23-06-10, 20:43
|
#586
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Quote:
Originally Posted by Esperache
Daca am noroc, e posibil sa fac o proba cu un soft Vmax (Evo 500) sa vad daca am aceleasi probleme care le-am depistat cu EDS Phase 3,5.
|
Tu te auzi ce spui?Daca masina ta nu merge cu un soft de 300+ cai cum crezi ca ar putea merge bine cu un soft de 500cp...
Serios,cred ca pana si cel mai neavizat stie ca tuningul la motor se ia de jos in sus si nu invers.
Daca tot vrei sa stii daca softul este de vina pot sa-ti ofer de proba un calculator cu soft care a scos 280cp si masina mergea foarte OK cu o presiune de 1BAR constant.
Bafta.
__________________
|
|
|
24-06-10, 09:28
|
#587
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Deh, ce sa fac si eu : asa-mi place mie sa fiu - mai mediocru din punctul asta de vedere, si oricum pe langa somitatile ce frecventeaza acest forum, chiar sunt un neavizat, dar in fine ... eu n-am spus ca nu scoate 300 CP si vreau sa vad daca scoate 500 CP (motorul, in stadiul actual [turbina, axe, intercooler, etc.] nu e capabil de asa ceva), sau ca as vrea sa vad daca merge mai tare, mai bomba, mai racheta, mai mortzii ei cum ! ; pur si simplu banuiesc ca in soft-ul asta e ceva neinregula la calculul debitului de benzina raportat la debitul de aer si nr. de RPM, si vreau sa verific daca nu am si o problema independenta de soft legata de temperatura din admisie si LFR-ul de pe masina. Nici n-am mentionat ce probleme am la masina si tu deja ai avea o solutie . Daca as fi gasit la cineva variantele Vmax Evo 310 sau Evo 360 sau chiar alt soft EDS de la Phase 3 in sus, cu siguranta le-as fi incercat pe alea. Eu stiu ca te crezi un guru tehnic si ca nu te poti abtine sa-ti etalezi calitatile de inginer cu veleitati cosmice, dar prefer sa iau in calcul sfaturile altor persoane, care au ceva in plus fata de tine : BUNUL SIMT SI UN MINIM DE MODESTIE pe care le are orice persoana normala !!!
P.S.: daca vrei, si te intereseaza, iti pot recomanda la randul meu, ceva foarte util : Codul bunelor maniere !
Last edited by Esperache; 24-06-10 at 09:38.
|
|
|
24-06-10, 09:51
|
#588
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
In cazul asta iti urez mult succes in rezolvarea problemelor cu masina cu ajutorul Codului bunelor maniere...
|
|
|
26-06-10, 13:20
|
#589
|
Stage 4
Join Date: May 2010
Posts: 257
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Urmaresc de ceva timp topicul....Stiu ca nu sunt primul care ti'o spune..dar FELICITARI
LET'ul e un motor la care viseaza oricine...dar nu multi se baga la asa ceva...si...chiar e de apreciat
Stiu ca din cauza varstei...de multe ori nu sunt luat in seama...dar.. ...chiar ma pasioneaza...si cand mai treci prin constanta ...mi'ar face placere sa vad masina live...
Numai bine si felicitari inca o data !!!
|
|
|
29-06-10, 14:06
|
#590
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Multumesc.
|
|
|
30-06-10, 00:57
|
#591
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Nu inteleg de ce ai dat o poala de bani pe EDS si nu ai mers direct pe un standalone, tinand cont ca tot acolo o sa ajungi intr-un final, asta daca ai noroc si nu omori motorul cu tot felul de "cipuri" care mai de care mai potente ....
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
30-06-10, 01:31
|
#592
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Nu inteleg de ce ai dat o poala de bani pe EDS si nu ai mers direct pe un standalone, tinand cont ca tot acolo o sa ajungi intr-un final, asta daca ai noroc si nu omori motorul cu tot felul de "cipuri" care mai de care mai potente ....
|
Bravo Fordule,acelasi lucru i l-am spus si eu numai ca pe privat.Vorba aia din batrani cum ca "tot patitul este priceput" se aplica in orice domeniu.Eu unul dupa ce am dat 1000E pe standalone am stat si m-am gandit ca nu se merita nici macar asa riscul sa sparg miile de E bagate in motor pentru ca nimeni nu-mi dadea nici cea mai mica garantie ca motorul nu va crapa in timpul reglajelor.Si cum la noi vina se arunca de la softist,pe mecanic,de la mecanic pe furnizorul de piese iar de la furnizor pe tine ca nu te-a pus el sa cumperi piese de la el.....mai bine lipsa....
Concluzia este urmatoarea: Daca treaba iese buna,toata lumea este super profesionista,de la furnizor la softist....daca treaba merge prost,tu ca si client esti de vina pentru ca ai cumparat piesele care nu trebuiau,de unde nu trebuie,le-a montat cine nu trebuia si softul a fost facut de inapti.....adica un fel de 6/49.
