02-02-14, 17:20
|
#2686
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: AG 88 PVA
il turbezi pe actualul motor sau...
|
|
|
02-02-14, 17:58
|
#2687
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Da, actualul.
|
|
|
02-02-14, 19:17
|
#2688
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 253
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Da, actualul.
|
Ce parere ai de un verde fosforescent pt jante? cred ca ar da bine pe masina Oricum bafta la modificari ai o masina foarte frumoasa..
|
|
|
02-02-14, 21:30
|
#2689
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Treci la stand-alone sau cea de r21t cum ziceai la un moment dat ?
|
|
|
03-02-14, 21:30
|
#2690
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Momentan merg pe electronica de 21T. Pe viitor mai vedem ce si cum va fii si poate trec la MSQ.
|
|
|
03-02-14, 21:37
|
#2691
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Momentan merg pe electronica de 21T. Pe viitor mai vedem ce si cum va fii si poate trec la MSQ.
|
Nu stiu detalii, da' tind sa cred ca 21T sigur nu avea 10:1. Il decomprimi p-al tau?
|
|
|
03-02-14, 21:49
|
#2692
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Are 8 la 1 parca r21 ...
|
|
|
04-02-14, 08:54
|
#2693
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
As fii vrut sa il decomprim insa nu am gasit solutia cea mai adecvata. O varianta ar fi sa frezez din capul pistoanelor, ceea ce nu mi se pare treaba buna, a doua este cu garnitura metalica, care din ce m-am interesat se monteza in locul garniturii de chiulasa si am inteles ca pt. asta ar trebui rectificate blocul si chiulasa cu o rugozitate foarte mica pt. A nu avea probleme la etansarea fier pe fier si ar mai fi varianta populara cu 2 garnituri de chiulasa care iara nu imi place. Cea mai buna varianta ar fi o garnitura metalica multistrat gen celor de diesel, insa nu stiu cinr face la comanda asa ceva.
|
|
|
04-02-14, 09:26
|
#2694
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: AG 88 PVA
Rm Sarat.
Sau pistoane dedicate, cel mai elegant.
|
|
|
04-02-14, 21:07
|
#2695
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Pana la pistoane dedicate le frigem pe astea, nu de alta dar de ce sa le schibam daca sunt bune.. )..?! teoretic, ca practic au fustele praf, la rece e simfonie la motor.
|
|
|
05-02-14, 11:27
|
#2696
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
...dar de ce sa le schibam daca sunt bune.. )..?!
|
Ca sa decomprimi motorul, iar electronica de 21T care stie 8:1 sa faca ce trebuie.
Dar cum nu ma pricep, ma opresc aici.
|
|
|
05-02-14, 11:40
|
#2697
|
Stage 4
Join Date: Oct 2012
Posts: 299
|
Re: AG 88 PVA
o idee pentru jante...
|
|
|
05-02-14, 13:45
|
#2698
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Sper sa tina macar cat a lu`mikifly ...pana la urma daca nu sunt fonduri ...il poti face si cu pistoane stock dar macar ..o garnitura mai grosa sa mai elimini din risc ...ai vazut ca fly zicea ca la low boost nu e mare fass ....el o urcase pe la un bar ...parca a refacut motorul odata de cand i-a pus turbo nu ?
|
|
|
05-02-14, 15:45
|
#2699
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: AG 88 PVA
Da' daca baiatul cu Nova are standalone, macar o mai poate acorda. Stimabilu' PVA o pune p-aia de 21, extinctoru' la indemana, isi face o cruce mare si-i da talpa.
|
|
|
05-02-14, 16:10
|
#2700
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Eu stiu ca avea de 21 turbo ...acum cateva lui a luat standalone si nu e montat .
|
|
|
|
|