Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 03-01-12, 20:14   #2116
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Nu m-a luat iarna pe nepregatite. Motorul a vazut numai antigel de cand este la mine, insa nu am avut cum sa imi dau seama ca acele dopuri sunt corodate cand am avut motorul jos. Se vedea ca a avut unul din ele o prelingere de cand am cumparat motorul, dar nu se vedea gaura in el sau fisura ceva, si dupa ce l-am pornit a inceput sa curga. Solutia a fost Poxilina, insa nu a tinut prea bine si ca sa fie treaba treaba peste o saptamana a pocnit si un al doilea dop. Oricum abea am gasit aceste dopuri, noroc cu colegii de pe forum.reno ca m-au ajutat cu codul de original al lor.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 20:03   #2117
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

O zii plina de munca si incheiata ca dreaq...bunatate de Spal s-a dus pe copca! Am montat toate cele la loc ce demontasem ieri pt. inlocuirea dopurilor blocului motor, am luat radiatorul de la reparat (a avut un singur por in locul in care sudasem o ureche pt. electroventilator), l-am montat, pus antigel, lasat sa se incinga, iar cand a deschis electroventilatorul au atins paletii in "ceva" un moment si s-a potolit. Am lasat sa mai pornesca inca odata, insa acum nu a mai fost cu noroc, imediat cum a pornit, trosc si gata. I-am scos repede alimentarea sa nu stea in scurt, am oprit motorul, electroventilatorul era muci.Antigel am vazut ca nu curgea insa am desfacut una din prinderi sa vad ce pagube a produs radiatorului. S-a dovedit a fii de vina lipitura facuta radiatorului, in ea au atuns paletii, probabil datorita dilatarii ca il probasem la rece si nu daduse nici un semn. Sa ii dau foc si alta nu...insa e iarna si merge si fara electroventilator momentan... Sper sa gasesc un altul la fel de ingust sa imi incapa intre motor si radiator. Cel mai scarba imi e ca trebuie demonatat radiatorul si asta implica sa dau drumu la antigel.
Printre cele de mai sus am schimbat si bieletele antirului ca erau pilaf (tot demontasem bara stabilizatoare) si am mai umblat putin si la timonerie, dandu-i un aer de short-shifter.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie0125.jpg
Views:	193
Size:	781.1 KB
ID:	2282119   Click image for larger version

Name:	Fotografie0126.jpg
Views:	197
Size:	485.3 KB
ID:	2282120  

Last edited by bolidu'; 04-01-12 at 20:08.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 20:16   #2118
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
Cel mai scarba imi e ca trebuie demonatat radiatorul si asta implica sa dau drumu la antigel.
Furtun in gaura de la busonul de umplere al radiatorului, sticla, principiul vaselor comunicante, samd. Nu se contamineaza absolut nimic. Dup-aia torni la loc ce ai scos.

Apoi, exista elv-uri, suficient de plate incat sa-ncapa intre radiator si masca, FARA taierea caroseriei! Stiu pe cineva care are asa ceva.
De fapt, in cazul tau, plat sa fie, la asta se rezuma tot.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 21:21   #2119
BN-02_TZY

Stage 5
 
BN-02_TZY's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
Default Re: AG 88 PVA

cupla de clima de ww audi este ff ingusta si are si turatii eu asa am si este super ok
BN-02_TZY is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 21:37   #2120
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: AG 88 PVA

Lasa ma se intampla si la case mai mari... mai nasol ca trebuie sa scoti din buzunar pt piesele stricate....

Ai lungit tija care selecteaza fata-spate? Poate la primavara fac si eu operatiunea...
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 08:20   #2121
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Da,am lungit acea tija.insa la tine nu vad de ce ai mai face asta,deja e scurta la tine.
Muttley radiatorul meu nu are dop de umplere,insa ms de pont.voi scoate furtunul de sus si scot pe acolo antigelul.
Stefane mi-a promis cineva unul de Hyundai.azi sper sa ajung sa il probez sa vad daca intra.

