Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-10, 09:07   #601
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

ma...macar un filmulet cand ii dai o cheie, 2-3 pedale, daca nu o linie sau ceva...
werwceul is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 10:18   #602
ing3r
Daewoo Driver

Stage 5
 
ing3r's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,573
Member of:
[DAEWOO]
[Fiat]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Parerea mea , oamenii astia prepara masinile pt ei si pt satisfactia personala a lor, nu a celorlalti. Si eu in locul lor nu ma agitam sa postez cine stie ce filmulete cu masina pe net, ca nu cei care citesc topicul schimba piese la masina sau baga bani in modificari ! Si eu astept un filmulet , ceva, insa il inteleg perfect pe Esperache, de ce nu a pus inca nimic .
ing3r is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 12:13   #603
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Pune testerul pe ea si vezi ce erori iti da,ar rebui sa iti dea ceva de genul:tensiune scazuta la injectoare si la debitmetrul de aer.Deasemenea verifica sa fie ok delcoul,in special luleaua si capacul.Bafta multa si zi-mi eventual dupa ce verifici care sunt erorile care le ai
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 12-08-10, 18:50   #604
Szake

Stage 1
 
Join Date: May 2010
Posts: 15
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

nimic din 2006?
Szake is offline   Reply With Quote
Old 12-08-10, 20:53   #605
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Exclamation Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Adica ? Ce vrei sa spui ??
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 19-08-10, 07:00   #606
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Care mai e mersu trenurilor prietene ? In ce stadiu esti ? Vad ca ne-au dat jos din topuri ca ne lungim atat si nu avem utilajele functionale
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 20-08-10, 09:01   #607
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Thumbs up Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Salut mosule ; nici nu ma mai intereseaza faza cu "sticky" cu toate ca mi-a placut si am apreciat ideea la inceput; prefer sa comunic mai putin pe acest forum (nu numai pe topic-ul meu) si asta doar cu cei de la care am ce invata si sunt oameni de caracter ... restul ... e "poveste" .
Masina e cat de cat OK, mi-a oferit niste momente foarte frumoase, pot sa zic chiar mai palpitante decat atunci cand aveam Porsche Cayenne S, insa trebuie sa mai strang niste bani pt. alte investitii : vreau sa vopsesc anumite piese ale masinii ca nu mai suport sa merg asa cu ea, vreau un intercooler mai mare si rezolvate cele doua probleme mari cu care ma confrunt acum : verificarea sondei AIT sa vad daca nu e bulita si-mi indica aiurea (de la 60 de grade in sus) si, cea mai nasoala, problema cu alimentarea defectuoasa ... dupa mai multe discutii si consultari, am hotarat sa trec la standalone ...
In rest ... e OK ... .

Tu, ce mai zici ?
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 20-08-10, 15:26   #608
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Sunt ca un copil in dimineata de Craciun, am vopsit masina si am 789.031 piese pe care trebuie sa le pun la loc, dar nu apuc sa termin unul si-mi pica altu'n mana si ma apuc de ala si tot asa

Iar ca lucruri serioase, imi bat capu' cum sa pun prezoane mari ( ca pe fatza ) in butucii spate, ca sunt din fonta si nu merg refiletati ca se sparg iar partea de motor ... gandit bine sistemul "nou" care impinge mai mult aer fortat in admisie
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 07-09-10, 20:45   #609
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Exclamation Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Cu parere de rau trebuie sa v-anunt ca masina s-a intors la garaj dupa o cursa nebuna pe A2 cu peste 240 km/h si acceleratii brutale (pot confirma soferii pe langa care am trecut in seara de Sambata din 28 August) nemaitinand cont de toate problemele cu care se confrunta; rezultatul : pistonul 3 topit din cauza AFR-ului sarac datorat in mare parte soft-ului inadecvat .
In urma mai multor consultari, asa cum am mai mentionat si in posturile anterioare, sunt hotarat 100% sa renunt la ECU-ul masinii intrucat consider nejustificata deplasarea tocmai pana in Marl, Germania (sediul celor de la EDS Motorsport) pt. customizarea soft-ului, si voi alege varianta standalone, foarte probabil un Haltech Platinum Sprint 500, pistoane forjate cu diametru de 87,50 sau 88 mm cu calote ceramice si fuste teflonate, inca o pompa de benzina cu debit marit si plus multe altele ... urmeaza o noua iarna lunga si grea.
Sper ca din cele invatate acum si cu noua maniera de abordare a proiectului, sa pot prezenta anul viitor un LET mult mai bine pregatit, atat hardware cat si software, decat tot ce-a fost pana acum.

