dupa multe ore de stat cu subler, hartie si creion in beci, am reusit sa fac, doar pe o parte momentan, ventilate.
fara butuc cu degajare sa altceva de gordina
disc de r20 micsorat la diametrul celui de dacia
luat din partea dinspre butuc pana a venit pe mijlocul portetrierului
portetrierul este de d1300, primul model, putin modificat
mai am de lucrat la portetrier cand ii voi pune etrieri de ventilate
acum am etrierul normal de dacie cu niste placute subtiate pana la jumatate
in butuc s-au majorat gaurile pt suruburile de 10 ale discului....
am mai schimbat si caloriferul meu spart cu unul de cupru....chinuiala mare
am schimbat si bujiile ca mi-a fost lene sa le curat dupa ce tot am tinut-o la relantiu, in parcare, din martie pana acum.
chestie ciudata, bujiile date jos, de chevrolet cruze, aveau distanta peste 1(maximul lerei mele) iar cele puse acum, denso vechi ale mele, au 0.9 si motorul merge la fel
am facut si putina curatenie pe la motor
am terminat si montat burduful schimbatorului
azi 1mai am iesit cu tigaia la plimbare daca tot am asigurat-o
super fain merge cutia
se aude si asta putin dar din cauza lipsei tunelului de tabla, cred.
cel mai inportant, intra in a1a si daca masina este in miscare
dar...... cred ca vitezometrul este prea optimist
nu cred ca asa nesimtit am ajuns incat sa nu simt ca am 80km/h in oras
2000rpm in a4a
asa arata original ceasul (poza2)
sa nu fi fost al cutiei