Last edited by bolidu'; 05-01-12 at 08:25.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 22:33   #2122
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Pana la urma am dat astazi radiatorul jos, am demontat electroventilatorul (rezultatul 3 paleti rupti) si am plecat la dezmembrari dupa un altul, cel de Hyundai dovedindu-se un pic cam mare. Asa ca am gasit unul de Opel Corsa care are fix 6 cm cat avea si Spal-ul....I-am facut suportii, sus cu el, antigel,cheie , aerisire si totul e BRICI!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie0132.jpg
Views:	191
Size:	574.7 KB
ID:	2283489   Click image for larger version

Name:	Fotografie0129.jpg
Views:	123
Size:	522.6 KB
ID:	2283490  
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 08:56   #2123
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
Pana la urma am dat astazi radiatorul jos, am demontat electroventilatorul (rezultatul 3 paleti rupti) si am plecat la dezmembrari dupa un altul, cel de Hyundai dovedindu-se un pic cam mare. Asa ca am gasit unul de Opel Corsa care are fix 6 cm cat avea si Spal-ul....I-am facut suportii, sus cu el, antigel,cheie , aerisire si totul e BRICI!
Bine ca ai rezolvat domnule inginer

Bafta cu masinuta
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 20:00   #2124
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Astazi am demarat si operatiunea "Mitraliera". Am luat din cele doua mitraliere (de berlina normala si de injectie) ce am avut nevoie, am pregatit piesele pt. sudat, insa voi face asta cu ele montate pe masina pt. a modifica putin si pozitia volanului. Am demontat vechea mitraliera de pe masina, iar maine as vrea sa finalizez lucrarea. Cu ocazia asta poate scot si ceasurie ca sa inlocuiesc turometrul de berlina cu unul de 18 Turbo, ca sa vad si eu turele care le face nebuna.
Pun si un filmulet, ca nu am mai pus de cand este sus decat cu prima pornire: https://www.youtube.com/watch?v=W3Lte...1q8fbQ27LZKQg9
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie0133.jpg
Views:	121
Size:	575.8 KB
ID:	2288240   Click image for larger version

Name:	Fotografie0134.jpg
Views:	93
Size:	439.8 KB
ID:	2288241   Click image for larger version

Name:	Fotografie0135.jpg
Views:	113
Size:	486.9 KB
ID:	2288242  

bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 20:09   #2125
bodyn

Stage 5
 
bodyn's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 5,213
Member of:
[Opel]
Default Re: AG 88 PVA

Imi creste inima cand vad cata pasiune pui pentru masina asta,toata stima frate! super!
bodyn is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 20:42   #2126
DaII

Stage 4
 
DaII's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 263
Default Re: AG 88 PVA

ce motor aveai cand te-ai dat cu YLI?(l-ai facut?)
DaII is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 20:52   #2127
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by DaII View Post
ce motor aveai cand te-ai dat cu YLI?(l-ai facut?)
1,8 8 valve dar sa zvonit ca YLI avea o mica problema la masina, oricum si 1,8 ala era turbat rau... am dat si eu o tura cu el

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
insa voi face asta cu ele montate pe masina pt. a modifica putin si pozitia volanului.
Il indrepti si il lasi mai in jos? Cum e la mine? Sa vad cum mai intri tu si 3 metri ai tai in masina
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 21:33   #2128
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by bodyn View Post
Imi creste inima cand vad cata pasiune pui pentru masina asta,toata stima frate! super!
Multumesc omule!
Quote:
Originally Posted by DaII View Post
ce motor aveai cand te-ai dat cu YLI?(l-ai facut?)
Aveam un F3P, 1,8 8v care tragea foarte bine!
Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
1,8 8 valve dar sa zvonit ca YLI avea o mica problema la masina, oricum si 1,8 ala era turbat rau... am dat si eu o tura cu el



Il indrepti si il lasi mai in jos? Cum e la mine? Sa vad cum mai intri tu si 3 metri ai tai in masina
As vrea sa il las o idee mai jos. Nu foarte mult ca vorba ta, trebuie sa mai si pot intra in masina. Si oricum nu puteam suda la fix cele doua piese decat cu ele monatate pe masina ca sa la stiu pozita una fata de cealalta. Oricum decat le aftuiesc pe masina, apoi dau mitraliera jos si ii trag cordoane calumea si o si intaresc pe ici pe colea.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 22:29   #2129
tm29rzv

Stage 1
 
tm29rzv's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 18
Default Re: AG 88 PVA

nu te supara ca te intreb dar de pe ce masina ai luat motorul ca nu ma pre pricep la motoare.
si bravo cu masina tineo tot asa
tm29rzv is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 01:59   #2130
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by tm29rzv View Post
nu te supara ca te intreb dar de pe ce masina ai luat motorul ca nu ma pre pricep la motoare.
si bravo cu masina tineo tot asa
renault 19 16 valve sau renault clio 1 16 valve
B XX ADI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -