Desi e mort forumul, poate mai intereseaza pe cineva cum decurg lucrarile la motorul meu
![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif)
Am inceput sa strang cateva piese si m-am apucat de montat, nu inainte de a-i oferi blocului motor o curatare ca la carte
![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
Toate strangerile s-au efectuat cu cheia dinamometrica, fiecare piesa verificata, spalata si respalata si degresata la montaj cu brake cleaner. Am incercat pe cat mi-a permis bugetul sa iau piese de calitate. Arborele este Prems, setul motor facut la Colibasi(inca nu stiu daca este de uzina
![icon_rolleyes2](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_rolleyes2.gif)
), cuzineti de import, pinioanele de distributie de uzina, lant Sachs, intinzator hidraulic nou, tacheti noi de uzina, pompa de ulei Pulsor noua si ce se mai vede prin poze
Chiulasa a fost montata impreuna cu garnitura veche si stransa la cuplu mic doar pentru a fi motorul dintr-o bucata intrucat axa cu came se lasa asteptata
Daca auziti pe undeva de un ax cu came de 5 Alpine aspirat la pret de bun simt(am vazut pe site-urile din franta si 400 de euro un ax de turbo, ceea ce mi se pare extrem de exagerat), dati de veste, ofer pret bunicel!