Last edited by Esperache; 07-09-10 at 20:48.
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 07-09-10, 21:45   #610
Robert_MNW

Stage 5
 
Robert_MNW's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,313
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Pacat ca nu te poti bucura de masina cum trebuie si cum ai merita dupa atata timp...dar sa speram numai de bine si odata si odata va venii si vremea ta Salut si multa bafta!
Robert_MNW is offline   Reply With Quote
Old 08-09-10, 14:30   #611
Sultanu

Stage 5
 
Sultanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 604
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
Cu parere de rau trebuie sa v-anunt ca masina s-a intors la garaj dupa o cursa nebuna pe A2 cu peste 240 km/h si acceleratii brutale (pot confirma soferii pe langa care am trecut in seara de Sambata din 28 August) nemaitinand cont de toate problemele cu care se confrunta; rezultatul : pistonul 3 topit din cauza AFR-ului sarac datorat in mare parte soft-ului inadecvat .
In urma mai multor consultari, asa cum am mai mentionat si in posturile anterioare, sunt hotarat 100% sa renunt la ECU-ul masinii intrucat consider nejustificata deplasarea tocmai pana in Marl, Germania (sediul celor de la EDS Motorsport) pt. customizarea soft-ului, si voi alege varianta standalone, foarte probabil un Haltech Platinum Sprint 500, pistoane forjate cu diametru de 87,50 sau 88 mm cu calote ceramice si fuste teflonate, inca o pompa de benzina cu debit marit si plus multe altele ... urmeaza o noua iarna lunga si grea.
Sper ca din cele invatate acum si cu noua maniera de abordare a proiectului, sa pot prezenta anul viitor un LET mult mai bine pregatit, atat hardware cat si software, decat tot ce-a fost pana acum.
Chiar imi pare rau pentru tine......
Sultanu is offline   Reply With Quote
Old 08-09-10, 14:35   #612
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Din cate imi amintesc....parca aveai ceas afr, nu l-ai monitorizat? Oricum la senzatiile alea numai de ceasuri nu iti ardea. Capu` sus si succesuri mai mari pe viitor
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-10, 14:44   #613
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
Cu parere de rau trebuie sa v-anunt ca masina s-a intors la garaj dupa o cursa nebuna pe A2 cu peste 240 km/h si acceleratii brutale (pot confirma soferii pe langa care am trecut in seara de Sambata din 28 August) nemaitinand cont de toate problemele cu care se confrunta; rezultatul : pistonul 3 topit din cauza AFR-ului sarac datorat in mare parte soft-ului inadecvat .
In urma mai multor consultari, asa cum am mai mentionat si in posturile anterioare, sunt hotarat 100% sa renunt la ECU-ul masinii intrucat consider nejustificata deplasarea tocmai pana in Marl, Germania (sediul celor de la EDS Motorsport) pt. customizarea soft-ului, si voi alege varianta standalone, foarte probabil un Haltech Platinum Sprint 500, pistoane forjate cu diametru de 87,50 sau 88 mm cu calote ceramice si fuste teflonate, inca o pompa de benzina cu debit marit si plus multe altele ... urmeaza o noua iarna lunga si grea.
Sper ca din cele invatate acum si cu noua maniera de abordare a proiectului, sa pot prezenta anul viitor un LET mult mai bine pregatit, atat hardware cat si software, decat tot ce-a fost pana acum.

Ambitios si tu...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 04:26   #614
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Quote:
Din cate imi amintesc....parca aveai ceas afr, nu l-ai monitorizat?
Degeaba ... eu am topit piston la AFR 12.5 la presiune de 1.6 constant. Problema este ca electronica acestor motoare nu poate tine pasul cu procesele termodinamice din motor. Este suficient un singur front de flacara sa se initieze si sa se propage gresit si pistoanele pleaca intr-o lume mai buna ...

Pistoanele fabricate prin forjarea aluminiului nu prin turnare nu asigura o fiabilitate de 100% sub nici o forma. Singurele avantaje sunt ca se invart la pret cam la jumate din pretul celor stock si ofera raporturi de comprimare mai scazute.

Pe de alta parte desi nu e cea mai buna abordare a problemei dupa atatia bani si atata timp investit in masina ... trebuie gasit si un vinovat ...

Atentie pe viitor cum abordezi lucrurile si cu cine le abordezi ...
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 05:35   #615
chirish

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 13
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

sa fiu sincer am ramas socat ce ai facut tu la masina aia nu se face usor....
de la ora 2 citesc si se facu 6:30 (dimineata) ....
o sa ma apuc si io cat de curand la un proiect ceva mai usurel cu o calibra 4x4 turbo deci tot pe let voi lucra sper sa ma ajute Dumnezeu sa il duc la capat........

P.S. Un adevarat "nebun" dupa motorele sta mai mult cu masina in garaj decat o plimba....
chirish is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -