Nu e nevoie de nimic pt. portar, caci el nu exista, poligonul deocamdata e deschis pt. oricine. In curand o sa intram si noi la antrenamente, mai am vreo 2 sapt. de lucrat la masina, instalatie electrica , motor...etc. si trebuie sa o scot la rupt gume. Poate ne vedem pe aici.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning
salut octva,
am vazut ca ai un greddy e-manage
am si eu un e-manage blue in vedere si nu stiu ce sa zic daca sa ma bag sau nu
mai am la ales un horsham devolp. stage 3a chip
nu stiu daca mas descurca cu un stand alone
cu respect,
raers
__________________
NISSAN 200SX - s13-sr20 project - my drift bitch
SUBARU IMPREZA MY08 - boxer diesel - my daily driver
@reshizzo_s13 - E-manage blue din ce am citit e bunicel si destul de ieftin fata de alte solutii. Multi folosesc soft-ul horsham si sunt multumiti. Acum depinde daca vrei sau nu sa umbli tu la fineturi si/sau planuiesti sa schimbi multe componente si ai avea nevoie de soft personalizat dupa fiecare schimbare. Daca vrei sa mergi pe o configuratie deja stabilita ca fiind buna si fiabila (partea mecanica de la acel stage 3) atunci cred ca soft-ul de la horsham este cea mai buna varianta, nu ai bataie de cap si folosesti ceva dovedit sa fie sigur. Nu e la fel de "fun" ca atunci cand ai soft-ul tau propriu si personal, dar sansele sunt ca va fi mai fiabila si mai stabila configuratia.
@valy91 - mai nimic nou cu 1UZ-ul, zace in parcare in Soarer-ul alb. Abia dupa prima etapa daca voi avea timp sa fac swap-ul.
@U_TUNING - Cu siguranta Rares stia asta, a zis ca ar avea de ales intre piggy-back si chip fiindca stand-alone il considera prea complicat pentru el acum (si la fel simteam si eu, mai intai piggyback si apoi cand voi invata suficient un stand-alone)
Imi pare rau dar nu stiu mai nimic de acel soft, eu nu prea am fost interesat de soft-uri gata facute pentru ca vreau sa invat eu cum sa optimizez electronica la un motor.
Tot ce as putea sa-ti zic ca si sfat este sa cumperi exact componentele pentru care a fost facut un anumit soft (turbina, injectoarele, tipul si marimea intercooler-ului, evacuarea etc.). Stiu ca poate pare evident si motivele sunt clare, insa multa lume ignora lucrul asta. Un soft gata facut este optimizat pentru o anumita configuratie si aproape orice i-ai face "mai bun" decat acea configuratie va merge fie mai prost cu putin mai bine dar departe de optim.
Din ce am citit la Stage3 Chip de la Horsham ai nevoie de :
- admisie rece cu filtru putin restrictiv
- evacuare libere (fara catalizatoare, dimensiune mai mare, probabil un 76mm doar cu o finala putin restrictiva)
- intercooler marit (probabim fmic maricel)
- turbina Garett T28 si boost controller setat pe ~1.2 bar
- Pompa benzina cu debit marit (probabil Walbro 255lph ar fi suficienta)
- injectoare de 444cc de la SR-ul de pe GTiR sau RB26DETT
- AFM de Z32 (300zx)
Si ar trebui sa te duca pe la aprox. 240 cai la roti in configuratia asta, ceea ce nu e rau deloc pt. un CA cu asa putine modificari si zic eu suficient pentru cam orice pe un sasiu asa usor cum e S13-ul.
Eu zic sa mergi pe Horsham, pare sa fie facut pentru o configuratie sigura si eficienta, testata de multa lume in timp. Inainte sa comanzi nu ar strica sa le dai un mail la baieti sa-i intrebi orice nelamuriri ai, e datoria lor ca vanzatori sa iti explice daca ceva nu e clar sau daca poti inlocui unele componente cu altele similare fara sa afectezi eficienta soft-ului.
Am pus si varianta HashD dar tot se vede cam prost fata, presupun ca uploadez intr-un format care nu prea ii place lui nea iutube.
@daffy duck™ - Multumesc mult, ma bucur ca este interes si ca ti-a facut placere sa citesti "debitatiile" mele. Da-mi un semn si stam la o cioaca cand ai drum pe aici, no problem.
@morpheusmaster - Hai ca o sa trec peste lenea mea si o sa fac niste pozulici la nimicurile alea noi care mi-ai mai venit, asteptam sa ridic si kitul de max angle maine sa fac atunci dar mai bine ala in alta sesiune foto Mare lucru nu prea s-a mai intamplat, acum o chinui in "antrenamente" si mai nou am lasat-o la service ca sa ne putem apuca sa punem treburile pe dansa. Voi incerca sa pozez cat mai mult din procesul asta, insa stau prost cu vremea si nu voi putea sta la service cat se face totul dar macar cativa pasi