e vorba de "curaj". Degeaba bagi presiune mare si ajungi sa scoti nshpe mii de cai "putiere" daca saracu motor nu va rezista o luna. Nu uita ca acel motor este un motor extrem de slab care este facut sa fie economic fara prea multe figuri CARE A FOST DESENAT SA FIE ASPIRAT FARA SA AIBE PRESIUNE. Pe acel motor a fost montat un turbo care adauga presiune si stres pe internele motorului. Merge sa ai presiune mica asa direct dar nu poti urca presiunea prea mult fara sa scazi drastic in fiabilitate pana cand nu schimbi internele si refaci parametrii.
Si sa stii si tu ca cele mai fiabile motoare honda pe care au fost montate sisteme turbo sunt b18c si nu ma refer numai la b18c5 ci la intrage gama b18c. Chiar si b16a se sparg destul de usor.
Deci da hai sa urcam presiunea la 30PSI.......