10-02-14, 21:53
|
#2716
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by Muttley
Vad pe wiki ca au ambele motoare aceeasi cursa. De unde diferenta de greutate? Alte diametre de fusuri?
|
contragreutatile mai mici.....e testata de mine......eu la ultima configuratie aveam arbore de f3n. Le-am cantarit la hala pe amandoua....diferenta enorma.....in orice caz....e vizibil si la ochi......contragreutatile nu sunt asa chunky. Imi era frica in prima faza de vibratii......nici o treaba.....merge fantastic de brutal...se tureaza incredibil......se simte. Doar ca fapt divers.....sunt unii care incearca usurarea arborelui...si chiar reusesc....4-500 de grame......dar nu am auzit nicaieri 3 kg. Deci....merita incercat. Din pacate nu am pastrat configuratia pt ca am trecut la 2l ...deci alt arbore....greu.
Cuzinetii i-am muit pt ca......pur si simplu....nu prea tine linia la stress major. Nu a tinut la arborele de 1.8 si incepea sa se inmoaie si la f3n.
Deci mare atentie la ulei.......racirea lui......si pompa....
__________________
Dacia Nova 2.0 16v Turbo on gt28rs....Rats on Cocaine...E34 Turbo....Porumbar turbo fara blocant Imi deschid bordel!!!
|
|
|
16-02-14, 22:05
|
#2717
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by Muttley
Atunci cauta o turbina mai mica, lag redus, cuplu pe o plaja de turatie mai mare... Aia din pozele tale-i imensa
|
Adevarat ce spui tu aici dar daca vreau mai mult de 0,5 ce fac, asa cu asta am de unde. Turbina este de pe o Sierra Cosworth 2L 160 Cp. ochiometric este de pe acolo.:P
Quote:
Originally Posted by mikafly
contragreutatile mai mici.....e testata de mine......eu la ultima configuratie aveam arbore de f3n. Le-am cantarit la hala pe amandoua....diferenta enorma.....in orice caz....e vizibil si la ochi......contragreutatile nu sunt asa chunky. Imi era frica in prima faza de vibratii......nici o treaba.....merge fantastic de brutal...se tureaza incredibil......se simte. Doar ca fapt divers.....sunt unii care incearca usurarea arborelui...si chiar reusesc....4-500 de grame......dar nu am auzit nicaieri 3 kg. Deci....merita incercat. Din pacate nu am pastrat configuratia pt ca am trecut la 2l ...deci alt arbore....greu.
Cuzinetii i-am muit pt ca......pur si simplu....nu prea tine linia la stress major. Nu a tinut la arborele de 1.8 si incepea sa se inmoaie si la f3n.
Deci mare atentie la ulei.......racirea lui......si pompa....
|
Multumesc de pont. Masina de zii cu zii e chiar cu f3n, daca ma enervez ii iau arborele... )
|
|
|
17-02-14, 13:43
|
#2718
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Adevarat ce spui tu aici dar daca vreau mai mult de 0,5 ce fac, asa cu asta am de unde. Turbina este de pe o Sierra Cosworth 2L 160 Cp. ochiometric este de pe acolo.:P
Multumesc de pont. Masina de zii cu zii e chiar cu f3n, daca ma enervez ii iau arborele... )
|
nu cred ca e nevoie sa hackuiesti o masina functtionala.....la dezmembrari sau remat gasesti cu max 150 ron...cu putin noroc
|
|
|
17-02-14, 20:01
|
#2719
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
sunt convins ca gasesc, ar fi o tampenie sa desfac masina de zi cu zi, la misto am zis. plus de asta este 1,7 si abea se tara , daca ii pun arbore mai greu cu 3 kg o sa fie mai puturoasa decat e. deci exclus.
|
|
|
02-03-14, 22:14
|
#2720
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
New wheels...
Trebuie umblat la garda la sol pe spate, la pasaje pe fata, frane fata mai mari ca acum incap, o bara stabilizatoare de 18 turbo pe spate... si cam atat sper sa le rezolv pana in mai.
|
|
|
02-03-14, 22:27
|
#2721
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
|
|
|
02-03-14, 22:38
|
#2722
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
da...asta e. si eu am avut o retinere cand le-am pus sus, dar ce mai era de facut. Probabil gri carbon era ce trebuie. alta data....acum asa raman.
|
|
|
02-03-14, 23:32
|
#2723
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Tot fan la asa ceva raman dar probabil sunt considerabil mai grele, asta e mai faci o incercare pe gri carbon.
|
|
|
03-03-14, 15:38
|
#2724
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: AG 88 PVA
Jantele-s frumoase, maşina pe măsură, dar culoarea lor...
|
|
|
18-03-14, 20:42
|
#2725
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
incet, incet se contureaza puzzle-ul.
|
|
|
18-03-14, 23:05
|
#2726
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: AG 88 PVA
ce frumoasa e :X abia astept sa-ti mai fac o vizita
Last edited by vandam; 18-03-14 at 23:09.
|
|
|
20-03-14, 22:15
|
#2727
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
te astept...numa sa nu vii cand sunt blana se treaba!
|
|
|
23-03-14, 18:17
|
#2728
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
usor, usor....
|
|
|
23-03-14, 19:20
|
#2729
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,640
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: AG 88 PVA
frumusel
|
|
|
23-03-14, 19:56
|
#2730
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: AG 88 PVA
bratul cu +4 ce rol are?
de frane.....n-am ce sa zic
|
|
|
|
|