10-11-11, 00:24
|
#2071
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by Sirius
dar, e 2.0 sau 1.8 motorul?
|
1.8, dar a gresit cristi...
|
|
|
10-11-11, 10:52
|
#2072
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: AG 88 PVA
este 1,8
|
|
|
10-11-11, 16:58
|
#2073
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
E 1.8, dar a scris acolo 150 de cai, ca sa para mai mult, cu toate ca nu are decat 137 ca debea i-a facut un RK.
|
|
|
10-11-11, 19:55
|
#2074
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by aditza579
E 1.8, dar a scris acolo 150 de cai, ca sa para mai mult, cu toate ca nu are decat 137 ca debea i-a facut un RK.
|
zicand 150 lumea l-ar putea confunda cu f7r care are este de 2000 cmc si are intradevar 150 cp...fata dede f7p care este de 1800 cmc si 135 cp . motoarele fiind identice la prima vedere
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
10-11-11, 20:11
|
#2075
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: AG 88 PVA
Exact, exact la asta ma gandeam si eu.
|
|
|
10-11-11, 20:30
|
#2076
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Cata vorbarie numai din cauza lui DVL-u...nimic nu stie, ca deobicei. Masina nu are 150 Cp si nici 800 kg asa cum spune el. Eu zic ca este mai grea ca o berlina normala si o sa demonstrez asta cu prima ocazie a unui cantar. Oricum trage super bine de cand am schimbat "consumabilele" si sunt foarrte multumit de asta.
|
|
|
10-11-11, 21:49
|
#2077
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Cata vorbarie numai din cauza lui DVL-u...nimic nu stie, ca deobicei.
|
Mi-am batut joc de topicul tau ai mai pus si tu acolo 2 3 pagini in istoria forumului nu trebuie sa fi suparat, mai multe posturi mai multe views
Lasa ma ca esti tu destept inginerule
Cand vi in Bucuresti? De o luna ma tot ameninti...
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
11-11-11, 18:28
|
#2078
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: AG 88 PVA
Am fost, dar fara masina.
Cu masina nu stiu cand o sa vin...este o sansa prin decembrie dar nu promit.
|
|
|
11-11-11, 22:42
|
#2079
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Am fost, dar fara masina.
Cu masina nu stiu cand o sa vin...este o sansa prin decembrie dar nu promit.
|
Bine ca vi cand e zapada macar vad si eu minunatia de sub capota
|
|
|
13-11-11, 19:52
|
#2080
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: AG 88 PVA
Mestere...dar pe la Bv cand vii?De un an tot promiti ca vii si numai vii
|
|
|
13-11-11, 21:09
|
#2081
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 573
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by alecsutz03
Mestere...dar pe la Bv cand vii?De un an tot promiti ca vii si numai vii
|
acum ati sarit toti pe el:P de ce nu il vizitati. Domnul inginer e cam ocupat dupa cum vedeti
|
|
|
13-11-11, 21:20
|
#2082
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: AG 88 PVA
Quote:
Originally Posted by brosko
acum ati sarit toti pe el:P de ce nu il vizitati. Domnul inginer e cam ocupat dupa cum vedeti
|
Tu sa taci...daca nu ma insel si tu ziceai ca vii...si mai e si velo....toti ati spus ca veniti....si tot ati venit ....tot u am trecut pe la voi.....
|
|
|
13-11-11, 23:35
|
#2083
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: AG 88 PVA
Salut, lumea vb mult...cate 1.8-2.0L 16v ati pus pa dyno ca sa afirmati ce putere au!!!???Ele de fabrica scot 130.1 respectiv 139 aproape de 140 cp stock si pa clio sau montate transversal nici vb montate longitudinal, multumesc.
Quote:
Originally Posted by B XX ADI
zicand 150 lumea l-ar putea confunda cu f7r care are este de 2000 cmc si are intradevar 150 cp...fata dede f7p care este de 1800 cmc si 135 cp . motoarele fiind identice la prima vedere
|
|
|
|
14-11-11, 01:27
|
#2084
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 573
|
Re: AG 88 PVA
[QUOTE=gabrielwrc;4712348] Salut, lumea vb mult...cate 1.8-2.0L 16v ati pus pa dyno ca sa afirmati ce putere au!!!???Ele de fabrica scot 130.1 respectiv 139 aproape de 140 cp stock si pa clio sau montate transversal nici vb montate longitudinal, multumesc.
puterea esta tot aceea mentionata de fabrica cel putin la motorul lui bolidu care a fost refacut cap coad stai linistit , raportul de trasmisie poate sa difere la fiecare in functie de cutia de viteze folosita(si luind in calcul pozitia longitudinala a motorului + cutia de veiteza) dar nu are nici o legatura puterea dezvoltata de motor cu punerea ei jos , in topicul asta iti garantez eu ca lucrurile nu se fac dupa ureche sunt multe chesti sutdiate si proiectate dar si "furate" de la batrani ca sa zic asa de cate bolidu caruia ii port un mare respect pt tot ce a facut si realizat pana acum.
ce spui tu acolo cu dyno e mai mult nfs decat realitate.
cu riscul de a ma repeta iti spun inca o data puterea si trasmisia e cu totul altceva daca vorbeai de cuplu si centru de greutete erai in carti
multumesc
Last edited by brosko; 14-11-11 at 01:39.
|
|
|
14-11-11, 12:01
|
#2085
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: AG 88 PVA
Salut, invata sa citesti si apoi sa si scri corect!,ok ce spuneam mai sus era un caz general, adica nu despre un f7p anume...puterea motorului este declarata mai mare de fabricant ptr publicitate, motoarele respective dezvolta puteri mai mici cu 10-12bhp in varianta stock, la volanta! Masina se misca cu puterea dezvoltata la roata de acolo si treaba cu pozitia motorului, frecare, tehnologie etc...mutumesc Chiar astept sa vi cu o fise dyno a motorului in varianta stock( =) sau mai mare decat cea declarata de fabricant!
|
|
|
|
|