05-09-11, 00:37
|
#1981
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 656
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: AG 88 PVA
ia zi bolidule cate planetare vei schimba cu motoru asta sau cuti
|
|
|
05-09-11, 00:58
|
#1982
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: AG 88 PVA
cutii a pregatit deja 2 nu vezi desi nu cred ca e cazu astea de reno sunt destul de rezistente
|
|
|
05-09-11, 01:28
|
#1983
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: AG 88 PVA
nu se pune problema de cutii sau planetare....ci cat de des va ajunge pe la benzinarie
|
|
|
05-09-11, 01:55
|
#1984
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,166
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by B XX ADI
nu se pune problema de cutii sau planetare....ci cat de des va ajunge pe la benzinarie
|
da ................dar are si performanta
|
|
|
05-09-11, 10:13
|
#1985
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 537
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: AG 88 PVA
nu stiu de ce va tot vaitati de consumul F7P-ului cand saracu consuma 7 litri /100 Km la mers 120km/h constant in afara, iar in oras mai mult de 10 l/100km nu a luat niciodata ,dupa 130km/h se deschide treapta a doua la admisie si da atunci consuma dar nu exagerat cum tot spun unii.
Iar la capitolul distrus cutii si rupt planetare stati linistiti ca nu se intampla.SINGURA problema care trebuie sa si-o puna alex e cum sa intareasca partea din fata pentru ca motorul asta e brutal.
nu vorbesc din auzite de la unii
__________________
Dacia 1310 '84 with F7P 704
VW Passat B6 '07 with 2.0 TDI
|
|
|
05-09-11, 12:42
|
#1986
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by DannY_SmekeruL
nu stiu de ce va tot vaitati de consumul F7P-ului cand saracu consuma 7 litri /100 Km la mers 120km/h constant in afara, iar in oras mai mult de 10 l/100km nu a luat niciodata ,dupa 130km/h se deschide treapta a doua la admisie si da atunci consuma dar nu exagerat cum tot spun unii.
Iar la capitolul distrus cutii si rupt planetare stati linistiti ca nu se intampla.SINGURA problema care trebuie sa si-o puna alex e cum sa intareasca partea din fata pentru ca motorul asta e brutal.
nu vorbesc din auzite de la unii
|
7 nu iti consuma tie in veci..poate doar daca schimbi treptele la 1500 rpm, iar cu motorul asta nu prea ai cum sa mergi calm, te cam mananca talpa sa ii dai peste 3000 rpm...adica exact atunci cand se deschide cea de a doua clapeta si iti da si mai multa benzina din caluculator...ma rog..iti dai seama ca nu a pus motorul asta pe masina ca sa mearga la consum , succes in continuare!
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
05-09-11, 19:22
|
#1987
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Planetarele fiind de pe vremea masinii nu facaturi italiene de astazi, sper sa tina. Doar capetele sunt de Nova asa ca sper sa nu am probleme cu ele. Cutia nici atat nu imi fac probleme in privinta ei ca nu va rezista, doar sa nu urle a5a sau grupul. Cat despre consum am mai vorbit si cu alti posesori de astfel de motoare si la mers linistit ia undeva la 8. O sa vad eu cum va fii, asta dupa ce va fii sus si pornit. Abea astept prima cheie, la care voi avea mari emotii, sunt multe semne de intrebare si curiozitate in multe privinte. Am mai amanat urcarea lui sus deoarece am dat o mana de autor unui bun prieten si am avut si nevoie de masina in rezolvarea unor probleme de familie, fiind masina de zii cu zii nu am putut sta de ea si nici fara ea.
|
|
|
08-09-11, 01:32
|
#1988
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,113
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
la multi ani bolidele , traiasca masina si tu pe langa ea
|
|
|
08-09-11, 22:35
|
#1989
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: AG 88 PVA
La multi ani bai Gogaie!!!! Sa nu dai si tu un raspuns pe aici, probabil la ora asta esti "vesel" de bautura
|
|
|
08-09-11, 22:38
|
#1990
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,166
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: AG 88 PVA
La multi ani si de la mine
|
|
|
09-09-11, 14:11
|
#1991
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Cam tarziu, dar "La multi ani si de la mine". Debea astept sa mai vin pe la Argeas, doar sa vad masina ta. Bafta.
|
|
|
09-09-11, 22:29
|
#1992
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of: [VW] [DACIA] [DAEWOO] [RENAULT] [Old School Cars] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
LA MULTI ANI !!!
|
|
|
10-09-11, 21:36
|
#1993
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Multumesc colegi de urari!
Intre timp am reusit sa pun mana pe un rand de faruri bombate firma SATURNUS ca si cele de pe masina si inca un set WESEM si am adunat si materialele pentru evacuare. Sper ca in cel mai scurt timp sa ma apuc de transplant.
|
|
|
11-09-11, 09:25
|
#1994
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: AG 88 PVA
Salut domnu', poti da niste detalii cu privire la evacuare ?Folosesti de turbo sau o faci de la zero pana sub caseta de directie ?
|
|
|
11-09-11, 16:06
|
#1995
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Evacuare va fi facuta din teava(tevi) de 55mm diametru si cu doua tobe de toyota. Vreau sa iasa mai silentioasa fata de ce am avut pe celalalt motor. Ma gandesc chiar la un catalizator daca o sa baraie prea tare. Galeria de evacuare vreau sa o fac 4-1, dar sa vad cum imi va permite locul. Ori merg pe traseul ca de fabrica al daciei ori merg paralel cu motorul si cobor pe langa caseta. Nu este exclusa varianta de a face un 4-2-1 ca sa pot sa ma strecor printre lonjeron si bloc ca sa urmez traseul ca cel de fabrica. O sa vad aceste lucruri dupa ce motorul va fi sus.
|
|
|
|
|