Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 27-08-11, 16:51   #1966
BR-02-UUT

Stage 5
 
BR-02-UUT's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 656
Member of:
[DACIA]
[VW]
Default Re: AG 88 PVA

din cate stiu eu dublu corp nu e numai la carburatie e si la injectie
si daca vrei sa mergi mai la consum mergi cu prima camera vrei viteza se deschide si a doua deia e facut 2 camere daca gresesc sa ma corecteze cineva
BR-02-UUT is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 19:39   #1967
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Probabil sa fie principiul de la carburatorul dublucorp. Nu garantez...insa pe viitor voi modifica chestia asta!
Motorul este gata si astazi a sosit si cutia de viteze. Pana la sfarsitul saptamanii viitoare vreau sa il vad baraind.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie1322.jpg
Views:	201
Size:	591.7 KB
ID:	2132689   Click image for larger version

Name:	Fotografie1324.jpg
Views:	230
Size:	534.9 KB
ID:	2132690   Click image for larger version

Name:	Fotografie1325.jpg
Views:	214
Size:	457.1 KB
ID:	2132691  

bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 22:26   #1968
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
Probabil sa fie principiul de la carburatorul dublucorp. Nu garantez...insa pe viitor voi modifica chestia asta!
Motorul este gata si astazi a sosit si cutia de viteze. Pana la sfarsitul saptamanii viitoare vreau sa il vad baraind.
Ce-ti mai place in vacanta hai inapoi in Bucuresti sa termini si masterul

Adoua clapeta este supliment de aer si lucreaza pe principiul carburatorului dublu corp de curiozitate trage acceleratia si o sa vezi ca se deschide banu mare si dupa jumatea turei se va deschide si clapeta mica e ceva normal...
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 22:53   #1969
1300

Stage 5
 
1300's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 448
Default Re: AG 88 PVA

Domnul Alex sa-mi dai si mie detalii cu privire la solutiile cu care ai degresat/spalat motorul asa de bine.
1300 is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 22:56   #1970
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
Ce-ti mai place in vacanta hai inapoi in Bucuresti sa termini si masterul

Adoua clapeta este supliment de aer si lucreaza pe principiul carburatorului dublu corp de curiozitate trage acceleratia si o sa vezi ca se deschide banu mare si dupa jumatea turei se va deschide si clapeta mica e ceva normal...
E fix pe dos desteptule...
Quote:
Originally Posted by 1300 View Post
Domnul Alex sa-mi dai si mie detalii cu privire la solutiile cu care ai degresat/spalat motorul asa de bine.
Motorina pentru spalat si benzina pentru degresat. Plus carpe de bumbac si perii de sarma si un compresor cu pistol de spalat si unul de suflat.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 23:10   #1971
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: AG 88 PVA

desteapta treaba pe ture joase motoru foloseste clapeta mica iar cand acelerezi brusc sau mai mult se deschid ambele (adica si cea mare )
daca am inteles corect
mersi de explicatie baieti
__________________

Sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie!
RENAULT 5 N/A
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5789670

Last edited by 911lau; 27-08-11 at 23:16.
911lau is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 23:57   #1972
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: AG 88 PVA

Pe ture mici sau mers civilizat merge pe clapeta mare, cand apasa mai mult acceleratia se deschide si clapeta mica si motoru trage mai mult aer
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 28-08-11, 13:13   #1973
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by 1300 View Post
Domnul Alex sa-mi dai si mie detalii cu privire la solutiile cu care ai degresat/spalat motorul asa de bine.
Am uitat sa mentionez si o pensula cu peri scurti si tari si o perie de sarma rotativa pentru bormasina pentru curatarea camerei de ardere si a traseelor de admisie si evacuare si a galeriei de admisie deoarece avea multa depunere pe interior.

