E mai bine cu UCE injectie. Sau uite...ai putea sa pui Megasquirt sau VEMS(da la vems se merita dak stii un electronist bun sa til faca). Si voila iti faci ce schimbari vrei si cum vrea **** ta. Ca sa nu mai zic de launch control si flat shift.
App. La clapete se pun impreuna si au un singur senzor de pozitie in capat. Am obs ca si carburile de moto au aceeasi configuratie. Ideea in sine de a avea clapete individuale nu este rea, but keep it in the new world. Pana si eu la 1300 meu vreau sa ii pun vems si tuh treci la carburi.
Si vezi k nu e asa usor sa faci aprinderea. Trebuie sa rogi pe cineva sa tio faca cu cititor pe volanta cum e original + senzor map + ink un senzor ca sa stie cand e pistonul 1 la compresia ca sa folosesti jumostatica. Ca delcou nu ai sanse prea mari sa ii pui, decat sa iei chiuloasa de e6j care e mai mare circu decat rezultatul.
Eu zik asa. Fa rost de itb. Folosestete de galeria de megane ca e ce trb momentan. Fa rost de injectoare mai mari ca alea de solenza stau deschise non stop. Si cred k si pompa de benzina trebuie inlouita dak e "obosita" pentru ca daca nu este in stare sa ofere debit si presiune degeaba faci tuh minunatiile de mai sus.
Si iti mai dau un pont cu injectoarele mai mari. In mod normal ecu se trage dupa noile injectoare. Dar hartile de accelerare brusca raman la fel. Deci mai mult aer cu itb + mai multa benzina cu ajutorul injectoarelor faci treaba.
Dar dupa asta te izbesti de urmatorul prag. Catalizatorul care mananca din puterea motorului. O sa ai mai multe gaze de evacuat pe aceeasi teava cu diametru de 45mm si un catalizator de DACIA. So treci pe 50mm. Point Clio synbol 1.4 are acelasi catalizator nuami ca e pe 50mm. Deci iei unul dala si il spargi.