Rust mode ON
dupa itp masina a stat 2 zile si a3a mergea in 3=>ulei in capul pistonului 1
cu ocazia asta am aflat ca taicamiu acum 8-9 ani cand a facut motorul, dupa ce a verificat chiulasa si a vazut ca totul e ok a decis sa nu umble la ea
![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif)
am cumparat si pus semeringuri supape, Goetze
am luat si capacul de la culbutori cu ciocanul, de cauciuc, ca se cracanase
o sa iau si o garnitura noua
am dat si baia jos pt a monta un cot mai mare pt retur ulei t...10x bld
![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif)
motorul este foarte curat pe interior si camasile oglinda
am gasit garnituri pt modina cu termostat si am si facut "surub" pt ea...10x domnu Dan
![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif)
totusi am o pb, filtrul de ulei nu mai incape, loveste in lonjeron
![Confused](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_confused.gif)
am inteles ca filtrele de slz/logan ar fi mai scurte
![Question](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_question.gif)
pt traseul de ulei, modina-radiator, pot folosi furtun de acetilena
![Question](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_question.gif)
am 2 metri de furtun dinasta, nou, vine la fix pe racorduri si nu as mai da bani acum pe furtun
https://www.youtube.com/watch?v=s61J6OAuZ_o