27-08-11, 16:51
|
#1966
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 656
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: AG 88 PVA
din cate stiu eu dublu corp nu e numai la carburatie e si la injectie
si daca vrei sa mergi mai la consum mergi cu prima camera vrei viteza se deschide si a doua deia e facut 2 camere daca gresesc sa ma corecteze cineva
|
|
|
27-08-11, 19:39
|
#1967
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Probabil sa fie principiul de la carburatorul dublucorp. Nu garantez...insa pe viitor voi modifica chestia asta!
Motorul este gata si astazi a sosit si cutia de viteze. Pana la sfarsitul saptamanii viitoare vreau sa il vad baraind.
|
|
|
27-08-11, 22:26
|
#1968
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Probabil sa fie principiul de la carburatorul dublucorp. Nu garantez...insa pe viitor voi modifica chestia asta!
Motorul este gata si astazi a sosit si cutia de viteze. Pana la sfarsitul saptamanii viitoare vreau sa il vad baraind.
|
Ce-ti mai place in vacanta hai inapoi in Bucuresti sa termini si masterul
Adoua clapeta este supliment de aer si lucreaza pe principiul carburatorului dublu corp de curiozitate trage acceleratia si o sa vezi ca se deschide banu mare si dupa jumatea turei se va deschide si clapeta mica e ceva normal...
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
27-08-11, 22:53
|
#1969
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: AG 88 PVA
Domnul Alex sa-mi dai si mie detalii cu privire la solutiile cu care ai degresat/spalat motorul asa de bine.
|
|
|
27-08-11, 22:56
|
#1970
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Ce-ti mai place in vacanta hai inapoi in Bucuresti sa termini si masterul
Adoua clapeta este supliment de aer si lucreaza pe principiul carburatorului dublu corp de curiozitate trage acceleratia si o sa vezi ca se deschide banu mare si dupa jumatea turei se va deschide si clapeta mica e ceva normal...
|
E fix pe dos desteptule...
Quote:
Originally Posted by 1300
Domnul Alex sa-mi dai si mie detalii cu privire la solutiile cu care ai degresat/spalat motorul asa de bine.
|
Motorina pentru spalat si benzina pentru degresat. Plus carpe de bumbac si perii de sarma si un compresor cu pistol de spalat si unul de suflat.
|
|
|
27-08-11, 23:10
|
#1971
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
desteapta treaba pe ture joase motoru foloseste clapeta mica iar cand acelerezi brusc sau mai mult se deschid ambele (adica si cea mare )
daca am inteles corect
mersi de explicatie baieti
Last edited by 911lau; 27-08-11 at 23:16.
|
|
|
27-08-11, 23:57
|
#1972
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: AG 88 PVA
Pe ture mici sau mers civilizat merge pe clapeta mare, cand apasa mai mult acceleratia se deschide si clapeta mica si motoru trage mai mult aer
|
|
|
28-08-11, 13:13
|
#1973
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by 1300
Domnul Alex sa-mi dai si mie detalii cu privire la solutiile cu care ai degresat/spalat motorul asa de bine.
|
Am uitat sa mentionez si o pensula cu peri scurti si tari si o perie de sarma rotativa pentru bormasina pentru curatarea camerei de ardere si a traseelor de admisie si evacuare si a galeriei de admisie deoarece avea multa depunere pe interior.
Quote:
Originally Posted by 911lau
desteapta treaba pe ture joase motoru foloseste clapeta mica iar cand acelerezi brusc sau mai mult se deschid ambele (adica si cea mare )
daca am inteles corect
mersi de explicatie baieti
|
Ai inteles perfect, nu ca desteptul de YGS.
|
|
|
28-08-11, 23:08
|
#1974
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of: [VW] [DACIA] [DAEWOO] [RENAULT] [Old School Cars] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
salut bolidule,la cureaua de acceosorii ce dimensiune ai folosit ?ai o poza cumva cu ea montata ? si ca evacuare ce faci pe unde pleci cu ea ?ms mult !!!
|
|
|
28-08-11, 23:14
|
#1975
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Salut Lucy. Pentru cureau alternatorului am luat prima oara pe cea mai scurta care a dat-o catalogul fiind una de 875, care insa s-a dovedit lunga, eu avand suportul de 1,7. Asa ca am masurat lungimea si maine imi soseste una de 820. Iar evacuarea stii ca vroiam sa ii fac traseul ca la dacie, dar analizand si studiind mai bine problema cred ca o voi face ca si predecesorii nostrii cu f7p-uri pe Dacie, adica in spate pe langa caseta de directie in jos. Voi mai analiza treaba asta cand voi vedea motorul sus si sa vad posibilitatile.
|
|
|
29-08-11, 22:06
|
#1976
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of: [VW] [DACIA] [DAEWOO] [RENAULT] [Old School Cars] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Salut Lucy. Pentru cureau alternatorului am luat prima oara pe cea mai scurta care a dat-o catalogul fiind una de 875, care insa s-a dovedit lunga, eu avand suportul de 1,7. Asa ca am masurat lungimea si maine imi soseste una de 820. Iar evacuarea stii ca vroiam sa ii fac traseul ca la dacie, dar analizand si studiind mai bine problema cred ca o voi face ca si predecesorii nostrii cu f7p-uri pe Dacie, adica in spate pe langa caseta de directie in jos. Voi mai analiza treaba asta cand voi vedea motorul sus si sa vad posibilitatile.
|
im inteles Alex ideea e ca si eu am luat tot o curea de 875 dar imi e prea lunga trebuie sa masor ca s-ar putea sa imi trebuiasca mai scurta de 820!ca si evacuare batranul care imi va face galeria de evacuare a zis ca va incerca sa treaca cu ea pe langa lonjeron desi nu cred ca va fi posibil dupa calculele mele,daca voi face la fel ca ceilalti colegi ai nostri cu f7p va trebui sa pun bateria in portbagaj si nu vreau
multa bafta si spor la legat fire ca eu inca nu m-am apucat
__________________
Membru DACIA RALLY TEAM MotorSport
|
|
|
03-09-11, 23:27
|
#1977
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Mi-am facut ceva timp astazi si pentru cutia de viteze, insa nu am reusit sa o termin. Am spalat-o,am schimbat priza si am asamblat-o, in afara de capacul din spate. Ramane sa o inchei pe saptamana viitoare...
|
|
|
03-09-11, 23:34
|
#1978
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: AG 88 PVA
Cam slabe lucrarile in atelierul Arges la sectiunea Dacia, dar la VW am vazut ca sau facut progrese majore
|
|
|
04-09-11, 21:30
|
#1979
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Cam slabe lucrarile in atelierul Arges la sectiunea Dacia, dar la VW am vazut ca sau facut progrese majore
|
adevarat noi am facut progrese mari azi =))
ma da tu cate cutii ai )
|
|
|
04-09-11, 22:52
|
#1980
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Doua...una cu carter de dacie si una cu carter de papuc.
|
|
|
|
|