24-11-13, 21:34
|
#706
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 704
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Cutia e NG3 079. Ai mai jos un .pdf unde poti gasi cate ceva despre tipul asta de cutie si nu numai, o sa vezi singur daca merita sau nu sa o schimbi.
__________________
Dacia 1310L
|
|
|
29-11-13, 19:50
|
#707
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
mda:
1: 11x45
2: 17x37
3: 22x31
4: 33x34
5: 36x31
banuiesc ca a5a e puturoasa
parca asa am avut si eu pe cutia actuala pana am pus de nova
dar restul?
pt mine nu inseamna nimic cifrele alea
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
29-11-13, 21:59
|
#708
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,440
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Quote:
Originally Posted by bv58bar
mda:
1: 11x45
2: 17x37
3: 22x31
4: 33x34
5: 36x31
banuiesc ca a5a e puturoasa
parca asa am avut si eu pe cutia actuala pana am pus de nova
dar restul?
pt mine nu inseamna nimic cifrele alea
|
Cum domnu , castigi 10 hp numai daca intelegi
|
|
|
30-11-13, 11:48
|
#709
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
A 5-a nu e puturoasa deloc, e ca a 5-a de Dacie de la primele modele. De fapt cutia-i etajata f misto.
Tot ce conteaza e raportul diferentialului. Care este...? Zi tu?
|
|
|
30-11-13, 15:45
|
#710
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
El are cutia ca a mea de pe renault 18 1.4 si raportu e 9/32 fata de dacie cu raportu de 9/34
deci, poti sa o montezi linistit
|
|
|
30-11-13, 18:10
|
#711
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Dupa mine e ce-a mai misto cutie de reno care se poate pune pe dacia...eram cu Alin (59 FIF) si ne-am dat cu un e46 si la 170 i-am dat a 5-a, probabil ca sare de 200! Oricum merita efortul sa o montezi!
|
|
|
30-11-13, 18:25
|
#712
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
final drive 9/32
banuiesc ca asta e raportul
deci sa inteleg ca nu va mai trebui sa dau jos pinioanele de nova de pe a mea, sa le pun pe asta, din cauza raportului diferential
ce-mi mai trebuie s-o pun sus? la piese ma refer
timonetia trebuie scurtata?
|
|
|
30-11-13, 18:32
|
#713
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Pinioanele de dacie sau nova nu merg montate pe cutia de reno ca au canelurile mai late air cea de reno sunt marunte
|
|
|
30-11-13, 19:04
|
#714
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Am eu suportii de lonjeroane daca te intereseaza.
|
|
|
30-11-13, 21:55
|
#715
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Quote:
Originally Posted by bv58bar
deci sa inteleg ca nu va mai trebui sa dau jos pinioanele de nova de pe a mea, sa le pun pe asta, din cauza raportului diferential
|
Nuuuuuuuuu!
O pui asa cum e ea.
Explic, daca nu intelegi esti tolomac...
La Dacie, la a 5-a cu pinioane de Nova, ai raport total, diferential x treapta de (34/9) x (29/38 .) = 2,87.
La asta de Reno 20, (32/9) x (31/36) = 3,05.
Ca fapt divers, la Dacie, fara pinioanele de Nova, iese 3,25.
In concluzie, ca raport total intr-a 5-a, cutia de R20 e INTRE cele 2 versiuni de Dacie. Dar are etajarea mult mai misto intre 3 si 4 cu acel 1.03 fata de 0.97 la Dacia in 5 trepte.
Cel putin la Dacia mea, cu cutia de Dacie, cand schimb din 3 in 4 e moartea pasiunii. La asta de Reno e perfect.
Deci monteaz-o linistit p-aia de 20. Sau da-mi-o mie
Last edited by Muttley; 30-11-13 at 22:04.
|
|
|
01-12-13, 16:57
|
#716
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 704
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Quote:
Originally Posted by Muttley
Nuuuuuuuuu!
O pui asa cum e ea.
Explic, daca nu intelegi esti tolomac...
La Dacie, la a 5-a cu pinioane de Nova, ai raport total, diferential x treapta de (34/9) x (29/38 .) = 2,87.
La asta de Reno 20, (32/9) x (31/36) = 3,05.
Ca fapt divers, la Dacie, fara pinioanele de Nova, iese 3,25.
In concluzie, ca raport total intr-a 5-a, cutia de R20 e INTRE cele 2 versiuni de Dacie. Dar are etajarea mult mai misto intre 3 si 4 cu acel 1.03 fata de 0.97 la Dacia in 5 trepte.
Cel putin la Dacia mea, cu cutia de Dacie, cand schimb din 3 in 4 e moartea pasiunii. La asta de Reno e perfect.
Deci monteaz-o linistit p-aia de 20. Sau da-mi-o mie
|
Corect, las-o asa cum e.
|
|
|
18-12-13, 12:26
|
#717
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
dupa ce am cutreierat topicurile pe aici cea mai buna solutie imi pare cea din prima poza.
ca sa tai cat mai putin si sa nu am nevoie de sudor...
sper sa pot pune consola originala peste, sa para cat mai original (exemplul e in poza 2)
carter si priza vreau sa iau de pe vechea mea cutie in 4 si astept vesti despre suporti
|
|
|
18-12-13, 15:09
|
#718
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
O sa-ti ramana spire de surub flotante intre disc si tambur, iar la strangere va pune in tensiune toate piesele. Mai bine las-o-n 3 suruburi si gata. Asta daca tii tu neaparat sa faci conversia. Ca eu, in locul tau, decat asa, as ramane cu tamburi, ca sa nu stau cu morcovelu'.
|
|
|
18-12-13, 16:33
|
#719
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Si daca pune niste distantiere intre disc si tambur?
|
|
|
18-12-13, 17:43
|
#720
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
asa am zis si eu, doar 3 gauri, acolo unde ii da fata dreapta dar retarzii aia au facut 6
meseriasii la stat, ce sa le ceri
le-am si dat model
inca nu sunt hotarat 100% sa-i pun
oricum m-am lovit de flanse acum
am niste schite dar nu stiu sigur ce e cu ele ...
|
|
|
|
|