@Driv3r2003 cu taxa asta de mediu nu-ti permiti sa schimbi masina...
@GabrielMotorsport ala e un semn divin
intre timp:
cu cutia noua, in blanite, in tr 4 ramanea fara benzina
am banuit ca e elastic furtunul de presiune de pe regulator
asa ca am anulat westgate-ul
ca si asa face 0.6bar....ziceam eu
am pus o conducta de la westgate la regulator ca sa descopar apoi ca stutul de pe gatul meu de lebada improvizat(care ducea presiune la regulator) era slabit
si........ la prima blanita soc si groaza
ceasul de presiune aproape s-a dat peste cap
deci melcu' face peste 1bar, daca il las
de frica sa nu bubui ceva am si pus westgate-ul in functiune si gatul de gtt + un mic traseu, sa nu mai am surprize
o data cu traseul de admisie alungit, nu mai vroia sa porneasca
dupa multe incercari/demontari/blesteme, am reusit s-o fac sa porneasca usor, din surubul de amestec
poate imi explica si mie cineva cum e cu amestecul asta ....
de pornit porneste, merge bine dar parca tot nu e 100% + ca tot ramane fara benzina in a4a, daca o frig.
ma gandesc sa pun tur mai gros.
am mai schimbat evacuarea, acum e liniste
am mai aerisit comp motor, marind prizele de aer ale capotei la 30 cm
am mutat radiatorul si mai in stanga si am si taiat 2 bucati de tabla din fusta
urmeaza sa montez bara antiruliu de r20, de 24 mm..... cand voi avea chef