Last edited by GTA; 30-06-10 at 01:35.
|
|
|
30-06-10, 10:13
|
#593
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Nu inteleg de ce ai dat o poala de bani pe EDS si nu ai mers direct pe un standalone, tinand cont ca tot acolo o sa ajungi intr-un final, asta daca ai noroc si nu omori motorul cu tot felul de "cipuri" care mai de care mai potente ....
|
Pt. ca asta mi-a fost bugetul pt. soft la vremea respectiva si am fost convins de masina lui UGA care folosea acelasi soft; ulterior, chiar pe alte motoare, am inceput sa vad limitele acestui soft, ce-i drept, "facut" prin posta.
Quote:
Originally Posted by GTA
Bravo Fordule,acelasi lucru i l-am spus si eu numai ca pe privat.Vorba aia din batrani cum ca "tot patitul este priceput" se aplica in orice domeniu.Eu unul dupa ce am dat 1000E pe standalone am stat si m-am gandit ca nu se merita nici macar asa riscul sa sparg miile de E bagate in motor pentru ca nimeni nu-mi dadea nici cea mai mica garantie ca motorul nu va crapa in timpul reglajelor.Si cum la noi vina se arunca de la softist,pe mecanic,de la mecanic pe furnizorul de piese iar de la furnizor pe tine ca nu te-a pus el sa cumperi piese de la el.....mai bine lipsa....
Concluzia este urmatoarea: Daca treaba iese buna,toata lumea este super profesionista,de la furnizor la softist....daca treaba merge prost,tu ca si client esti de vina pentru ca ai cumparat piesele care nu trebuiau,de unde nu trebuie,le-a montat cine nu trebuia si softul a fost facut de inapti.....adica un fel de 6/49.
|
Intr-adevar, la noi nu ai garantie din partea nimanui pe acest traseu (furnizor - mecanic - softist), sau mai bine zis, nu-si asuma nimeni responsabilitatea pt. eventualele erori (de multe ori fatale).
In prezent, concluzia mea e ca si cu ECU optimizat si cu standalone, voi incerca sa fac soft-ul afara, pe dyno-ul softistului. Aici ii dau dreptate lui Edy : mi-e cam nu stiu cum sa ma risc cu toata investitia care s-a facut in motor ...
|
|
|
31-07-10, 17:28
|
#594
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Ai mai facut ceva cu partea electronica,ti-ai rezolvat problemele cu softul?Sa inteleg ca nu esti multumit de cei de la EDS de ce soft ti-au facut?
|
|
|
05-08-10, 23:21
|
#595
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 615
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Esperache nimic nou ? nu ai facut niciun filmulet nimic...ceva victime ? hai ca toata craiova stie de proiectu tau de la mine din gura.. )
|
|
|
05-08-10, 23:53
|
#596
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Quote:
Originally Posted by salfkm
Ai mai facut ceva cu partea electronica,ti-ai rezolvat problemele cu softul?Sa inteleg ca nu esti multumit de cei de la EDS de ce soft ti-au facut?
|
Nu stiu ce sa zic: e un pic cam ciudat ... cand e rece, masina e "bomba" cum se incinge "face figuri" din mai multe puncte de vedere; totusi ... nu sunt sigur daca soft-ul e 100% vinovat de tot ce se intampla.
Quote:
Originally Posted by ss_seby
Esperache nimic nou ? nu ai facut niciun filmulet nimic...ceva victime ? hai ca toata craiova stie de proiectu tau de la mine din gura.. )
|
Pai pana in seara asta, masina a fost pe butuci; motivele ... mai multe .... s-a efectuat primul schimb de ulei si filtre, s-a inlocuit baia de ulei (sa vedem daca e si cu folos), si ... datorita ultimei escapade de pe A2, am reusit sa mut serpii de la locul lor, sa topesc toate garniturile de la turbo, downpipe, etc. dar mai ales sa dau peste cap kilometrajul stock.
In seara asta am reusit s-o termin, am facut si prima proba ... rezultatul ... 80% multumitor ...
|
|
|
06-08-10, 09:19
|
#597
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Am inteles,cand e incins motorul face figuri in sensul ca da rateuri sau intrerupe in sarcina cand e boost-ul mai mare?
|
|
|
06-08-10, 11:53
|
#598
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Ambele ...
|
|
|
06-08-10, 17:34
|
#599
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Aha,vezi ca la fel am patit si eu si era devina releul care comanda pompa de benzina si injectoarele,cel care e montat langa ECU,si eu cu ajutorul lui Edi(GTA) am rezolvat problema,el mi-a spus de faza asta si aia a si fost.Nu iti da ceva erori,ti se aprinde check engine-ul?
|
|
|
07-08-10, 08:54
|
#600
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
Ba da, se aprinde si check-engine-ul ... merci de pont ... o sa verific.
|
|
|
|
|