Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 22-11-10, 22:29   #16
axela

Stage 5
 
axela's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 433
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Felicitari..usor usor ajung sa cred ca ce am spus anul trecut ca majoritratea vor trece pe japoneze se adevereste....si haiu si kns si calin si ciuli(era deja dar merita mentionat) usor usor se ajunge la calitate ....bafta baieti
__________________
www.japanteam.ro
axela is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 22:33   #17
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

salut, mi-a facut mare placere sa citesc ce ai avut de zis cu shopping list-ul si ce ai facut la masina, si e bine ca pot sa vad continuarea povestii acum ca ii citeam topicul si lui mc mate, si jos palaria pentru ce setup iti faci cu piese de calitate, succes in continuare
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
plictisit is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 18:12   #18
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

@MC Mate - Razvan, ti-am zis si la telefon, topic-ul il fac atunci cand am ceva de zis, de aceea am amanat. Multumesc iar pt. ajutor.

@69RUP - Multumesc, sper sa reusesc sa o duc la capat asa cum vreau eu si sa nu o fac de rusine.

@morpheusmaster - E foarte bine sa fii urat si respectat, in anumita masura normal. Problema cu masina e sa nu o lasi sa se invarta singura, ca ea asta ar vrea (ca o glumita, stiu ce vroiai sa zici).

Nu stiu si nu m-a interesat sa fac un procentaj masina/pilot pentru ca depinde de prea multe variabile, ce imi este insa clar in capul meu este ca trebuie sa existe o simbioza intre partea mecanica si cea organica. Una trebuie sa ajute pe cealalta si sa existe si suficienta comunicare intre cele doua.

Ca sa nu o lungesc pe cat imi este posibil nu voi neglija partea de antrenament si voi face sacrificii sa intru in prima competitie cu ceva experienta in spate. Ce tine de antrenament nu stiu daca voi prezenta pentru ca e vorba de masina. Sau voi prezenta daca voi avea rezultate. Traim ... vedem .. etc.

De tunat "pilotul" am inceput deja, cum nu prea vezi piloti grasi am gasit in sfarsit un motiv sa dau excess weight jos. Momentan progresul e de la 106.5 la 103. Cu ceva bafta (si multa munca si vointa) ar trebui sa ajung la un 90 pana in primavara. De asemenea este clar nevoie de sala pentru rezistenta fizica, ca orice sport cu motor drift-ul este extrem de solicitant pentru pilot si nu e cool sa "take five" pt. ca ai obosit.

Si chiar daca nu ma voi pricepe sau nu voi avea rezultate cat de cat in campionat, cu siguranta nu o voi face degeaba, cum vad eu masina ar fi asemanatoare S15-ului de la Kei Office. Cu diferente de setari buna la orice, grip, drift, auto-x. La grip ma pricep acceptabil de bine spun eu, de la trasa pana la braking points, ar lipsi un diferential torsen cu gears (in loc de locked sau clutch pack) pt. asta, setata suspensia si este masina de antrenament VTM.

@eXeqTr - Multumesc ! Ma crezi sau nu asta sunt eu atunci cand incerc sa fiu concis.

@88RED - Nu ma supar, omologarea a costat in jur de 7 milioane. Avand in vedere ca motorul a fost pus pe sasiul S13 (S13A-ul) si ca nu este diferenta mai mare de 25% de putere intre CA18DET si SR20DET ar trebui sa nu ai probleme daca este facut swap-ul cum trebuie. In cel mai rau caz s-ar putea sa fie nevoie de o hartie de la Nissan, insa la mine nu a fost nevoie.

@axela - Parerea mea (subiectiva) este ca inafara de pasionatii hard-core bmw/altele care ar simti ca tradeaza marca printr-o japoneza ar fi o solutie mai eficienta macar ca sasiu sa mergi pe o japoneza. Si asta in special din cauza suportului de piese bolt-on aftermaket, echilibrare, ecartament/ampartament ec. Nu sunt niste masini magice si pot fi batute de BMW/Ford/Opel etc. doar ca in acele masini trebuie sa fie multe customizari facute si pilotii foarte bune. Fapt demonstrat la noi in campionat de cei doi ursi nervosi. Din nefericire japoneza nu iti garanteaza succesul, insa il face olecuta mai usor de atins pt. un incepator ca mine.

@plictisit - Multumesc, sa fie !
XSW is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 19:21   #19
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Acum stau sa ma gandesc cum as putea sa fac rost sau sa confectionez un spool pt. S13. Din nefericire singurii care fac asa ceva sunt cei de la Weir Performance si pretul este cam piperat. Le-am dat un mail sa vedem daca sunt dispusi sa ajute un roman sarac cu un discount frumusel. Ceva similar pt. rear-end de Ford 9" este undeva pe la 100$, astea-s 368$.

http://www.weirperformance.com/spool...slipunits.html

Cu "confectionatul" sunt niste mici probleme, cum ar fi sa faci rost la noi de un de otel chromoly care doar pe la galati cu o relatie sa ai cum, sa iti faci matrita la strung super-precis si apoi sa torni piesa (unde ?), apoi facute ultimele echilibrari tot pe strung (si la noi CNC nu stiu daca sunt, deci la manuta mesterului).

Nu se poate face cu strungul direct din bloc pentru ca ar schimba cam multe cutite dat fiind duritatea materialului. Si nu poti sa faci dintr-un otel mai moale pt. ca ti se vor duce dintii.

Studiez si posibilitatea unui hibrid (mult mai usor de facut teoretic) dar acolo tot la suduri ajungi dupa montajul cald-rece si s-ar putea sa nu fie nici pe departe la fel de solid. Cel mai ok hibrid la care ne-am gandit ar fi cu shaft patrat din chromoly, disc fie tot din chromoly sau otel mai moale pt. ca solicitarile sunt mai mici si pe suprafata mai mare. Pe partea asta e putin mai greu cu echilibratul dar oricum scapi de problemele logistice cu turnarea.

Da, mi-as dori un clutch pack lsd de la Kaaz insa momentan banii trebuie sa se duca pe alte chestii iar sudatul nu mi se pare deloc safe. Asta pentru ca daca vrei sa te si tina si il sudezi cum trebuie, cu placa si tot tacamul sunt sanse mari ca atunci cand cedeaza (daca cedeaza) sa-ti blocheze o roata sau pe amandoua. Daca patesti asta pe strada la peste 100 la ora se poate termina foarte neplacut si nu prea sunt dispus sa imi asum riscul asta.

Un spool iti blocheaza impreuna planetarele printr-o bucata solida de otel bazandu-se pe duritatea torsionala a lui (n-are moarte, nu se rupe, se rup mai intai planetarele sau dintii de pe coroana dif-ului). Ca aparenta este ca un nucleu de autoblocant fara tot metalul la distanta mare de centru. Asta inseamna ca este ceva mai usor decat un nucleu lsd si cel mai important aduci toata greutatea aproape de centru reducand mult masa rotativa a piesei, respectiv energia kinetica maxima inmagazinata >> se reduce efortul pentru schimbarea vitezei de rotatie, energia inertiala maxima fiind mult mai mica.

Va voi tine la curent cand/daca voi face ceva in directia asta.

O poza cu spool-ul de S13 :



De asemenea investighez posibilitatea de a monta un Max Super Angle Kit de 55 grade (probabil ce are si Dragos pe masina) care ar fi demential impotriva spin-urilor dar sunt putintel speriat de numarul de warnings-uri care le scriu baietii .. nu par sa fie prea siguri ca nu o sa se rupa in timp ce mergi pe strada cu ea fix inainte sa faci cunostinta cu un brad. Ca sa poti cumpara trebuie sa semnezi o hartie absolvandu-i pe ei de orice vina ... suficient zis.

http://zilvia.net/f/advertiser-speci...-knuckles.html

O poza :


Last edited by XSW; 23-11-10 at 19:38.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 19:44   #20
69RUP

Stage 5
 
69RUP's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 426
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Si DW fabrica fuzete de gen , insa nu stiu nimica despre ele apar in clip : https://www.youtube.com/watch?v=uFzgt7xduyg

LINK : http://www.driftworks.com/shop/suspe...ster-hubs.html

Si alte modalitati de a mari unghiul https://www.youtube.com/watch?v=KP5zz...ayer_embedded#

Quote:
Keisuke : Pentru inceput: distantiere la bielete pentru un unghi mai mare de bracare
daca se pun distantiere pe bieleta originala nu mai ramane filet destul
se pun bielete TEIN cu tot cu capete de bara ca sunt mult mai rezistente si au filet mai mult.
polizeaza din stoper pentru mai mult unghi de bracaj
capete de bara reglabile KAZAMA, corecteaza Ackerman steering geometry
modificarile iti mai dau in plus pana la 1 si 3\4 ture de volan
se face loc in aripa interioara(cu ciocanul ) ) unde o sa agate roata dupa modificari
69RUP is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 20:28   #21
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Multumesc de links. GeoMaster le stiam, iti dai seama, de vreme ce aproape tot ce iau la suspensie e de la DW, insa am inteles ca alealalte sunt ceva mai eficiente. Vom vedea, momentan investighez daca sa pun sau ba, dup-aia o sa vad ce (sunt multe alte optiuni inafara de DW si cele din link, in special din .jp)

Vezi in shopping list, am luat deja bielete si capete de bara Tein

Video-ul nu-l stiam, merita vazut.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 23-11-10 at 22:53.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 23:13   #22
fokerix

Stage 5
 
fokerix's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 440
Member of:
[DACIA]
[Honda]
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Foarte tare proiectul tau si iti doresc mult succes in continuare.
Voi urmari acest topic cu mult interes.
fokerix is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 00:06   #23
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Bv u alt topic d drift ia aparitia
Sper sa nu o vinzi si u peste ceva timp Bft cu proiectul.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 00:10   #24
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

@fokerix - Multumesc, sper sa am suficiente de scris

@pyranha_1984 - La cati bani vor intra in ea ma indoiesc ca imi voi permite moral sa o vand, ramane pentru nepoti in cel mai rau caz. Multumesc !

Mi-a venit aprobarea de omologare motor de la bucuresti, maine sper sa am timp trec sa iau actele de la RAR si sa ma duc sa-mi scot numerele dupa care pot si eu in sfarsit sa ma misc cu masina. Multumiri lui Calin care m-a ajutat cu o tona de piese stock de 200sx care le-am pus pe masina pt. prezentarea la rar, lui Pavel (our rockstar mechanic) care s-a ocupat de tot si lui Emanuel asociatul meu care m-a ajutat imens cap-coada.

Ne-am gandit mai pe termen lung si Emanuel (care initial vroia sa ia un R33 GTST odata cu mine cand era vorba sa merg in Anglia dupa S14a) isi va insusi si continua proiectul nostru E28 535i. Momentan nu e mare lucru facut pe masina dar are mult potential si va fi facut proper cu multa munca de fabricatie. In timp (vreun an cam asa) vor fi clarificate si motivele deciziei. Zilele astea vom deschide un topic si cu batranul rechin.

E36-le 325i rosu cu ceva regrete va fi vandut pentru ca nu mai are un scop acum si ar sta degeaba. Urmeaza si la el topic de vanzare.

Intre timp voi sta frumusel la cautat niste piese second-hand din dezmembrari in Anglia (pt. cand am bani) pentru a-mi finaliza geometria (finala) dorita :
- Jug S14
- Fuzete S14
- Etriere + Discuri frana + ansamblu frana mana + cabluri brainded (DW noi) + scuturi praf de R33 GTS-T
- Brate inferioare fata R33 GTS-T
- Placa spate diferential R33 GTS-T sau cel mai rau caz S14
- Half-shaft R33 GTS-T

Pana voi avea timp si bani sa trec pe double wishbone pe fata in loc de multilink mai dureaza, deci daca reusesc sa fac ce mi-am propus mai sus va fi suficient macar un an.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 24-11-10 at 06:44.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 09:43   #25
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Nissan 200SX S13(A) SR20DET | Performance Road & Drift Project

