20-04-14, 08:06
|
#257
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Hristos a inviat!
|
|
|
20-04-14, 10:17
|
#258
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Adevarat a-nviat! Va doresc sa aveti parte de sarbatori frumoase in perioada asta!
|
|
|
20-04-14, 17:54
|
#259
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Ce sa reglez pe banc la un amarat de Carfil mono?
Cineva pe daciaclub afirma ca e un carburator bun, mai modern decat Weberul de pe TS. Am vorbit cu niste baieti care au asa ceva reglate pe banc si nu se vaita de ele deloc. Nu cred ca-s imposibil de reglat. Poate multe dintre ele au defecte de fabricatie...
Ceva documentatie despre carburile astea gasesc pe undeva? Nu de alta, dar sa stiu in ce ma bag
Sorin, nu stiu la ce te referi. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca s-au ingalbenit farurile
|
Un set de proiectoare galbene,nu conteaza producatorul,poate ''adopti '' stilul gordini,ca pe negrul ala parca mai merge ceva,asa simplu este monoton...
|
|
|
20-04-14, 20:13
|
#260
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Ar schimba aspectul total doua proiectoare galbene, dreptunghiulare si neaparat Cibie Sper sa fac rost de bani cat mai repede pentru un set, daca aveam bani, le luam pe-alea noi de la tine
Pentru dungi am pus o intrebare la o firma si mi s-au oferit doua variante. Una cu 180 de lei cu un autocolant nu foarte bun si 250 de lei cu un autocolant bun. Mi se pare cam mult pentru niste fasii de autocolant alb, taiat si lipit. M-as apuca singur de asa ceva dar nu cred ca-mi va iesi foarte ok
|
|
|
21-04-14, 07:16
|
#261
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Ar schimba aspectul total doua proiectoare galbene, dreptunghiulare si neaparat Cibie Sper sa fac rost de bani cat mai repede pentru un set, daca aveam bani, le luam pe-alea noi de la tine
Pentru dungi am pus o intrebare la o firma si mi s-au oferit doua variante. Una cu 180 de lei cu un autocolant nu foarte bun si 250 de lei cu un autocolant bun. Mi se pare cam mult pentru niste fasii de autocolant alb, taiat si lipit. M-as apuca singur de asa ceva dar nu cred ca-mi va iesi foarte ok
|
Mie nu mi se pare mult 250 lei pt ati pune dungi,daca leai face tu cum ai spus mai sus,gandestete ca tear duce mai mult poate si ai si munci mai mult,deoarece trebuie sa stai sa le aliniezi si sa le pui cum trebuie ca altfel iese urat(trebuie sa ai foarte multa rabdare) asa daca le faci la firma aia acolo unde ziceai,iese frumos ca doar aia sunt experti in lipit colant.
__________________
Club Dacia Targoviste Member
Un 1310 lasat,ruginit si nespalat.
Dacia 1310 8v 1985
Delta 1310 8v 1988
|
|
|
21-04-14, 14:14
|
#262
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Ar schimba aspectul total doua proiectoare galbene, dreptunghiulare si neaparat Cibie Sper sa fac rost de bani cat mai repede pentru un set, daca aveam bani, le luam pe-alea noi de la tine
Pentru dungi am pus o intrebare la o firma si mi s-au oferit doua variante. Una cu 180 de lei cu un autocolant nu foarte bun si 250 de lei cu un autocolant bun. Mi se pare cam mult pentru niste fasii de autocolant alb, taiat si lipit. M-as apuca singur de asa ceva dar nu cred ca-mi va iesi foarte ok
|
Te complici cu autocolant,vorbeste cu un vopsitor,o cutie de vopsea alba si faci o schita cu vopsitorul si nu ai treaba.Se gaseste pe net schita cu dimensiuniile,nu ar fi foarte greu,le poti face si tu.
|
|
|
21-04-14, 15:41
|
#263
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Ii mai dai si un lac la toata dupa..sa vezi ce luciu ii scoti..
|
|
|
25-04-14, 19:36
|
#264
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Am tot pus intrebari, am tot cautat. Nu prea are nimeni dublucorp de dacie..
Astazi am fost prin dezmembrari la indrumarea unui baiat din Ploiesti si am gasit un dublocorp... In prima faza am crezut ca-i de Lada iar cand am ajuns acasa am descoperit ca s-a pus pe Skoda si Wartburg.
Maine revin cu impresii
|
|
|
25-04-14, 19:54
|
#265
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,141
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Jikov?
Vezi cum se comporta, si daca mai vrea cineva, mai am si eu umul de vanzare...
|
|
|
25-04-14, 20:05
|
#266
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Capac sau pata calda nu a avut?
|
|
|
25-04-14, 20:20
|
#267
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Da, Jikov sau Ikov...
Asa l-am gasit pe un raft. N-are nici pata calda nici capac dar se rezolva
|
|
|
25-04-14, 20:23
|
#268
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
De ce te-ai complicat cu asta? Cat ai dat pe el?
|
|
|
25-04-14, 22:52
|
#269
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 349
Member of: [Oltcit]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
De ce nu pui un carburator de Oltcit? E la fel ca cel de Nova sau papuc cu motoare de 1.6
|
|
|
26-04-14, 15:16
|
#270
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
N-am gasit nici de Oltcit nici de Nova/papuc..
Bun.. Azi m-am trezit la 8 si m-am infipt direct in el. Aseara am aflat ca trebuie un distantier sa nu atinga parghiile de acceleratie. Eu am indoit pe acolo si am taiat din ele(fara sa dauneze functionalitatii) pana nu mai atingea pe nicaieri..
Am montat galeriile, pus furtune, dat cheie. A pornit doar cu cateva sprituri, nu statea la relanti deloc si ce e cel mai important foarte mult fum negru Am umblat la nivel, nimic. Apoi m-am gandit sa pun returul pe capacul de la carb dar pe acolo nu iese nimic, nu stiu ce rol are stutul ala M-am mai jucat putin cu el pana am facut bujiile praf. Am montat altele si flansa cu Carfil sa pot s-o bag in garaj, apoi am desfacut dublucorpul, m-am uitat pe la reglaje, l-am pus inapoi, dat cheie. De data asta scoate fum mai putin, isi tine si relantiul cat de cat dar tremura foarte tare la orice turatie, parca ar merge in 3 pistoane...
Are cineva ceva idei? Nu vreau sa renunt la el, e curatel in interior, se vede ca a fost folosit pana de curand..
|
|
|
|
|