Quote:
Originally Posted by 911lau View Post
desteapta treaba pe ture joase motoru foloseste clapeta mica iar cand acelerezi brusc sau mai mult se deschid ambele (adica si cea mare )
daca am inteles corect
mersi de explicatie baieti
Ai inteles perfect, nu ca desteptul de YGS.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 28-08-11, 23:08   #1974
LUCI BV 89 WRC

Stage 5
 
LUCI BV 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of:
[VW]
[DACIA]
[DAEWOO]
[RENAULT]
[Old School Cars]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

salut bolidule,la cureaua de acceosorii ce dimensiune ai folosit ?ai o poza cumva cu ea montata ? si ca evacuare ce faci pe unde pleci cu ea ?ms mult !!!
LUCI BV 89 WRC is offline   Reply With Quote
Old 28-08-11, 23:14   #1975
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Salut Lucy. Pentru cureau alternatorului am luat prima oara pe cea mai scurta care a dat-o catalogul fiind una de 875, care insa s-a dovedit lunga, eu avand suportul de 1,7. Asa ca am masurat lungimea si maine imi soseste una de 820. Iar evacuarea stii ca vroiam sa ii fac traseul ca la dacie, dar analizand si studiind mai bine problema cred ca o voi face ca si predecesorii nostrii cu f7p-uri pe Dacie, adica in spate pe langa caseta de directie in jos. Voi mai analiza treaba asta cand voi vedea motorul sus si sa vad posibilitatile.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 22:06   #1976
LUCI BV 89 WRC

Stage 5
 
LUCI BV 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of:
[VW]
[DACIA]
[DAEWOO]
[RENAULT]
[Old School Cars]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
Salut Lucy. Pentru cureau alternatorului am luat prima oara pe cea mai scurta care a dat-o catalogul fiind una de 875, care insa s-a dovedit lunga, eu avand suportul de 1,7. Asa ca am masurat lungimea si maine imi soseste una de 820. Iar evacuarea stii ca vroiam sa ii fac traseul ca la dacie, dar analizand si studiind mai bine problema cred ca o voi face ca si predecesorii nostrii cu f7p-uri pe Dacie, adica in spate pe langa caseta de directie in jos. Voi mai analiza treaba asta cand voi vedea motorul sus si sa vad posibilitatile.
im inteles Alex ideea e ca si eu am luat tot o curea de 875 dar imi e prea lunga trebuie sa masor ca s-ar putea sa imi trebuiasca mai scurta de 820!ca si evacuare batranul care imi va face galeria de evacuare a zis ca va incerca sa treaca cu ea pe langa lonjeron desi nu cred ca va fi posibil dupa calculele mele,daca voi face la fel ca ceilalti colegi ai nostri cu f7p va trebui sa pun bateria in portbagaj si nu vreau

multa bafta si spor la legat fire ca eu inca nu m-am apucat
__________________
Membru DACIA RALLY TEAM MotorSport
LUCI BV 89 WRC is offline   Reply With Quote
Old 03-09-11, 23:27   #1977
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Mi-am facut ceva timp astazi si pentru cutia de viteze, insa nu am reusit sa o termin. Am spalat-o,am schimbat priza si am asamblat-o, in afara de capacul din spate. Ramane sa o inchei pe saptamana viitoare...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie1470.jpg
Views:	253
Size:	520.1 KB
ID:	2139728   Click image for larger version

Name:	Fotografie1471.jpg
Views:	124
Size:	317.2 KB
ID:	2139729   Click image for larger version

Name:	Fotografie1472.jpg
Views:	121
Size:	320.6 KB
ID:	2139730  

bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 03-09-11, 23:34   #1978
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: AG 88 PVA

Cam slabe lucrarile in atelierul Arges la sectiunea Dacia, dar la VW am vazut ca sau facut progrese majore
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 04-09-11, 21:30   #1979
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: AG 88 PVA

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
Cam slabe lucrarile in atelierul Arges la sectiunea Dacia, dar la VW am vazut ca sau facut progrese majore
adevarat noi am facut progrese mari azi =))


ma da tu cate cutii ai )
Old_boy is offline   Reply With Quote
Old 04-09-11, 22:52   #1980
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: AG 88 PVA

Doua...una cu carter de dacie si una cu carter de papuc.
bolidu' is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -