Daca vii pe 19-20 la iasi pt. prima etapa stam la cate cioace vrei Si acum imi pare rau ca n-am avut cum sa-l ajut pe Sorin dar m-a incurcat rau de tot ala cu S14-ul si nu prea era timp deloc. Acum insa nu regret deloc ca nu am luat Nissan-ul pentru ca altfel nu mai cautam/gaseam UZZ32-ul de care m-am indragostit grav.
Kit-ul de unghi viraj marit de la MAX este pe drum, singurul upgrade pe care il consider critic pentru inceputul de sezon, restul "merge si-asa". Masina va intra in service cat de curand sa-i punem toate bunatatile pe ea, sper sa-mi fie suficienta puterea actuala pt. ca la asta nu prea e timp sa se lucreze pana la prima etapa so ... aia e. Macar sper sa fie frig, acum invart rotile foarte usor cu a 2-a daca gumele sunt de vara
Din nefericire am foarte multa treaba la firma si nu pot sa ma ocup de "hobby" pe cat as vrea, altfel eram direct cu V8-ul la facut galerii, flanse si celelalte necesare, dar asta este, trebuie sa invat sa am si rabdare
Ca un mic update ... in ultimele zile am incercat sa fac ceva mai multa practica decat de obicei, 2-3 ori pe zi si multumita unor baieti foarte okay am reusit in sfarsit sa fac si eu prima sesiune mai "serioasa" de practica cu S13-ul, fara frica de copaci, santuri si girofare. Voi reveni cu un filmulet dupa ce pun cap la cap ce a fost filmat.
Abia astept sa-mi vina kitul de unghi directie, ma simt foarte foarte limitat cu unghiul de acum.
Intre timp doua pozisoare, una cu locurile pe unde suntem fortati sa invatam noi astia din Romania si alta cu parte din victimele de la training session.
Filmulete in principiu si pe moment voi pune doar in locatii "safe" pentru ca nu vreau sa am persoane pe constiinta in caz ca vor sa incerce lucruri similare. E posibil sa fiu eu mai ciudat pe chestia asta, nici pe motor nu merg cu pasager si nici cand e de facut prostii (err ... antrenament), cu masina nu iau pasager decat daca consider ca e sigura ruta si evit sa fac lucruri periculoase.
Asta inseamna ca cel mult poze si fara actiune in locatiile mai dangerous. Sorry.
Salut baieti, mai jos filmuletul, ceva mai lung deci s-ar putea sa ramaneti fara rabdare. Intentia a fost sa las secvente mai lungi, chiar daca mai fac cateva spin-uri, nu mi-e rusine de ele, sunt inca la inceput si suprafata foarte alunecoasa plus unghiul mic la directie nu au ajutat deloc in directia asta.
Multe multumiri pe aceasta cale gazdelor de la Excess Tuning (Dancu) care m-au ajutat cu locul si cu alte lucruri, in sfarsit am putut sa testez si eu Nissan-ul fara frica de copaci, santuri si sirene.
Voi aveti mult mai multe locuri de joaca, crede-ma. Incomparabil mai multe. Locatia respectiva din Dancu este privata si va deveni (sa speram) o baza auto foarte misto.
vad k nu stai degeaba :P sa inteleg k esti multumit de cum merge masina suportii motor i-ai schimbat ? k nu mai tin minte ? stiu k aia stok erau cam dusi si dansa motorul , de incins mai incinge aiurea ? bafta si la mai multe antrenamente
Razvane, intr-un fel sunt multumit, intr-un fel nu, pentru ca mai e drum lung pana sa mearga asa cum trebuie. Momentan ma scoate din sarite unghiul de bracaj abisal, dar asta sper sa o dreg pana pe 19. In rest merge okay, de ce sa ma plang.
Suportii motor si cutie sunt solizi, cei de la motor din delrin si la cutie din aluminiu (mi-a trimis gresit ca eu tot delrin am comandat insa intre timp mi-a trimis si unul bun care urmeaza sa-l montez). E vibromasaj max level dar cutia e foarte precisa indiferent de situatie si merge mai inchegat masina per ansamblu.
Nu s-a supraincalzit niciodata si nu a trecut orice i-as face de jumatate temperatura. Acum din cauza frigului am in principal probleme cu incalzitul de vreme ce nu are termostat pus Daca reuseam sa dau de omul cu dyno pe care-l caut de 2 luni poate lucram si olecuta la putere dar cum vreau sa pun V8 de-acum nu mai are rost, o voi folosi asa la 1 maxim 2 etape.
Este un poligon auto in Piatra Neamt, suprafata cam rugoasa, trebuie multe roti de schimb, dar e ok. Distanta e destul de mare de la Iasi, dar schimbarea de peisaj si tip traseu e binevenita.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning
O sa vin neaparat si la Piatra, ultima data cand s-a facut un mic eveniment era zapada si aveam doar gume de vara, altfel apaream si eu Daca se poate veni la niste practica si singur fara sa fie ceva organizat si cu un whisky pt. portar .. strang pneuri si vin.