09-05-12, 12:24
|
#181
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,751
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: 2 Vr6...
pai 159 e puterea la roata ceeace e normal daca ai in vedere pierderile din transmisie
|
|
|
09-05-12, 12:59
|
#182
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by maibunu
pai 159 e puterea la roata ceeace e normal daca ai in vedere pierderile din transmisie
|
Puterea la roata este 126,5. Vezi ca am atasat fisa dyno. Mi-a spus cineva sa verific ISV (regulatorul ala de relanti), credeti ca are vreo relevanta!? Si mi-a mai spus sa verific componentele legate de aprindere, fisele sunt noi, bujiile sunt noi, mai ramane delcoul si bobina!? Cum se verifica?
Am observat ca am amestec sarac deoarece bujiile sunt albe si toba tot la fel, este posibil sa fie din cauza ca am marit cilindri (deci camera de ardere) si calculatorul a ramas de 2.8 si nu ii da destula benzina?
|
|
|
10-05-12, 22:01
|
#183
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Deci sa inteleg ca nu stie nimeni...!?
|
|
|
15-05-12, 01:43
|
#184
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 56
|
Re: 2 Vr6...
s-a mai discutat pierderea de putere la un 2.8 si problema ar fi din distributie odata, fise bujii delcou bobina ce ai tu ,sunt multe chestii ,, senzorul de detonatie daca este aftermarket am inteles ca nu ar merge in parametrii ,sunt multe de verificat ,si eu ma chinui cu un 2.9 sa traga ,,, spor la treaba !
__________________
Sunt iubitor de fiare vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie!
|
|
|
15-05-12, 20:14
|
#185
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by y_o_g_h_y
s-a mai discutat pierderea de putere la un 2.8 si problema ar fi din distributie odata, fise bujii delcou bobina ce ai tu ,sunt multe chestii ,, senzorul de detonatie daca este aftermarket am inteles ca nu ar merge in parametrii ,sunt multe de verificat ,si eu ma chinui cu un 2.9 sa traga ,,, spor la treaba !
|
Masina acum cu debitmetrul curatat a ajuns undeva la 175 cp, nu stiam ca intre 2.8 si 2.9 difera axele cu came si calculatorul, deci banuiesc ca restul de circa 15cp ii pierd din cauza axelor si calculatorului.
|
|
|
15-05-12, 20:25
|
#186
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 989
|
Re: 2 Vr6...
Da capacul de la tacheti jos si vezi ce scrie pe axe. Daca sunt de 2.8 trebuie sa scrie pe una N si pe cealalta B, iar daca sunt de 2.9 trebuie sa ai M si A. Daca iti trebuie de 2.9 cred ca am de unde sa-ti fac rost
|
|
|
15-05-12, 20:44
|
#187
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by alexutzzzu1
Da capacul de la tacheti jos si vezi ce scrie pe axe. Daca sunt de 2.8 trebuie sa scrie pe una N si pe cealalta B, iar daca sunt de 2.9 trebuie sa ai M si A. Daca iti trebuie de 2.9 cred ca am de unde sa-ti fac rost
|
Hmmm... Am ceva poze in timp ce schimbam tachetii, poate reusesc sa vad pe acolo ceva fara sa trebuiasca sa mai demontez admisia si una alta pe acolo. Oricum mai mult ca sigur sunt de 2.8 pt ca pe capacul la tacheti scrie AAA unde este eticheta aia in partea curelei. Este in stare buna aia care zici tu de 2.9?
|
|
|
16-05-12, 08:05
|
#188
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 989
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Hmmm... Am ceva poze in timp ce schimbam tachetii, poate reusesc sa vad pe acolo ceva fara sa trebuiasca sa mai demontez admisia si una alta pe acolo. Oricum mai mult ca sigur sunt de 2.8 pt ca pe capacul la tacheti scrie AAA unde este eticheta aia in partea curelei. Este in stare buna aia care zici tu de 2.9?
|
Sunt axele unui prieten care a pus Schrick si avea axe de 2.9 tot pe AAA puse ( asa a luat masina ). De-aia zic sa te uiti, poate cineva le-a schimbat si la tine, eu tot de 2.9 aveam pe AAA, cu tot cu ECU.
|
|
|
16-05-12, 13:07
|
#189
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by alexutzzzu1
Sunt axele unui prieten care a pus Schrick si avea axe de 2.9 tot pe AAA puse ( asa a luat masina ). De-aia zic sa te uiti, poate cineva le-a schimbat si la tine, eu tot de 2.9 aveam pe AAA, cu tot cu ECU.
|
O sa ma apuc zilele astea sa o desfac sa vad ca din pozele care le am nu se vede nimic. Sincer sper sa fie de 2.8 si axele si calculatorul asa sunt sigur ca pierderea de putere e din cauza la astea 2.
|
|
|
17-05-12, 13:47
|
#190
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
S-a mai facut una alta la ea. Sunt poze de sapt trecuta, acum este aproape gata.
|
|
|
17-05-12, 14:08
|
#191
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
S-a mai facut una alta la ea. Sunt poze de sapt trecuta, acum este aproape gata.
|
|
|
17-05-12, 14:27
|
#192
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Poze...
|
|
|
18-05-12, 13:39
|
#193
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by alexutzzzu1
Da capacul de la tacheti jos si vezi ce scrie pe axe. Daca sunt de 2.8 trebuie sa scrie pe una N si pe cealalta B, iar daca sunt de 2.9 trebuie sa ai M si A. Daca iti trebuie de 2.9 cred ca am de unde sa-ti fac rost
|
Am verificat, sunt de 2.8, pe una axa 1-3-5 N si pe axa 2-4-6 B.
Inca o intrebare mai am, am observat ca la aia alba lantul este "sticla", trebuie sa apesi foarte foarte tare ca sa se miste cam 1-2 mm, intre pinionele de la axe, in schimb la asta neagra daca apesi tare are o fluctuatie de aproape 5mm, este problema?
Intinzatorul hidraulic l-am schimbat acum 2 saptamani cu unul nou.
|
|
|
18-05-12, 14:36
|
#194
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 989
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Am verificat, sunt de 2.8, pe una axa 1-3-5 N si pe axa 2-4-6 B.
Inca o intrebare mai am, am observat ca la aia alba lantul este "sticla", trebuie sa apesi foarte foarte tare ca sa se miste cam 1-2 mm, intre pinionele de la axe, in schimb la asta neagra daca apesi tare are o fluctuatie de aproape 5mm, este problema?
Intinzatorul hidraulic l-am schimbat acum 2 saptamani cu unul nou.
|
Pai daca e slab intre pinioane nici n-are treaba cu intinzatorul hidraulic, ca ala e in spate, dupa pinion, are treaba cu cat de bine e intins lantul intre pinioane...
|
|
|
18-05-12, 14:46
|
#195
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: 2 Vr6...
Quote:
Originally Posted by alexutzzzu1
Pai daca e slab intre pinioane nici n-are treaba cu intinzatorul hidraulic, ca ala e in spate, dupa pinion, are treaba cu cat de bine e intins lantul intre pinioane...
|
Pai da, dar cand pui intinzatorul in spate nu trage de axa din spate si intinde lantul intre ele?
Zi-mi la ce pret gasesti axele de 2.9 poate ma zgarm unpic si le iau.
|
|
|
|
|