15-04-14, 11:12
|
#241
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Multumesc mult pentru poze Gabi! O mai scoatem odata pe vreme buna
Cateva poze facute de mine vineri-seara, pregatita de parada, curata si uscata
Si pentru ca la eveniment mi s-a atras putin atentia asupra jantelor, pe viitor, la astfel de evenimente va purta jantele originale cu capace, care au primit un strat proaspat de vopsea+lac
|
|
|
15-04-14, 17:53
|
#242
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Multumesc mult pentru poze Gabi! O mai scoatem odata pe vreme buna
Cateva poze facute de mine vineri-seara, pregatita de parada, curata si uscata
Si pentru ca la eveniment mi s-a atras putin atentia asupra jantelor, pe viitor, la astfel de evenimente va purta jantele originale cu capace, care au primit un strat proaspat de vopsea+lac
|
Parerea mea e sa o lasi cu jante late si la parada,chiar daca nu e originala,mie cai strici aspectul cu jantele alea inguste.La parada ca sa dea si mai frumos pe jantele astea late poti sa pui capacele alea romb,ar arata demential.
__________________
Club Dacia Targoviste Member
Un 1310 lasat,ruginit si nespalat.
Dacia 1310 8v 1985
Delta 1310 8v 1988
|
|
|
15-04-14, 18:45
|
#243
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Daca vrei sa scapi de jante da-mi un semn, poate le iau eu
|
|
|
15-04-14, 19:29
|
#244
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Am incercat cu capace pe dublate, nu arata tocmai bine. Nu-i mare lucru sa schimbi un set de jante de 2-3 ori pe an
Dublatele nu le dau
|
|
|
15-04-14, 21:13
|
#245
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
las-o asa
daca ei au un tipar pt 1300 tu nu esti obligat sa-l urmezi
in schimb
niste mocheta neagra pe stalpii fata, sub bord, nu ar strica.
as renunta si la croamele de pe fetele de usi, la interior.
ce ar fi frumos, dar sigur vrei si tu, niste scaune+bancheta de vinil negru, originale
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
15-04-14, 23:08
|
#246
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Incet, incet prinde forma
|
|
|
16-04-14, 09:23
|
#247
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Ce forma sa mai prinda? Masina e gata demult, restu-s detalii
Stefane, nu mai zice da scaune de vinilin negru ca ma imbolnavesc Am tot cautat.. Am gasit odata doar scaunele si erau rupte. Am mai vazut anunturi pe net dar nu dau 300 de ron pe asa ceva . Mai degraba scot bancheta si ii trantesc doua scaune sport cu hamuri A trebuit sa plec cu ea cand am pus mocheta doar cu scaunul de la sofer. A fost un feeling misto, se auzea pe curbe cum face benzina galagie si cum vajaiau rotile de pe spate
Mocheta/imitatie de piele pe stalpi o sa ii pun cat mai repede. Cromul de pe fetele de usi nu e "magarie", asa a fost masina din fabrica+fetele de usi maro pe care le-am vopsit eu in negru
|
|
|
16-04-14, 12:52
|
#248
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 233
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Felicitarile mele pemtru munca depusa. Unchiul tau trebuie sa fie mandru.
|
|
|
16-04-14, 19:16
|
#249
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Va multumesc! Unchiul meu e pasionat mai mult de utilaje agricole, Dacia fiind folosita rar si atunci la "munci"( centurile erau pline de pamant cand am luat-o ). E constient de banii investiti si de munca mea, chiar ii place!
|
|
|
19-04-14, 14:51
|
#250
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Si pentru ca monocorpul meu consuma(8.5 la mers normal) si scoate benzina nearsa, imi incerc norocul cu un dublucorp, sper sa nu-mi para rau
Ieri am ochit o galerie de evacuare pe care am luat-o fara sa stau pe ganduri iar astazi a aparut si cea de admisie
In prima faza vreau sa-mi incerc norocul cu un Carfil de Oltcit/Nova, spalat bine, schimbat in el tot ce trebuie si poate reusesc sa-l si reglez, dar mai intai sa-l gasesc
Recomandari?
|
|
|
19-04-14, 15:04
|
#251
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Daca reusesti sa reglezi carburatorul ala esti bun..
Multi mi-au spus ca se deregleaza repede si sunt pacatoase..acum na..incearca..
Consuma destul de mult,avand in vedere si jantele..in jur de 7.5 ar trebui sa iti consume..Ai incercat sa il refglezi pe un banc?
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
|
|
|
19-04-14, 15:09
|
#252
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Si eu am auzit multe pareri proaste despre Carfil 28\30 DCI, e foarte foarte greu de reglat. Sub 15-16 litri nu puteau sa le scoata.
|
|
|
19-04-14, 16:17
|
#253
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Parca lipseste ceva la masina,cred ca sti,sa se diferentieze de altele.
|
|
|
19-04-14, 16:32
|
#254
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Ce sa reglez pe banc la un amarat de Carfil mono?
Cineva pe daciaclub afirma ca e un carburator bun, mai modern decat Weberul de pe TS. Am vorbit cu niste baieti care au asa ceva reglate pe banc si nu se vaita de ele deloc. Nu cred ca-s imposibil de reglat. Poate multe dintre ele au defecte de fabricatie...
Ceva documentatie despre carburile astea gasesc pe undeva? Nu de alta, dar sa stiu in ce ma bag
Sorin, nu stiu la ce te referi. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca s-au ingalbenit farurile
|
|
|
19-04-14, 17:14
|
#255
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Nu a spus nimeni ca sunt imposibil de reglat cele de nova, doar ca se regleaza greu ( nici meseriasi nu mai sunt cum erau inainte). E cumva progresiv vaccumatic?
|
|
|
|
|