Quote:
Originally Posted by XSD View Post

@axela - Parerea mea (subiectiva) este ca inafara de pasionatii hard-core bmw/altele care ar simti ca tradeaza marca printr-o japoneza ar fi o solutie mai eficienta macar ca sasiu sa mergi pe o japoneza. Si asta in special din cauza suportului de piese bolt-on aftermaket, echilibrare, ecartament/ampartament ec. Nu sunt niste masini magice si pot fi batute de BMW/Ford/Opel etc. doar ca in acele masini trebuie sa fie multe customizari facute si pilotii foarte bune. Fapt demonstrat la noi in campionat de cei doi ursi nervosi. Din nefericire japoneza nu iti garanteaza succesul, insa il face olecuta mai usor de atins pt. un incepator ca mine.
Nu credeam ca o sa vad un post atat de obiectiv si coerent, m-a uns pe suflet.
Felicitari pentru masina si in special pt felul cum gandesti.

PS: o mica completare as avea..sunt 3 ursi nervosi care la anul vor fi extrem de nervosi Calin, Dobre si Traian
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 13:35   #26
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

ce s-au mai inmultit 200sx-urile in moldova....

cand vad cate bunatati pui in masinuta aia, parca ma apuca asa o urma de gelozie....dar fiecare cu bugetul sau....

sincer abia astept sa te vad cu masina de-a latu'... multa bafta in proiect...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 15:50   #27
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Va multumesc baieti. Momentan vestile nu sunt in plan, imi lipseste un act si nu pot finaliza transferul masinii fara el. Fingers crossed in cateva zile am numere dar cu birocratia de la noi din tara am renuntat sa imi fac planuri.

Am pus doi pentru ca unul a fost inlocuit de o furie neagra mat

@bakal - Nu doar piesele fac o masina si dicteaza evolutia ei. Voi aveti ceva ce mie imi lipseste cu desavarsire si anume practica si experienta de 1-3 ani. Si asta nu o pot cumpara. Indiferent de cum voi evolua la anul eu imi fac masina pentru mine si fie ca-mi place fie ca nu, pentru o masina facuta cum trebuie tot aceleasi piese trebuie sa le iau. Este prima masina care pot spune ca m-am apucat sa o modific si eu sunt de principiul ca fie fac treaba cum trebuie fie nu o fac deloc.

Acum sunt rupt dupa 36h de nesomn si drumuri dar aveam ceva pregatit pentru voi (din ce stiu eu nu a mai fost disponibil public asa eva), si anume o grila cu principalele masini candidate pt. drift odata cu principalele lor caracteristici care ne intereseaza. Cateva ore din timpul meu inainte sa caut masina de dupa bmw. Cand il veti vedea veti intelege de ce merge Sierra aia asa misto si de ce eram cat pe ce sa particip cu un S6 2.2t convertit la RWD in loc de Nissan (noroc ca era masina praf si nu am luat-o .. zero suflet ca orice audi). Incerc sa o pun maine.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 24-11-10 at 16:22.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 22:14   #28
clavianordlead2

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1
Thumbs up Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

A very very nice thread to read!!
Well written and organized!!
And very nice pictures added!!

It's more than a simple discussion-thread!
It's a story!

Both thumbs up!!

Well done, Octav!!
Very, very well done!!

Bravo!

Greetz form Germany!

Yours
sincerely
Conny!!


Last edited by clavianordlead2; 24-11-10 at 22:20. Reason: marking words
clavianordlead2 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-10, 07:40   #29
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Quote:
Originally Posted by XSD View Post

-Am pus doi pentru ca unul a fost inlocuit de o furie neagra mat

-grila cu principalele masini candidate pt. drift odata cu principalele lor caracteristici care ne intereseaza
-a fost inlocuit pt cateva tururi pana acum, om vedea ce-o mai fi la anul

-abia astept sa pui grila, am facut si eu una acum ceva timp, dar numai intre mai multe modele de nissan si bmw.

bafta
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 25-11-10, 12:08   #30
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

poate sunt eu de pe alta planeta insa topicul e scris in Romana, google nu traduce asa laudabil, deci de ce tot postul de mai sus e in engleza
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp

Last edited by XSW; 25-11-10 at 13:40.
MC Mate is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -