17-07-14, 14:55
|
#316
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Planuiesc sa-si ia zborul bancheta
|
Eu zic ca mai bine o lasi acolo
|
|
|
19-07-14, 17:49
|
#317
|
Stage 4
Join Date: Jun 2013
Posts: 194
Member of: [VW]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Folie pe geamuri nu îi vei pune ?...sau o lasi asa deocamdata ?
|
|
|
22-07-14, 15:09
|
#318
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Nu ma dau in vant dupa folie neagra pe geamuri. Asta e un semn distinctiv, in zona mea echipajele de politie opresc majoritatea masinilor cu geamurile foliate
Week-endul asta am mai dat o tura in Brasov la Eurocar Meeting Summer Chill&Grill Foarte frumos, masini lucrate cu bun gust insa vremea de sambata a lasat de dorit. Mai venim si anul viitor si speram sa aparem cu cateva schimbari
Pun si cateva poze facute de profesionisti si cateva facute de mine
|
|
|
22-07-14, 15:12
|
#319
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Nu ma dau in vant dupa folie neagra pe geamuri. Asta e un semn distinctiv, in zona mea echipajele de politie opresc majoritatea masinilor cu geamurile foliate
Week-endul asta am mai dat o tura in Brasov la Eurocar Meeting Summer Chill&Grill Foarte frumos, masini lucrate cu bun gust insa vremea de sambata a lasat de dorit. Mai venim si anul viitor si speram sa aparem cu cateva schimbari
Pun si cateva poze facute de profesionisti si cateva facute de mine
|
Ce frumos ..
Ce bine arata acum DVL-ul.Nu am stiut ca a fost vopsit..
|
|
|
23-07-14, 11:00
|
#320
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Nu stiam de topicul asta, l-am citit pe tot.
Pasionat, dedicat, ma rog, treaba ta. Da' apreciez foarte mult felu-n care scrii si te exprimi.
Daca tu crezi ca-ti face folosinta, cadou. E nou.
|
|
|
23-07-14, 17:55
|
#321
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Multumesc pentru aprecieri, inseamna mult pentru mine atunci cand vin din partea putinilor oameni ca tine
Chiar mi-ar fi de folos carboratorul, daca spui ca-i nou inseamna ca n-o sa am batai de cap prea mari cu el Ti-am trimis un mesaj privat
|
|
|
23-07-14, 18:52
|
#322
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Nu zi hop pana nu sari. Am doar ce se vede-n poza, fara racorduri si alte minuni. Cat de bine functioneaza, cat de bine se preteaza 1.6-lui tau, aia vei afla singur, si ai toate sansele sa te chinuie. Dar te vad cu rezistenta mare la nervi si uzura, asa c-am incredere ca te descurci.
Il vei primi cam peste o luna.
Cu mare placere!
|
|
|
23-07-14, 19:34
|
#323
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Important e sa fie complet carburatorul, de restul ma ocup eu
|
|
|
25-07-14, 08:38
|
#324
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Se pare ca n-a trecut chiar asa neobservata pe la meeting batrana mea, am mai gasit inca doua poze care imi plac foarte mult
|
|
|
27-07-14, 01:43
|
#325
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Multumesc pentru aprecieri, inseamna mult pentru mine atunci cand vin din partea putinilor oameni ca tine
Chiar mi-ar fi de folos carboratorul, daca spui ca-i nou inseamna ca n-o sa am batai de cap prea mari cu el Ti-am trimis un mesaj privat
|
Foarte bun carburatorul, il recomand. L-am montat pe 1.6 acum 3 ani...si singura chestie pe care am facut-o a fost sa curat regulat sita de la tur, de jeg-ul din benzina. Daca motorul este bine pus la punct...o sa te ajute foarte mult. Încearcă sa il folosești cu un filtru de aer bun....pe care sa cureti regulat. Consumul o sa mai crească, dar nu o sa mai fi nevoit sa faci rugăciunea înainte de o depășire mai serioasa.
Spor.
|
|
|
31-07-14, 08:18
|
#326
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Multumesc mult pentru indrumari! Citisem cu ceva timp in urma pe topicul tau ca ti-ai pus carburator rusesc dar aveam impresia ca e modelul vechi. M-am mai uitat odata peste poze si singurele probleme ar fi filtrarea aerului si cablul de acceleratie. Pentru cablu am gasit solutia, capac de culbutori de pe daciile pe injectie, care il are un prieten
Pun si cateva poze de duminica-seara de la o foarte mica intalnire. Dacia rosie e prezentata si aici dar nu s-a mai postat de mult. Va asigur ca e superba
|
|
|
31-07-14, 10:04
|
#327
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Nu, este fix acelasi model. Din cate am citit pe net..se pare ca este de pe Lada Samara, pentru motorul de 1500 cc. Incearca sa faci rost de capacul original. Poti sa ii montezi un filtru de aer sport (cu ghilimele). Racordul dintre capac si filtru il poti face cu cot de plastic...poti sa cauti pe la magazinele cu materiale sanitare. Eu nu am gasi o solutie mai buna, in timpul pe care l-am avut la dispozitie. Pot sa zic ca in tot timpul asta nu am avut nici un fel de problema cu acest racord.
Cablul de acceleratie este improvizat din unul de bicicleta, iar ghidajul lui spre carburator poate fi facut cu ajutorul unei piese de aluminiu simple...care se ataseaza pe capacul de culbutori clasic. Nu stiu exact daca merge capacul de la injectie, trebuie sa ai o aliniere corecta.
Poti sa vezi pe topicul meu vechi exact cum am facut eu...poate te ajuta. Din momentul in care a fost instalat si pana acum...nu am avut probleme cu el.
|
|
|
31-07-14, 11:58
|
#328
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Am vazut pozele cu solutia gasita de tine la cablu dar mi se pare cam "arcuit" cablul. Capacul de injectie are busonul de ulei in partea opusa. Astfel imi permite montarea unui suport de cablu de acceleratie in genul celui de 1310 impreuna cu cablul de frana de bicicleta.. Filtrul de aer o sa incerc pe cat posibil sa-l pastrez pe cel de dacie... Filtrele sport "no name" nu-mi inspira deloc incredere. Un filtru sport de calitate costa ceva bani
|
|
|
31-07-14, 16:38
|
#329
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Am vazut pozele cu solutia gasita de tine la cablu dar mi se pare cam "arcuit" cablul. Capacul de injectie are busonul de ulei in partea opusa. Astfel imi permite montarea unui suport de cablu de acceleratie in genul celui de 1310 impreuna cu cablul de frana de bicicleta.. Filtrul de aer o sa incerc pe cat posibil sa-l pastrez pe cel de dacie... Filtrele sport "no name" nu-mi inspira deloc incredere. Un filtru sport de calitate costa ceva bani
|
Nu poti sa cumperi un filtru sport la 40 de lei din vitan. Iti recomand unul un pic mai bun, pe care sa-l cureti regulat si sa ii dai si cu solutia care vine la kit. Eu am un Pilot (l-am dat cu o solutie dintr-un kit K&N de la un prieten). As vrea totusi sa-l schimb in curand cu un filtru mai bun....care probabil o sa coste in jur de 200 lei...sau mai mult.
Nu as mai reveni la filtrul original. Ar fi bun si un scut termic.
|
|
|
04-08-14, 15:54
|
#330
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
O sa vad ce solutie gasesc cand primesc carbul.. Nu mai fac greseala sa ma grabesc sa-l pun
Astazi mi-am facut evacuarea asa cu imi doream de mult timp Sunt convins ca majoritatea vor fi impotriva, dar tot ce conteaza e ca mie imi place foarte mult
|
|
|
|
|